2013. január 1., kedd

26. Fejezet WTF?



A levél az exemtől jött. Ezt írta:
Szia Lin! Tudom, hogy rég nem beszéltünk én basztam el mindent. Rengeteget gondolok rád mostanában. Tudom, hogy ott van neked az a Harry Styles.
De kijöttem Londonba dolgozni, ha van kedved találkozhatnánk, és átbeszélhetnénk a történteket.
Puszillak

Ezt nem hiszem el...nagyon sok időbe telt nekem, hogy elfelejtsem. Megcsalt nem is egyszer. Erre mintha semmi se történt volna. Szánalom.com UTÁLOM ŐT, UTÁLOM UTÁLOM UTÁLOM!
-Hmm kicsim jó reggelt!-elkezdtem nyitogatni a szemeit Harry
-Neked is Haz!-megcsókoltam
-Mi a mai programod?
-Egy 5órás fotózásra kell mennem..elég fárasztó lesz. És neked cica?-kérdeztem
-Próbánk lesz. Este csináljunk már valamit !
-Mozi?
-Nem lesz baj, ha a rajongók zavarni fognak?-húzta fel a szemöldökét
-Ez a kapcsolatunkkal jár szerintem.-mosolyogtam
-Jajj te.-megölelt
-Na akkor ezt megbeszéltük, de most elmegyek letusolok, mert hamarosan mennem kell.-felálltam és bementem a fürdőbe
Levetkőztem, és beálltam a jó meleg zuhany alá. Elkezdtem énekelgetni, mikor hallottam hogy csukódik az ajtó. Túlságosan nem izgatott, és folytattam az éneklés.
-Mit csinálsz kicsim?-karolt át hátulról Harry
-Úúúristen a szívbajt hoztad rám!-majd megállt a szívem
-Hm...te meg most hozod rám a szívbajt...-súgta a fülembe
Hát jó kis tusolásunk volt, de sajnos félbe kellett szakítani mivel sietnem kellett. Gyorsan megcsináltam a hajam, sminkeltem és felöltöztem.


Elköszöntem a többiektől és elindultam dolgozni.
-Héé cica!-szólt utánam Harry
-Tessék?
-Elviszlek!-nyitotta ki az ajtót
-Aaa imádlak!
És elindultunk Hazzával.

*Jenni szemszöge
Nagyon megkedveltem Liam, de sajnos el kell mennem pár nap múlva, mert kaptam egy állás Párizsban. Nem tudom meddig leszek ott, de ez egy hatalmas lehetőség, és nem szeretném kihagyni.

*Rea szemszöge
Mikor megtudtuk, hogy Jenninek elkell mennie, hihetetlenül szomorúak lettünk, de egyben meg örültünk is neki, hogy kapott egy ilyen lehetőséget. Mindenképp szerveznünk kell neki, egy búcsú bulit.
-Flo, hallod mikor legyen a buli?-kérdeztem
-Szerintem holnap kéne, mert a fiúknak holnap csak 1-2 interjújuk lesz, Linnek is csak egy kisebb fotózása, én meg szabadnapos vagyok.
-Na zzzssír, akkor este elmegyünk vásárolni?
-Flo este nem megye sehova.-szólt közbe Zayn
-Miért ne menjek?-kérdezte Flo
-Azért mert elmegyünk valahova csak ketten, mert szerintem kijár már nekünk.-ölelte át Zayn
-Jajj a szerelmesek...-forgattam szemeimet
-De most elmehetnénk, ha Zayn elvisz minket.-nézett nagy kutya szemekkel Flo Zaynre
-Jajj hát tudok én neked ellentmondani?
-Na akkor gyorsan kapjuk össze magunkat és menjünk!-mondtam
-Láááányok, Niall Horant kiakarjátok hagyni a pia és a kaja vásárlásból?-jött ki a konyhából Niall
-Jajj szivem akkor gyors öltözz és indulhatunk is !
Gyorsan felöltöztünk és elindultunk.
Mikor beparkolt Zayn a kocsival, és kiszálltunk, megfogta a kezemet Niall, Zayn pedig Floráét. Az összes szempár ránk szegeződött. Páran odamertek jönni, kértek autogrammot és képet csináltak. Majd bementünk az áruházba.
Rengeteg piát, és kaját vettünk, nagyon jól telt a délelőttünk. Aztán hazafele vettük az irányt.

*Otthon  

Mikor hazaértünk Harry ott aludt a kanapén.
-Úúú mindjárt ráugrok!-szólalt meg Zayn
-Zayn meg ne próbáld, csak én ugorhatok rá!-jött le a lépcsőn Louis
Felkeltették a többiek szegény Harryt, és elindultak a próbára. Lassan én is, és Flo is elindultunk dolgozni.

*Este saját szemszögem
Hulla fáradtan mentem haza, talán az az egy éltetett, hogy Harryvel ma este együtt leszek. Mikor hazaértem még senki nem volt otthon, ezért szép lassan kicsinosítottam magam.
Ezt vettem fel:


Kb fél óra múlva ajtó csapódást hallottam, és azt hogy Hazza kiabálja hogy : LIN!
-Naa hiányoltalak már!-futottam le a lépcsőn
-Azta bébi, hódítassz.-tetötől talpig végigmért Harry
-Köszönöm, mikor indulunk?
-Gyors átöltözök és mehetünk. 
Harry a szokásos, farmer és tornacipő összeállításba öltözött fel, mert nagyon jól tudja, hogy ezzel engem mennyire feltud izgatni.
-Hmm nem nézel ki rosszul...-néztem végig én is rajta
-Kössz bébi.-csókolt meg
Majd beszálltunk a kocsiba, és elindultunk a mozi fele. Hazza kedvenc filmjét néztük meg, az Igazából szerelmet. Miközben várakoztunk, rengeteg lány tömörült körénk. Még velem is szerettek volna képet, hihetetlen rendesek voltak.
Mikor megkaptuk a jegyeket, beültünk. Persze leghátulra ültünk. Elkezdődött a film. Én még soha életembe nem láttam, de Hazza már vagy 652milliószor megnézte, de úgynézte mintha először nézné, írtó aranyos volt.

Sőőőt még el is sírta magát az esküvős jelenetnél...Imádom.
Mikor vége lett a filmnek, elindultunk haza mert mindketten hihetetlen fáradtak voltunk, de mikor beszálltunk a kocsiba ez megváltozott.
Épp a rádiót hallgattuk, mikor elkezdtek ilyen retro zenéket  leadni. Mit ne mondjak, nagyon életük Harryvel, ezért jó nagy köröket tett Londonba.
Hatalmas kocsi partit tartottunk. 10perc alatt hazaértünk volna, de mi ezt a 10perces utat 1óra alatt tettük meg. Nem para.

*Eközben Flo szemszöge
Nem tudtam Zayn mit tervez, de nagyon örültem neki, mikor mondta hogy legyünk kettesbe, mert szerintem nagyon megérdemeljük egymást.
-Zayn mit tervezel?-kérdeztem
-Vegyél fel valamilyen kényelmes ruhát.-utasított
Kényelmes ruhát?! Nem értettem, de hát követtem Zayn utasítását, ezért gyors átöltöztem.
-Ó bébi így is szexi vagy de most légyszi menj át Mira szobájába, és akkor jöhetsz ha szólok!-szegény Zayn szerintem annyira izgult, hogy mit fogok szólni ahhoz, amit tervez, mint egy 5éves kisfiú karácsony előtt. Átmentem Mirához beszélgetni, és kb 15perc múlva Zayn szólt, hogy mehetek.
-Zayn basszus te mit tervezel?-néztem rá
-Mindjárt megtudod!-és kinyitotta a szoba ajtót
Mikor beértem a szobánkba, rá se ismertem. Rengeteg párnát, és takarót terített le a földre. A falra karácsonyi szines égőket tett. Rengeteg kaját, és inni valót hozott. 
-Úristen Zayn...ez gyönyörű...
-Lehet, hogy arra számítottál, hogy elmegyünk vacsorázni, vagy valami drága helyre. De szerintem egy ilyen dolog sokkal többet ér annál. De én így szeretném kimutatni neked, hogy mennyire szeretlek.
-Úristen Zayn..én..én..nagyon szeretlek!-hosszasan megcsókoltam.
-Nyugi bébi, hosszú még az éjszaka, most pedig nézzünk meg valamilyen filmet. Megnéztük a Pi életét, kibaszott jó film. Főleg, úgy még élvezetesebb volt, hogy az egész filmet Zayn öléből néztem. Annyira jó érzés az, hogy tudom azt hogy mennyire szeret engem, és ő vigyáz rám. Imádom.
Persze ami a filmnézés után történt...az már csak a fantázia.

*Saját szemszögem
Harryvel elég későn estünk be az ajtón, szinte már mindenki aludt, csak Flo és Zayn nem.
-Kicsim...mit is hagytunk reggel abba?-húzott közelebb magához Haz
-Őő azt hiszem ezt.-hosszasan megcsókoltam. Imádom minden porcikáját.

*Másnap
Elég későn ébredt szinte mindenki, hosszú éjszakánk volt. Gyorsan rendbeszedtem magamat.

A fiúk már indulásra készen álltak, mert interjújuk lesz, és engem útközbe kitesznek a stúdiónál. Közben pedig Flo, Rea és Mira kidíszítik a házat, és Jenni barátait meghívják.


*Délután
Pont egyszerre értem haza fiúkkal. Mikor beléptünk a házba, elég szép látvány fogadott minket. A lányok gyönyörűen kidíszítették a házat. A piákat és a kajákat gondosan elhelyezték.
Gyorsan mindenki felöltözött, mert a vendégek hamarosan érkeznek, és Jenninek is hamarosan jönnie kell.

Én ruhám:

Mira ruhája:

Rea ruhája:

Flo ruhája:

Az összes barát megérkezett, de 9órát mutatott az óra, mikor elkezdtük furcsálni, hogy Jenni még nem érkezett meg. Ezért kimentem az utcára körbe nézni. Közbe meggyújtottam egy cigit és szétnéztem az utcába. 
Mikor már majdnem elszívtam a cigimet, észrevettem, hogy egy eléggé ismerős arc közelít felém...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése