2013. január 9., szerda

31. Fejezet Wrong place? Wrong time? 'folytatás'



-Tehát Zayn nyögd már ki kérlek...-mondtam
-Paul?-kérdezte Harry
-Szerintem ja...-mondta Zayn
-Minden világos. Nagy darab Paul...de álljunk meg.-mondtam
-Lin nyugi, Paul nagyon szereti anyukádat. Olyan szeretettel beszél róla, és majd feleségül is szeretné venni, vagyis én ezt hallottam.-szólalt meg Louis is
-Hogy mi?-kikerekedtek a szemeim
-Ezt most én is szeretném tudni.-jött ki a wcről Rea
-Bébi hallgatóztál a wcből?-ölelte át Niall Reát
-Pedig a szo.....-mondta volna Zayn, de hála Flora befogta a száját egy csókkal
-Srácok ne már, tök komoly dologról van szó, de röhögök baszki.-mondtam röhögve
-Na tehát, én azt hallottam Paultól, hogy nagyon szereti anyudat, és már elég régóta ismerik egymást, de nem beszélhettek senkinek a kapcsolatukról. De mivel most sikerült otthonról anyudnak elszabadulni, és állítólag már a tesódnak is próbál helyet találni, így szerintem Paul már elkezdte tervezni.-mondta Liam
-És én erről miért nem tudok?-kérdeztem
-Örülj már neki Lin, hogy talán rendbejön anyud élete.-szólalt meg Mira
-Jajj az én szerelmem milyen okos.-karolta át Louis
-Menjetek már szobára.-mondta Harry és Zayn kórusba
-Na tehát tisztázzuk. Nagyon örülök, anyunak és Paulnak. Pault nagyon szeretem hihetetlen önzetlen ember, és most egészen megkönnyebűltem.-végre őszintén mosolyogtam
-Akkor egy kis ünneplés a Funky Buddhába?-húzogatta a szemöldökét Zayn
-Hááát nem is tudom...-mondtam
-Cica, jó lesz!-súgta a fülembe Harry, közben persze teljesen libabőrös lettem
-Na akkor partizzunk egy kicsit mert szerintem mindenkire ráfér.
Majd mindenki elvonult a saját szobájába.
-Harry köszönök mindent, szeretés!-és megöleltem
-Nagyon!-súgta megint a fülembe
-Harold....tudod, hogy ez milyen hatással van rám.-beleharaptam a számba
-Lin...naaaa.-nézett kiskutya szemekkel
-Most tusolok és parti, majd ha hazaértünk.-ezzel a lendülettel elmentem a fürdőbe. Épp végeztem a tusolással, amikor észrevettem, hogy elfelejtettem törölközőt bevinni. Kiabáltam háromszor Harrynek, de nem válaszolt. Mivel Harry fürdője közös volt velem, ezért a szobánkba nyílt az ajtó.
Ezért teljesn mesztelenül mentem be a szobába, mivel azt hittem Harry nincs ott, hát ezt elég rosszul gondoltam. Harry ott ült az ágyon és engem nézett.
-Jézusom.-néztem farkasszemet Harryvel
-Biztos menjünk partizni?-nézett végig rajtam
-Harold!!-szóltam rá, és Harry felállt, és átölelt.
-Meg ne fázz bébi.-és megcsókolt
Annyira imádom. Gyorsan felöltöztem, és lent találkoztunk mindenkivel a földszinten.
Én ruhám:

Rea ruhája:

Flo ruhája:

Mira ruhája:

Hála az égnek, eljött a fiúk sofőrje, így nem volt gond semmivel. Beültünk a kisbuszba, és elindultunk a Funky Buddhába. Már az autóba elkezdtünk iszogatni..hát mit ne mondjak, sikerült mindenkinek 5 perc alatt részegnek lenni. Épp bölcsészkedtem Florával, mikor rezgett a telefonom.
Egy újabb sms érkezett.
"Ne igyatok többet, mert így ma nem tudunk beszélni. O."
Ahogy ezt elolvastam, azonnal eltettem a telefonomat, hogy Flo semmit se érzékeljen a történtekből.
Kb. 10perc alatt meg is érkeztünk. Persze mi a VIP részlegen mentünk be. A zene nagyon hangos volt, rengeteg ember volt. Persze mikor beléptünk az összes szempár ránk szegeződött, de szerencsére már megtanultuk kezelni az ilyen helyzeteket.

Leültünk egy asztalhoz, és elkezdtünk piákat rendelni. Mindenki nagyon részeg volt. Elkezdett mindenki táncolni, cigizgettünk rengeteget nevettünk, nagyon élveztem....addig a percig ameddig nem kaptam egy újabb sms-t.
"Ha tudni akarod ki vagyok, gyere ki a Funky Buddha melletti sikátorhoz. O."
Nem gondolkoztam, és azonnal elindultam a sikátor felé. Nem szóltam senkinek hanem csak mentem. Nagyon nagyon féltem, egy kis világítás sem volt, ja és a bicska se volt nállam.
-Hahóó van itt valaki???-kiabáltam
-Hahóóó, hahóóó!-kiabáltam mégjobban, de meghallottam, hogy valaki lépked a hátam mögött
-Lin...-szólalt meg
-Te lennél...-nem engedte befejezni 
-O..igen...én lennék az.
-Akkor miért nem veszed le a napszemüveget és a kapucnit?-kérdeztem
-Mert akkor rájönnél ki vagyok, és az úgy nem lenne vicces.-és elkezdett olyan gonoszosan nevetni
-Na idefigyelj, fogalmamsincs, hogy te ki vagy...de egy elég beteg ember lehetsz, és nem tudom, hogy mi a bajod velünk, és hogy miért zaklatsz.-elkezdtem kiabálni
-Kislány shhh.-jött közelebb
-Oscar????-próbáltam megnézi az arcát, bár túl sötét volt
-Fogd be a szádat!-kezdett elég ideges lenni, és megfogta a nyakamat
-Engedj már el !-kiabáltam, és elkezdett fojtogatni. Nagyon megijedtem, hogy mit fog velem csinálni.
-Hm...nem is tudom mit csináljak veled, bár lenne egy-két ötletem.-mosolygott O
-Úgyis kifogom deríteni, hogy ki a ...-de nem mondtam tovább mert egy hirtelen mozdulatta, a két lába közé rugtam, és így elengedett, O pedig összesett a földön a hirtelen fájdalomtól. Elkezdtem futni mint egy őrült. Mikor visszaértem a Funky Buddhába, és beléptem az ajtón, és megláttam a többieket, és a csak Liam volt ott, a többi srác meg eltűnt...eléggé megréműltem, hogy mi történhetett.

1 megjegyzés: