2013. január 2., szerda

27. Fejezet Talán minden oké..



-Chris te mit a faszt keresel itt?-láttam ahogy jön közelebb az ex pasim...

-Lin, téged kerestelek, mert nem válaszoltál a levelemre, ezért megkeresetem hol lakik Harry, és eljöttem ide. Ja meg azt is láttam, hogy ma Jenninek partit rendeztek.
-Na most azonnal takarodj innen! Nem akarlak téged soha többé látni!-kiabáltam, és reménykedtem benne, hogy Harry meghallja és kijön.
-Miért kiabálsz velem?-egyre közelebb jött hozzám
-Ne gyere közelebb hozzám...-elkezdtem hátrafele menni
-Tőlem nem fogsz megszabadulni, akkor is az enyém leszel.-és megragadtam mind a két karom
-HARRY!!!!!!!!-elkezdtem kiabálni, de Chris befogta a számat
-Kislány, azthiszed hogy a pasid ki fog jönni?
Nagy szerencsémre, Harry meghallotta hogy kiabáltam és kijött az utcára. Mikor meglátta, hogy egy pasi rángat engem, és nem akar elengedni, eléggé felmérgeltem magát.
-Azonnal engedd el!-kiabált és odafutott hozzám
-Mert ha nem mi lesz?-Chris
-Hogy mi lesz? Ez!-ahogy megszólalt, egy akkorát bevert Chrisnek, hogy az hihetetlen
-Úúristen Harry!-szabadultam ki, Chris karjaiból és Harryhez szaladtam
-Nyugi kicsim minden rendben lesz. De ki ez a pasi?-kérdezte
-A volt a pasim...akiről még régebben meséltem, hogy megcsalt nem is egyszer...
-Nagyon gyorsan takarodj innen, még ki nem hívom a rendőrséget!-parancsolta Haz
-Lin! Találkozunk még!-és elfutott
-Harry én nagyon köszönöm!-megcsókoltam
-Lin, én nagyon aggódom miattad!-ölelt magához
-Miattam nem kell...viszont most gyere menjünk be, mert mintha hallanám Jenni cipőjének a kopogását.-mondtam
-Mától mégjobban fogok rád vigyázni.-megfogta a kezem és bementünk.
Mikor beértünk mindenki rémültem nézett ránk. Elmeséltük nekik, hogy mi történt. Mindenki teljesen kiborult, de mikor elmeséltem nekik, hogy Hazza milyen kis harcias volt, Liam és Zayn ilyen fejet vágtak:

Amikor befejeztük a mesélést, belépett az ajtón Jenni, és csak nézett mint aki soha nem látott embereket.
-Srácok, úristen mi folyik itt?-dobta le a táskáját a földre
-Tudod Jenni, mindenki nagyon szomorú, hogy itt hagysz minket egy kis időre, és mindenki nagyon megszeretett téged, köztük én is nagyon. Sajnálom, hogy a baráti viszonyunkat nem sikerült egy szinttel fentebb tennünk, de remélem erre lesz még lehetőségünk.-mondta Liam
-Liam...nagyon sajnálom, hogy így alakult, és mikor visszajövök akkor mindent ott folytatunk, ahol befejezzük pár nap múlva.-és Jenni megölelte Liamet
5percig ott ölelkeztek mikor megszólalt Rea, Mira és Flo.
-Héééé Jenni, mi is itt vagyunk ám, és ez lenne a te meglepetés búcsú partid! Parti van emberek!-kiabálták
-Láááányok!-szaladt hozzánk Jenni és tartottunk egy csapatölelést.
Majd elkezdődött a parti. Rengeteg új embert megismertem, de nagyon rossz volt nézni azt, hogy Jenni és Liam nagyon rosszul érzik egymást...

*Jenni szemszöge
Nagyon rossz érzés itt hagyni a lányokat, de főleg Liamet. Mert tudom magamról, hogy ő az a pasi aki engem el tud viselni..pedig engem nem könnyű.
-Figyelj Liam...-húztam ki a kertbe
-Figyelj Jenni...-kezdett bele a mondandójába
-Kezd te..-mondtam
-Ne ne udvariatlan vagyok, kezd te...-zavarba jött Liam
-Na jó. Tudod Liam én téged nagyon megszerettelek...és mindig is egy kezdeményezős lány volt, sose riadtam meg semmitől, ha pasiról volt szó. Ha én most téged nem csókollak meg, nagyon fogom bánni...csak azért is, hogy ne felejtsem el, hogy miért, vagy inkább kiért kell visszajönnöm Londonba.-mondtam
-Jenni..egy szót se többet.-és Liam megcsókolt. Annyira romantikusan csókolt. Aközben, mikor csókolt, elhittem magamról, hogy én vagyok a legszebb. Imádtam.
-Liam...ezt most miért?-szakítottam félbe a csókunkat
-Mert te nem ezt szeretted volna?-nézett rám kérdően
-De igen ezt, csak én azt hittem, hogy te soha nem szoktad megtenni az első lépést, és úgy döntöttem, hogy majd én megteszem.
-Jenni, én sose szerettem ha egy lány teszi meg az első lépést, ezért is akadályoztalak meg ebbe...és Jenni én téged nagyon megszerettelek.-újra megcsókolt

*Én szemszögem
Mikor megláttam, hogy a kertben Jenni és Liam eléggé összemelegedtek, mindekit odahívtam. 
-Hát ezek kik?-kérdezte Lou Mirától
-Szivem, Jenni és Liam...de nagyon bebasztál..-mondta
-Gyere a szobába Miraaa.-és felhúzta Mirát a szobába
No comment a folytatásról.
Mindenki nagyon jól szórakozott, de hajnal körül mindenki hazament.

*1héttel később
1hét telt el a búcsú parti óta. Sajnos Jenni azóta elment, és már Párizsban dolgozik. Mázlista. Mindenki nagyon szereti egymást, és ez tök jó. A munka nagyon jól megy, és Chris se keres már. Tiszta boldogság minden.
Most pedig épp egy vacsorára kell menni, ahol elég sok híresség lesz, és persze a fiúkat is meghívták, nekünk pedig kötelességünk menni velük. 
Én ruhám:

Flo ruhája:

Rea ruhája:

Mira ruhája:

Jött értünk a sofőr és elindultunk London belvárosába. Mikor megérkeztünk, ki volt terítve egy vörös szőnyeg...tisztára mint Hollywoodban. Rengeteg riporter, paparazzi. Már kissé ijesztő volt.
Mikor kiléptem Harry oldalán a vörös szőnyegre, minden tekintet ránk szegeződött. Szerencsére a vörös szőnyegen, csak kép készítés céljából kellett megállni, és nem riport miatt.
Annyira szép párnak éreztem magunkat...isteni. Bevártuk a többieket is, és elkezdtünk bemenni a hatalmas terembe. Mikor kinyitották előttünk az ajtót...el állt a lélegzetem is, de nem az örömtől és a szépségtől...


1 megjegyzés: