2013. január 24., csütörtök

33. Fejezet Talán mindennek vége...

-Olly?-néztem a kinyíló ajtó felé
-Lin, te mit keresel itt?-nézett rám értetlenül
-Téged vártalak...
-Engem? Nem tán szórakozni támadt kedved?-kacéran mosolygott
-Na jó Olly, most azonnal fejezd ezt be, te is nagyon jól tudod, hogy miről beszélek...
-Felvilágosítanál kérlek?!
-Ó persze, azok a bizonyos sms-ek O néven, vagy amikor elkezdtél fojtogatni ma este, na rémlenek a dolgok?-húztam fel a szemöldökömet
-Lin, te miről beszélsz? Beteg vagy?-teljesen hülyének nézett
-A kettőnk közül aki beteg az te vagy, undorító vagy érted?!-kiabáltam
-Lin hallottam, ahogy kiabálsz baj va....-lépett be Harry a fürdőszobába és nagyot nézett, ahogy Olly ott áll mellettem.-Mi folyik itt?-a zöld szemei azonnal sötétebbek lettek a méregtől
-Nyugi tesó, semmi gond csak a nőd eléggé beteges és paranoiás
-Én vagyok a beteg?-kiabáltam
-Olly te mégis, hogy beszélsz a barátnőmről? Ki engedte meg neked ezt a hangnemet? Tudtommal ez még nem a te házad, hogy úgy beszélj ahogy te akarsz.-mondta Harry miközben ökölbe szorította a kezeit
-Nyugi Harry nem kell itt verekedni..-fogtam meg a kezeit, hogy ne csináljon még ennél is nagyobb balhét
-Tehát Olly, most valld be nekünk, hogy te vagy az a bizonyos O, mert ha nem akkor azonnal megyünk a rendőrségre, és szerintem az a karrieredre nem vethetne jó fényt.-mondtam teljes határozottsággal
-Harry...Lin...higgyetek már nekem, tényleg semmi közöm ehhez az egészhez, az igaz, hogy Florával majdnem történtek dolgok, és még tetszik is, de tiszteletben tartom, hogy Zayn a pasija, és nem akarok közöttük semmi gondot..
-Igazad mondod?-kérdeztem
-Olly baszki, ismerlek már egy jó ideje és nem hittem volna, hogy ilyenre lennél képes...-Harry
-De srácok higgyetek már nekem...ehhez nekem semmi közöm
-Várjunk nekem most esett le, hogy Flo majdnem Ollyval csal meg Zaynt??-kezdett újra dühös lenni Harry
-Igen majdnem velem...nekem is meg neki is gyenge pillanata volt ennyi...
-Na jó oké, tegyük fel, hogy nem te vagy O, de akkor mégis ki?!-kérdeztem teljesen összezavarodva
-Nem tudom srácok, de minél hamarabb megpróbálom kideríteni segítek nektek, hogy bebizonyítsam, hogy nem én vagyok O. Na szent a béke?-nyújtotta Olly a kezét
-Béke? Na azért ne nevettess Olly...-flegmán röhögtem
-Olly inkább most egy ideig ne nagyon beszéljünk, mert nekem ezeket a dolgokat még fel kell fognom...-nézett le a földre Harry
-Most mi a baj?-Olly
-Az Olly baszki, hogy majdnem miattad szakított Flo meg Zayn, akik imádják egymást, persze ebbe Flo is ugyanolyan hibás volt, de te még rátettél egy lapáttal, úgyhogy köszönésnél többet szerintem tőlem ne várj, de azért azt nagyon megköszönni mindenki ha segítenél nekünk kideríteni, hogy ki ez a bizonyos O, és majd utána meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok.
-Menjünk Lin...-fogtam a kezemet Harry
-Oké bébi.-ahogy kinyitottam a fürdőszoba ajtót,közvetlen az ajtó előtt ott állt Zayn. Akinek a tekintete mindent elárult.
-Zayn te mióta állsz itt?-kérdeztem
-Épp elég ideje, hogy tudjak mindent.-Zayn szintén ökölbe szorította a kezeit
-Na srácok én léptem.-jött ki az ajtón Olly
-Nem mész te sehova.-mondta Zayn, és Olly kapucniján megfogta és visszarántotta
-Zayn ezt ne csináld!-kiabáltam
-Tesó, ezzel nem oldasz meg semmit, de azért ha helyedbe lennék, bemosnék neki egyet.-javasolta Harry
-Igen?! Akkor Olly tessék.-és Zayn egy hatalmas behúzott, Olly arcába, majd beletérdelt a hasába. Olly nyögve roskadt össze a földön a fájdalomtól.
-Na szeretnél még a barátnőmmel kúrogatni?-Zayn szinte üvöltött amit a többiek is meghallottak, és mindannyian felszaladtak
-Zayn ezt hagyd abba!-kiabált Flo
-Flo te ebből kibaszottul maradj ki, veled később számolok, és addig is pakold össze a ruháidat mert te itt nem maradsz.

*Flo szemszöge
Amikor Zayn kimondta, azokat a szavakat, hogy pakoljak össze mert, hogy nem maradhatok a házba. 
Nem fogtam, fel hogy valójában mi is történik. 
*20perccel később
Hála az égnek, Olly végre elhúzta a csíkot, nem tudom, hogy ennek a verekedésnek lesz-e következménye, de perpillanat ez nem is érdekel, csak az leginkább, hogy Zayn megbocsájtson. Épp a fürdőbe sírtam mikor meghallottam, Zayn jellegzetes hangját.
-Flora gyere a szobámba.-kiabált Zayn
-Itt vagyok...-benyitottam az ajtón, és nem bírtam Zayn szemébe nézni
-Remélem tudod, hogy most mekkora csalódást okoztál nekem, és remélem azt is tudod, hogy a mi kapcsolatunknak, most van vége. Flora én nagyon szerettelek téged, és mindig is szeretni foglak, de nekem ez így nem megy... bizonytalan vagyok, és nem tudom, hogy mikor fogsz megcsalni..nem birok ilyen bizonytalanságba élni veled...és az már csak hab a tortán, hogy Ollyval csaltál meg...
-Zayn én nem csaltalak meg...-sírtam
-Flo nem tök mindegy? Majdnem megtetted kétszer is !!!-kiabált
-Zayn kérlek ne kiabálj...-leültem az ágyra, és a kezembe tettem az arcom és elkezdtem úgy zokogni mint még soha
-Annyira fáj így látni téged, hogy sírsz és nem vígasztalhatlak meg...de nem tehetem ne haragudj, és kérlek most hagyd el a házat, mert tényleg nem birok így együtt élni veled...
-Zayn kérlek ne mondj ilyeneket...-felálltam és megpróbáltam megölelni
-Ne ölelj meg légyszi, mert abból nem csak ölelkezés lesz, és akkor megint ott tartunk, hogy megbocsájtok, és rá 1 hétre, meg megcsalsz...Flora ez nekem nem megy. 
-Hát jó Zayn..ha te ezt akarod, akkor elmegyek...de ha hiányozni fogok neked, vagy megbántad, hogy így kidobtál, akkor ne keress, mert Zayn...jól jegyezd meg, a ettől a pillanatól kezdve, számodra halott vagyok.-és ahogy ezeket kimondtam, azonnal kiléptem az ajtón, hogy Zayn még csak válaszolni se tudjon. Lerohantam a lépcsőm, mindenki ott ült a nappaliba, de nem szóltam senkihez, csak kirohantam a bejárati ajtón.

*Én szemszögem
Amikor megláttam, hogy Flo rohan le az emeletről, zokog és se szó, se beszéd nélkül kiviharzik az ajtón.
-Utána kell mennem.-azonnal felkeltem Harry öléből, és kifutottam Flo után.-Flo te mégis hova mész?-kiabáltam utána
-El innen...messzire nagyon messzire, Zaynnel szakítottunk, és nem akarok róla soha többé hallani, számomra ő egy halott ember...kidobott engem, érted???-zokogott
-Gyere ide!-magamhoz húztam és megöleltem.-De Flora gondolj bele, hogy azért Zayn kiborulása valamilyen szinten jogos..de azért nem kellett volna kidobnia...
-Lin..én ezt nagyon nem akartam...nekem Zayn az életem...imádom, szeretem..és most meg minden elmúlt...
-Nem Flo...ha annyira szeretitek egymást akkor nem fog egy pillanat alatt elmúlni tudod. Ti tényleg szerelmesek vagytok egymásba, és ez az érzés nem fog olyan gyorsan és könnyen elmúlni, tudod.-nyugtattam
-Szerinted van még esélyem nála?
-Nem látok Zayn fejébe sajnos...de nagyon szeret téged, és nem fog könnyen elfelejteni téged, és te se őt.
-De most mégis merre menjek?
-Nézd, ott parkol épp egy taxis, szállj be, menj el a barátnőmhöz Bettyhez, tudod akivel együtt dolgozok, ő egymaga lakik, biztos szivesen lát, de mindjárt küldök neki egy sms-t. Minden rendbe fog jönni, ne aggódj drágám, nagyon szeretünk téged.
-Én is nagyon szeretlek titeket, és tartsuk a kapcsolatot!
-Holnap hívlak és megbeszélünk mindent!-jó szorosan megöleltük egymást, és végignéztem, ahogy a legjobb barátnőm egy szakítás után beszáll egy taxiba. Ez egy eléggé filmbe illő kép volt, de soha nem fogom elfelejteni...soha!

*1Hónappal később
1 Hónap telt el azóta a bizonyos este óta, amikor szakított Flo és Zayn. Azóta nem történt olyan sok dolog, vagyis de mégis. Florával tartjuk a kapcsolatot, de nagyon maga alatt van még mindig, úgymint Zayn. Teljesen megváltozott, már nem olyan boldog és vidám mint volt, és nagyon magába zárkózott. De ez teljesen érthető. Harryvel még mindig nagyon jól megvagyunk, és rájöttem, hogy ő az az ember akiért bármit megtennék, és ez kölcsönös. Imádom. Mira és Louis, kis aranyos szerelmes pár. Mira Louis lány megfelelője. Imádom őket. Ami viszont zavar, hogy Rea és Niall már nagyon régen romantikáztak kettesbe, és remélem ez nem fog a kapcsolatuk rovására menni, mert ők tényleg a kezdetektől kezdve odavannak egymásért...de úgy tűnik, hogy megvan mit fogok nekik ajándékozni karácsonyra. Ami a legjobb, hogy Paul, anyu donorja volt, és anyu újra egészséges, és minden rendben  van. Most pedig épp egy esküvőre készülünk..de nem akármilyen esküvőre, hanem anyu és Paul esküvőjére. Nem vártak tovább, túl régóta húzzák már ezt a dolgot, és anyu nagyon is megérdemli azt, hogy végre feltételek nélkül legyen boldog, egy olyan emberrel, aki tényleg az életét adná anyuért, amit már bizonyított is. Amiért félek, az az, hogy Flo is ott lesz az esküvőn. Zaynnel most fognak a szakításuk óta először találkozni, és ahogy elnézem a többiek tekintetét, ők is félnek, hogy mi lesz kettejük között.
-Bébi, gyere készülődj mert hamarosan indulnunk kell.-jött be a szobába Harry
-Harry gondolj bele, hogy lassan fél éve annak, hogy megismerkedtünk, és azóta mennyi minden történt, és hamarosan karácsony, és nem hittem volna 1évvel ezelőtt, hogy veled fogom tölteni...
-Cicus, én se hittem volna azt, hogy valakit így meg tudok, szeretni mint téged.-és hosszasan megcsókolt
-Nem te mondtad, az előbb hogy sietnünk kell?-szakítottam félbe a csókunkat
-Tudtam és neked valaha is nemet mondani?-és kivillantotta azt a 2500wattos mosolyát, amiért többi milliárd lány meghalna.
-Nem tudhatom, de azt igen, hogy én neked soha.-mondtam, és újra megcsókoltam
-Srácok!-nyitott be a szobába Mira.-Óó épp rosszkor?
-Nem nem gyere nyugodtan.-válaszoltunk egyszerre Harryvel
-Na csak annyit akartam, hogy előbb beszéltük Reával, hogy készülődjünk már úgy, mint a régi szép időkbe.
-Úúúristen, el is felejtettem, hogy azok milyen jók voltak....de hiányzik Jenni meg Flo...
-Igen nekünk is nagyon hiányzik...de tudod ami késik nem múlik.-kacsintott Mira
-Na akkor gyorsan előszedem a cuccaimat, és átmegyek a szobátokba
-Óó lányok, akkor nem is zavarlak titeket, de 1 óra múlva indulunk.-megpuszilta a homlokomat Harry és bement a fürdőbe.
Összeszedtem a cuccaimat, és átmentem a lányokhoz. Olyan deja vu érzésem volt. Mint tényleg 2évvel ezelőtt, amikor még 16 évesek voltunk, és egy partiba készültünk, és együtt sminkeltünk, zenét hallgattunk, kiszöktünk mindig cigizni, és hasonló dolgok. Imádtam az egészet, de tényleg nagyon hiányzott közölünk Jenni és Flora... Mikor a hajunk és a sminkünk és kész lett, akkor elkezdtünk felöltözni.
Rea:

Mira:

Én:

Mikor 525-re is megnéztük magunkat a tükörbe, és amit láttunk az eléggé tetszett, akkor elindultuk lefele a lépcsőn, mert azért a saját anyám esküvőjéről nem akarok már elkésni.
-Húúúúúúúú lányok.-ezt hallottuk a fiúktól kórsuba  mikor lesétáltunk a földszintre.
-Húha lehet, hogy ma nem csak egy esküvő lesz.-ölelt meg Harry
-Szerintem meg nem csak kettő...-mondta Niall miközben megpuszilta Reát
-Húha...szerintem meg itt négyes esküvő lesz.-nézett végig Mirán, Louis
-Na jó elég a nyáladzásból, indulhatunk végre?-szólt közbe Zayn, és zsebre dugta a kezeit
-Ja igen persze...-leesett közbe, hogy ez Zaynnek milyen rosszul eshetett...
Kimentünk az ajtón, ott várt minket egy hatalmas kocsi, gyorsan beszálltunk és elindultunk a helyszínre. Mikor megérkeztünk, a hely gyönyörűen fel volt díszítve, hatalmas örömömre, megláttam a kishugomat, akit már nagyon régóta nem láttam, és nagyon hiányzott már. Bemutattam a többieket a családomnak, de persze főleg, Harryt emeltem ki. Úgy vettem észre, hogy mindenkinek tetszik a barátom, de hát nem vártam mást. Bementem anyu öltözőjébe, köszönni neki. Mikor megláttam, szinte a lélegzetem is elállt, hogy mennyire gyönyörű még 40 év felett is. Sugárzott róla, a boldogság.
Miután jól megölelgettem anyut, bementem Paulhoz, akinél már ott voltak Harryék is. Őt is jól megöleltem, és megígértettem vele, hogy nagyon vigyázzon anyura. Nagyon fura lesz kimondani, hogy tulajdonképpen Paul a mostohaapám. 

*1óra múlva
Vége lett a szertartásnak, ami gyönyörű volt, egész végig Harry kezét szorítottam, és mikor anyu meg Paul is kimondta, a boldogító igent, elsírtam magam, és ahogy ránéztem Harryre ő is elérzékenyült kicsit.
-Lin, gyere egy percre, beszeretnélek mutatni valakinek.-szólt Harry miközbe, az egyik rokonnal beszélgettem.
-Megyek már.-szóltam és odatopogtam hozzá
-Lin, ő itt az anyukán Anne.
-Adelin Swan vagyok, már rengeteg hallottam magáról.-sokkolt a helyzet, hogy Harry anyukájával beszélek, és még szinte most se térek magamhoz
-Lin tegezz nyugodtan, én is rengeteget hallottam rólad, és amiket mesélt a fiam rólad, az azt mutatja, hogy teljesen odavan érted, és ez azt is jelenti, hogy már családtagként kezellek téged.-és megölelt
-Úristen, köszönöm szépen, ez rengeteget jelent nekem.-és ismét elérzékenyültem mint általában.
Miközben beszélgettem Harry anyukájával, hirtelen oldalra fordítottam a fejemet, és megláttam egy eléggé ismerős alakot.
-Anne, megbocsájtanál egy percre?
-Jajj persze menj csak, úgyis szerettem volna a te anyukáddal is megismerkedni.
-Majd még beszélünk.-mondtam, és elkezdtem rohanni az ismerős alak felé.
-Jenniiiiiiiiii úristen eljöttél?-szinte Jenni nyakába ugrottam
-Ki nem hagytam volna, és most már itt fogok maradni, Londonba, mert kaptam egy állandó állást.
-Ááááá.-sikítottunk mindketten
-Akkor gyere Jennikém, mert itt van egy elrendezetlen ügy...-mondtam és elkezdtem a szememmel keresni Liamet.
-Khmkhm.-köszörültem meg a torkom, hogy Liam észrevegyen minket
-Jenni?-.hirtelen hátranézett, és a mosoly az arcán mindennél őszintébb volt.
-Liam nagyon hiányoztál.-és megölelték egymást
Én ott is hagytam őket, mert tudtam, hogy most nekik rengeteg megbeszélni valójuk van, és hát had élvezzék ki egymás közelségét.
-Lin, azonnal gyere ide.-kiabált Harry
-Úristen mi történt?-kérdeztem
-Nézd mi folyik ott.-és a terem másik végébe mutatott Harry

*Flo szemszöge
Nagyon féltem, eljönni az esküvőre, de mivel meghívtak engem is, meg hiányoztak a többiek így eljöttem. Hihetetlen nagy gombóc van a gyomromba. Félek.
Épp ahogy, a tömegbe próbáltam a szememmel keresni Linéket, akkor a tekintetem összeakadt a Zayn tekintetével. Igen kijelentem, hogy én még most se felejtettem el, és nagyon nagyon szeretem. Soha nem tudnám, őt elfelejteni. Már vagy 5 perce bámultuk egymást, mikor észrevettem, hogy Zayn közelít felém. Elakartam futni lányos félelmembe, de mintha a lábaim gyökeret vertek volna a földbe, nem mozdultam semerre.
-Szia Flora...-kezdeményezte a beszélgetést Zayn
-Zayn...én...
-Ne Flora ne mondja semmit.-mélyen belenézett a szemembe
-De igen Zayn...nagyon megbántam az egészet, és tudom, hogy én basztam el mindent. Ezalatt az 1 hónap alatt, azon tűnődtem mindennap, hogy te vajon mit csinálhatsz, aztán azon agyaltam, hogy miért kellett ezeket a dolgokat csinálnom, de tudom, hogy már késő...
-Semmi se késő Flora..-és megfogta a kezeimet
-Zayn...én..
-Flora, tudod, hogy ahol szerelem van, ott láng is van, és sajnos a lángba valaki mindig megégeti magát. Most te megégedted magadat, de ez még nem azt jelenti, hogy bele is fogsz halni. Hanem állj talpra és próbálkozz újra. 
-De ha te nem vagy mellettem, akkor nincs miért próbálkoznom, és nincs miért felállnom...
-Flo egy szóval nem mondtam, hogy nem vagyok melletted.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése