2013. január 31., csütörtök

35. Fejezet


-Jéézusom Harry te normális vagy??-keltem fel az ágyból
-Ez csak hó bébi.-röhögött mint egy elmebeteg
-Ugye tudod, hogy most felébresztetted az alvó oroszlánt? Tudod milyen vagyok...-próbáltam mérgesen nézni rá, de sajnos nem nagyon ment
-Hahaha, most majdnem elkezdtem félni.-befeküdt mellém nagy kabátba az ágyba
-Héé vetkőzz le !-mentem arrébb
-Ennek az ajánlatnak nem tudok nemet mondani.-és elkezdett vetkőzni
-Te nagyon hülye.-elkezdtem ütögetni, és a kis ütögetésből verekedés lett, élveztem nagyon.
-Szerelmesek toljátok le a seggeteket.-kiabált a földszintről Flo. Gyorsan rendbe szedtük magunkat, és lementünk a földszintre.
-Na mi az a fontos amiért félbe kellett szakítanunk a nagy verekedést?.-kérdeztem és leültem a kanapéra
-Lin amúgy majd beszélni akarok veled egy nagyon fontos dologról...-súgta a fülembe Flora
-Na akkor mondjátok már miről lenne szó?-Harry
-Na hát mivel holnap után szenteste, és gondolom ti Linnel elutaztok anyudékhoz, én pedig elviszem Florát Bradfordba, ezért ma este lenne egy kis karácsonyi összejövetel. Ott lennének Paulék, Josh, Oscar, meg sok barát, már lefoglaltam a helyet is.-mondta Zayn
-Én benne vagy ez tök jó cica, ezt eddig miért nem mondtad?-nézett Flora nagy szemekkel Zaynre. Annyira látszik rajtuk, hogy szeretik egymást.
-Pár perccel ezelőtt hívott a tulaj, hogy szabad a pálya.
-Na akkor tesó gyere és menjünk el szervezkedni alkohol ügyileg.-széles mosolyra húzódott Harry szája
-Bébi nem is te lennél...-forgattam a szemeimet
Miután megbeszéltük, az estével kapcsolatos dolgokat, elindult Zayn és Harry szervezkedni. Mi pedig Florával elkezdtünk egy elég komoly témáról beszélgetni.
-Bébi miről akarsz velem beszélni?
-Gyere öltözzünk fel menjünk ki rágyújtani, és elmondom közben.
Felöltöztünk és kimentünk a kertbe. Rágyújtottunk mind a ketten és elkezdte Flora a mondandóját.
-Ugye nem azt akarod mondani, hogy megcsaltad Zaynt?
-Hülye! Nem nem semmi ilyesmi....vagyis...-nézett le a földre
-Mondjad már !
-Nem karácsony előtt akartam, de nem bírom tovább magamba tartani. Én is eléggé kivagyok emiatt bukva.
Tehát... Gondolom furának találtad, hogy Mira meg Rea elutaztak haza, Niall és Louis nélkül.
-Igen és??
-Pár hete Jenni meghallott egy beszélgetés Mira és Rea között, ami arról szólt, hogy Rea már nagyon megunta Niallt...Mira pedig kezd kiszeretni Louisból...
-Micsoda ez lehetetlen!-fújtam ki a füstöt
-Ez még semmi. Mikor ezt elmondta Jenni megkért, hogy neked még ne mondjam el, mert te nagyon könnyen felkapod a vizet. Ezért nem tudtad meg hamarabb. Tehát, elsőnek nem hittem el, amit Jenni mondott, ezért mindig kifigyeltem amikor Mira meg Rea kettesben voltak...és múltkor kihallgattam őket, és akkor is erről beszéltek.
-Nem értelek Flora, ez most miért olyan komoly dolog? Ha nem szeretik egymást, akkor ez van, nekünk ebbe nem kell beleavatkoznunk.
-Nem fejeztem még be. Arról beszéltek, hogy milyen jó lenne Zaynt és Harryt bepartizni.. vagyis....
-Ne ne folytasd kérlek !-teljesen kiborultam, hogy barátnőink, hogy mondhatnak ilyet! Felálltam a székről, és beindultam, hogy felhívjam őket leoltani.
-Ne ne Lin, kérlek most ne ! Ha eltelnek az ünnepek, akkor foglalkozunk ezzel a problémával, de most inkább ne.
-De Flo basszus...ezt nem hiszem el, de oké hallgatok rád...de fúú ezt még most nekem fel kell fognom.
Teljesen lesokkolt az, amit Flora mondott, és teljesen felháborító, de most tényleg nem akarok az ünnepek alatt veszekedni...na de majd utána.
Egész délután Florával ketten voltunk a nagy házba. Filmeztünk, ettünk, énekeltünk táncoltunk..magyarán hülyék voltunk. 
Már este 6 is elmúlt, mikor hazaérkeztek a fiúk.
-Na lányok, bocsi a késésért, de szervezkedtünk, de most nagyon gyorsan öltözzetek fel, és indulunk.-rontott be Zayn és Harry az ajtón, semmi köszönés nélkül.
-Értettük.-szólaltuk meg kórusba Floval és felfutottunk a lépcsőn, és elkezdtünk készülődni.

-Na bébi így jó leszek?-mutogattam magamat Flonak
-És én ?-mutatta

-Csak annyit mondok, hogy nem hiába Zayn Malik a pasid.-kacsintottam
-Akkor én csak annyit mondok, hogy nem hiába szeretett beléd Harry.-röhögött
Mikor készen lettünk, gyors lesétáltunk a lépcsőn. Persze a fiúk reakciója: " Szobára most azonnal!"
Nem mondták ki, de az arcokról le se tudták volna törölni ezt a gondolatot.
Gyorsan beszálltunk a kocsiba és elindultunk a hely felé.

*1óra múlva
Épp a harmadik Martinit ihattam mikor megláttam, hogy anyuék is megérkeztek. Gyorsan odarohantam hozzájuk megölelni őket. Nagyon jól telt az egész mind addig ameddig nem jelent meg egy bizonyos ember.
-Te Harry.-siettem Harryhez
-Cica?
-Ti meghívtátok Justint? Most ugye szórakoztok? Tudod, hogy Flo gyenge pontja....
-Mi?? Justin itt van? Egyikünk se hívta meg.

*Flo szemszöge
Épp Lin anyujával és Zaynnel társalogtam, mikor megláttam, hogy maga Justin Bieber megjelent az ajtóba.
Azonnal előtörtek a régi érzelmek. Bár semmi se volt közöttünk...de azért mégis eléggé beindította a fantáziámat a látványa.
-Ó Justint meghívta Harry? Nem is tudtam.-mondta Zayn teljes nyugodtsággal. Szerencsétlen nem tud semmiről, annyira szégyelltem magam, ezért elterveztem, hogy muszáj Justinnal beszélnem, és lerendezni ezt az egész ügyet.
-Justin?!
-Flora ugye?-nézett rám
-Igen igen, beszélnünk kéne...

*Eközben Lin szemszöge
Mikor tudatosult bennem, hogy itt van Justin, gyorsan elmentem a mosdóba, mert úgy nem tudok oltani, hogy pisilnem kell. Épp a tükörbe nézegettem magam, mikor észrevettem, hogy valaki bújdos az egyik wc fülkébe.
-Hahó, van itt valaki?-kiabáltam, de semmi válasz nem érkezett, ezért tovább igazgattam magam. Épp rúzsoztam magam, mikor a tükörbe megláttam, hogy kinyílik az ajtó...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése