2013. január 8., kedd

31. Fejezet Wrong place? Wrong time? előzetes




-Harry, ki jön ott?-kapaszkodtam belé

-Nyugi bébiez a dobosunk, Oscar.-puszilta meg a homlokomat
-Ja...régen láttam már.-nyugodtam meg
-Sziasztok srácok.-köszönt oda Oscar. 
-Csá bro, helyzet?-pacsizott le Oscarral
-Inkább veletek mi a helyzet?-kérdezte, viszont Oscarról tudni kell, hogy nem nagyon jön el a házibulijainkba, mert Zaynt nem nagyon csípi, mert ő is szeretné megkapni Florát...tehát érdekes egy személyiség.
-Minden oké jó minden.-válaszoltam gyorsan, mert eléggé zavart a jelenléte.
-És te mit keresel erre?-csodálkozott Harry
-Hát izé....futok...-válaszolta elég zavartan
-Nekünk meg mennünk kéne Harry...
-Na nem is zavarok szerelmesek megyek futni, sziasztok!-és befutott a parkba, ahol a képet találtam
-Lin! Hahó! Min gondolkoztál így el?
-Harry azonnal szálljunk be a kocsiba elmesélek mindent!-beszálltunk a kocsiba és elmeséltem neki mindent szóról-szóra, nem érdekelt, hogy O. mit írt.
-És akkor Flo kell neki, de veled is van terve?-már szinte kiabált
-Igen Harry...és azthiszem megvan, hogy ki ez a titokzatos O...
-Ki? Azonnal mondd, és hívjuk a rendőrséget, féltelek bébi, meg persze Flot is..szólni kéne Zaynnek..
-Ne ne Harry, nem szólhatunk még a rendőrségnek ezt nekünk kell megoldani, mert ez az O. egy olyan ember aki ismer minket, és se Zaynnek, se Flonak nem szólunk..tudod milyennek ketten. Megoldjuk mi ketten bébi!-fogtam meg a kezét
-Bébi, akkor mond el kire gondolsz!
-Oscar...-nyögtem ki
-Mi????? Nem, ő nem lehet...-mondta
-Gondolj bele...tetszik neki Flo, közel áll hozzátok, tud szinte mindent, telefonszámomat tudja...logikus nem?!
-Ez nem lehet igaz basszus...-szorította meg a kezem
-De ezt még nem tudom bebizonyítani, de megpróbálom, de most menjünk haza mert otthon szeretnék veled beszélni.-mondtam
Harry azonnal beindította a kocsit, és elindultunk haza. A hazafele út elég csendes volt, de szerencsére hamarosan hazaértünk.
-Sziasztok!-nyitottunk be Harryvel az ajtón
-Lin!!-rohant mindenki hozzám és megöleltek
-Ugye nem?-nézett mélyen a szemembe Flo
-Hát én bízom benne.-ölelt meg hátulról Harry

-Hát gyertek üljünk le és elmesélek mindent. Ahogy mindenki elkezdett helyezkedni a kanapén, megrezgett a telefonom. Harryre vetettem egy olyan pillantást, hogy " megint írt". Hááát nem volt őszinte a mosolya..sőt elég ideges lett, ami érthető.
Ezt írta:  "Úgy látszik nem értetted meg, amit mondtam...O."
Próbáltam a figyelmemen kívül hagyni.
-Na emberek, a helyzet az, hogy nem vagyok anyunak megfelelő donor, amit nagyon bánok, de Dr. Austin azt mondta, hogy van egy megfelelő donor, aki kimondottan, csak anyunak ajánlkozott fel, és nagy darab emberke, és nem árulta el ki lehet az...
-Életem!-szaladt hozzám Harry és össze-vissza kezdett el puszilgatni
-Héé!-ugrott fel Zayn a kanapéról
-Ahj Zayn, itt ülök ám rajtad, de ne zavarjon...-mondta Flo aki leesett Zaynről
-Ne haragudj bébi, este meggyógyítalak.-kacsintott rá Florára
-Gyerekek, védekezzetek!-rákacsintott Hazza Zaynre
-Tehát...az a nagy darab ember véletlenül nem....
Mikor kimondta Zayn, hogy kire gondol leesett az állam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése