2013. január 15., kedd

32. Fejezet Ki O?




-Hát a többiek?-kérdeztem és levegő után kapkodtam mert a futásba eléggé kifáradtam

-Lin te mégis hol a fenébe voltál?-kiabált Flo
-Öhm cigiztem...-próbáltam hazudni
-Lin ne hazudj már légyszi...ott van kint a dohányzó. Na tehát hol voltál?-fagatott Rea
-Mondom kimentem levegőzni...-néztem szúrós szemmel Liamre, mert éreztem, hogy ő tudja, hogy miért tűnhettem el
-Adelin Swan! Most azonnal mond el, hol a faszba voltál mert mikor Harry megtudta, hogy eltűntél nagyon ideges lett, és azonnal riszatott mindenkit, és elkezdtek téged keresni, és Liamet itt hagyták hogy vigyázzon ránk. Nem értünk semmit mond már !!!-próbálta a zenét túlkiabálni Mira
-Liam te nem tudsz semmit?-kérdeztem
-Lin...én semmit nem tudok mi folyik itt, mert mintha Harryvel pár napja titkolóznátok, de azthittem, hogy csak beképzelem magamnak.
-Srácok a helyzet az, hogy...
-Úristen bébi!-karolt át erősen hátulról Harry.- Ugy nem esett bajod?-megfordított és mélyen belenézett a szemembe
-Az ég világon semmi.-mosolyogtam és megforgattam a szemeimet, hogy adjak valami jelet, hogy még is történt valami
-Most már magyarázza el valaki, hogy mi folyik itt!-szólalt meg Rea elég idegesen
-Az lenne a legjobb ha most hazamennénk, késő van és szerintem van egy pár dolog amit megkéne beszélni.-mondta Flo és belekapaszkodott Zaynbe. Szegény még akkor se volt teljesen józan.
Flora ötletére mindenki helyeselt. Szóltunk a sofőrnek és hazavitt minket. Az autóban egész végig azon gondolkodtam, hogy mégis hogyan fogom én ezt elmondani a többieknek, főleg szegény Flonak.  Összeszorult a gyomrom, amikor lefékezett a kocsi, mert hazaérkeztünk. Mindeki kimászott a nagy kocsiból és a ház felé vették az irányt. Én egy kicsit lemaradtam a többiektől.
-Hazz egy percre gyere már ide...-néztem le közbe a földre
-Mond béb.
-Nem oknélkül voltál te ideges még a funky-ba....
-Mi történt Lin??? Mond már!-az idegességtől elsötétűltek a szemei
-Lin, Hazz gyertek már!-kiabált a házból Mira
-Öhm mindegy, gyere menjünk be.-megborzoltam a hajam és beindultam a házba.
-Lin mond már!-kiabált utána Harry, de gondolom leesett neki, hogy nemfogok visszafordulni, akkor elindult utánam.
Beétünk a házba, és már mindenki a kanapén ült ránk várva, hogy világosítsuk fel őket erről az egész őrületről.
-Na akkor most meséljétek el nekem, hogy mi folyik itt mert érzem, hogy itt valami nagyon nincs rendben.-nézett a szemembe Flo
-Hát izé...-kezdtem bele
-Lin nyugi!-puszilt meg Harry
-Úgy kezdődött, hogy elkezdett nekem sms-ket küldözgetni, egy bizonyos O, és mindig csak félszavakat írt, és úgyéreztem, hogy figyel engem, mert mindig olyanokat írt, ami épp akkor történt vele. Eleinte azt hittem, Harry rajongója, és így akar engem megleckéztetni, de mikor egy találkozót kért, az egyik parkba akkor rájöttem, hogy ez nem egy rajongó.
-Miii találkozót?-nézett nagy szemekkel Rea
-És te elmentél?-kérdezte Flo
-Igen el...-néztem le a földre
-Már bocs, de te teljesen hülye vagy! Bármi bajod eshetett volna.-kiabált Flo
-Shh Flo, most jön a csattanó rész.-szólt közbe Harry
-Tehát...az egyik padon ott volt a te képed...és O téged akar megszerezni.-mondtam
-Flot akarja bántani?-állt fel a kanapéról Zayn
-Nagyon úgy néz ki..
-Na jó én ezt nem fogom hagyni.-és elkezedett az ajtó felé sétálni Zayn
-Zayn te mit a szart csinálsz?-kiabált utána Flo
-Megkeresem O-t, és kicsinálom.-ezzel a lendülettel becsapta maga mögött a bejárati ajtót
-Utána kéne menni...-állt fel Louis is
-Nem nem, ilyenkor jobb ha egymaga van.-Flo
-Khm...folytatnám mert itt még koránt sincs vége...
-Hallgatunk.-ült vissza Lou
-Ma azért tűntem el, mert jött egy sms, hogy menjek a sikátorhoz, és akkor felfedi, hogy ki is ő. Én pedig elmentem mert szerettem volna ennek az egésznek véget vetni. Mikor odaértem, és megszólalt, nagyon ismerős hangja volt, de mégse ismertem fel. Az arcát nem láttam mert full sötét volt. Elkezdtünk veszekedni, majd utána elkezdett fojtogatni. Annyi volt a szerencsém, hogy jól tökön rugtam, és elkezdtem futni.
-Lin...úristen.-felkelt a kanapéról Harry és megölelt
-Nyugi nem történt nagyobb baj.-és megcsókoltam
-Na jó én ezt nem hagyom, holnap feljelentést teszünk, mert én nem fogom engedni, hogy bántalmazzon.-láttam a szemein és égnek a dühtől
-Most nyugodjunk meg, és várjuk meg Zaynt...bár én aggódok tudjátok milyen Zayn.-szólalt meg Rea
-Kell hagyni neki egy kis időt, hogy feldolgozza a történteket.-mondta nyugodtan, de mégis idegesen Flo

*30perccel később Flo szemszöge
-Úúristen Zayn!-láttam hogy belépett az ajtón, és egyből a nyakába ugrottam
-Bébi, ne haragudj, hogy úgy elmentem.-megcsókolt
-Aggódtam.-és jó erősen megöleltem
-Apropó emberek, találkoztam valakivel útközbe. Tudom, hogy késő van, de már olyan rég beszéltünk vele.
-Sziasztok.-és az ajtón belépett Olly Murs. Pofám leszakadt
-Pfúúúúúúúúúú.-Lin kiköpte a vizet, mikor meglátta Olly-t
-Szia mi még nem találkoztunk, Olly Murs.-nyújtotta felém a kezét, és rámkacsintott, de nem értettem miért hazudik.
-Flora....-nagyon szégyeltem magam, igaz Zayn nem tudta, hogy majdem megcsaltam Ollyval... borzalmas egy helyzet
-Szia Lin!-köszönt neki Olly
-Öhm hello,  meg vagy fázva?-kérdezte Lin
-Öhm izé, ez téged miért érdekel?-elég furán nézett rá Olly
-Ja semmi, csak olyan fura lett a hangod.
-Na gyertek üljünk ki a kertbe, van még pár üveg sör.-és kinyitotta a hűtöt Liam
Kiültünk a kertbe, és mindenki elkezdett beszélgetni. Nagyon fáztam, és odabújtam Zaynhez, ekkor Olly tekintetével szinte ölni lehetett volna. Bevallom nagyon féltem a helyzettől. Bár észrevettem, hogy Lin nagyon töri valamin a fejét, elég érdekes volt a tekintete. 

*Én szemszögem
-Emberek, én most felmegyek aludni, mert nagyon elfáradtam ma, és én inkább elmegyek aludni.-felálltam Harry öléből, megcsókoltam, és elindultam a fürdő felé, és vártam.
Kb 10perce várakoztam, egy bizonyos emberre, mikor kinyílt az fürdőszoba ajtó...



1 megjegyzés: