2012. december 30., vasárnap

25. Fejezet Goodbye my lover?!




-Mi az kislány nem tán félsz tőlem?-súgta a fülembe

-Nem tőled félek, hanem a pasimtól...-húzodtam el tőle
-Ki a te barátod?-húzott újra magához
-Lehet nem kéne elmondanom mert ismered...és inkább hagyjuk...-a szánk már megint majdnem összeért
-Na akkor szórakozunk?-húzta fel a szemüvegét
-Hát öhm nem is tudom....-haraptam bele az ajkamba
Nem tudtam, mit csinálok. Egyik pillanatba megakartam csókolni, mert annyira őrjítően szexi volt. Viszont a másik pillanatban eszembe jutott Zayn...nagyon szeretem őt, és semmiképp se szeretném elveszíteni..

*Én szemszögem
Már szinte az egész helyet körbejártam és sehol se találtam Florát. Úgy döntöttem, hogy kimegyek egy eldugott helyre cigizni...Elég érdekes látvány fogadott.
-Flora???-kérdeztem
-Úrsiten Lin te mit keresel itt?-lökött el magától egy pasit, de sötét volt és nem nagyon láttam
-Te mit keresel itt? És ki az a pasi? Biztos vagyok benne, hogy nem Zayn...
-Óó nem tán a Zayn Malik barátnője vagy?-szólalt meg a pasi, és kezdett leesni, hogy ki lehet az...
-Flora ugye nem....-léptem közelebb
-Szia, Olly Murs.-mutatkozott be
-Édes istenem Flora, te normális vagy???-kiabáltam
-Lin...ezt beszéljek meg később...
-Jajj nemtán Adelin Swanhez van szerencsém?- lépett közelebb hozzám Olly
-De igen...-húzodtam el tőle
-Harry Styles barátnője?
-Igen igen az vagyok, de nagyon jó lenne ha elmennél innen...így is elég galibát okoztál...-mondtam
-Lányok, nem tudja meg se Harry se Zayn, hogy itt mi történt.-kacsingatott
-Na most elmész innen, vagy megmutatom a rossz oldalam.-mérgeltem fel magam
-Hmm kezdessz te is bejönni..-ahogy ezt kimondta egy hatalmas pofont adtam neki. Még az ujjaim nyoma is meglátszódott, de velem és a barátnőmmel ne játszadozzons senki.
-Áu...-tette a kezét az arcára
-Lin ezt most miért kellett?-nézett rám Flo
-Flora, te most inkább ne szólalj meg, később rendezzük mi még ezt...-mondtam
-Szeretem a tüzes csajokat...de mindegy is lányok..remélem még találkozunk!-és elment Olly
-Na végre hogy elment...-mondtam
-Hazamegyünk?-kérdezt Flora
-Flora addig nem megyünk mi sehova ameddig ezt meg nem magyarázod nekem.
-Lin...ez kérlek maradjon közöttünk! Nagyon megbántam, és én szeretem Zaynt!-elkezdetek a könnyei folyni
-Tudod, hogy nagyon szeretlek Flo...de gondolj bele, Olly Murs egy híres ember, minket is már ismernek, és kitudja, lehet holnap már veled és Ollyval lesznek tele az újságok...ezt szeretnéd?
-Nem Lin..de ha ezt elmondom Zaynnek szakítani fog!
-Igen benne van a pakliba, hogy szakítani fog...én is szakítottam Harryvel a Tayloros ügy miatt, és teljesen megérteném Zaynt ha szakítana veled. De inkább azért szakítson veled, mert hogy őszinte voltál, és ne inkább azért mert hogy nem...na érted a különbséget. Az is lehet, hogy értékelni fogja az őszinteségedet.
-Lin kéérlek ne mondjuk el neki!-könyörgött
-Flo...el mondod neki! Most ha nem vágok közbe, akkor megcsaltad volna...elkell neki mondani Flora..
-Lin én nem...
-Hívok taxit, és húzás haza, és nem érdekel ha Zayn alszik felkelted és elmesélsz neki mindent ! Nem engedem, hogy abba a házba, bármilyen harag legyen, oké??
Flo nem válaszolt semmit, mert tudta hogy igazam van, de biztos nagyon nehéz lehetett neki, de ezt ő csinálta magának, viselni kell a következményeit!

*Eközben Rea szemszöge
Elmentünk Niallel vacsorázni, rengeteget ettünk, már lelkiismeret furdolásom volt, hogy Niall kieszem a vagyonából. Rengeteg beszélgettünk, és úgy viselkedtünk mint egy igazi, szerelmes házaspár.
Mikor végeztünk az étterembe, elmentünk a közeli parkba sétálni. Annyira nyugodt volt minden. Niall tényleg az az ember, akiért bármit megtennék, és mindent feladnék. Nagyon szeretem.
És ő nem csak mondja, hogy szeretem, hanem ő be is bizonyítja nekem. Imádom.


*Flora szemszöge otthon
-Na Flo, mindent bele és próbáld meg rendbe hozni a dolgokat, én most felmegyek aludni, reggel mindent megbeszélünk!-megöleltem és felmentem aludni
-Milyen dolgokat kell rendbehozni, kicsim?-lépett ki a konyhából Zayn
-Úrsiten te mit keresel itt ilyenkor?-ijedtem meg
-2órája értünk haza, mindenki beesett az ágyba, én nem tudtam aludni akármilyen fáradt is vagyok...olyan érzésem van. Előbb pedig lejöttem cigizni.-mondta és közelebb jött hozzám és megcsókolt
-Annyira szeretlek Zayn és sajnálok mindent..-borultam a nyakába
-Én is nagyon szeretlek, de miről beszélsz drágám?-nézett a szemembe Zayn. Istenem annyira kedves velem és annyira szeret..én meg majdnem megcsaltam. Idióta vagyok.
-Zayn én...én....majdnem megcsaltalak...-nyögtem ki
-Hogy mit csináltál???-emelte fel a hangját
-De nem tettem meg, mert rájöttem mennyire szeretlek...-mentegetőztem
-Hogy mit csináltál????-emelte fel mégjobban a hangját
-Ne haragudj kérlek!-megpróbáltam volna megölelni, de eltolt magától és leült a kanapére, és a kezeibe temette a kezét
-Flora...nem vagyok elég jó neked, hogy kétszer majdnem megcsaltál?-nem mutatta az arcát, mert elkezdett könnyezni
-Azért nem is tettem meg, mert rájöttem, hogy te vagy az életem, és nálad jobbat soha nem fogok találni!
-De Flora!-nézett fel. Nem szeretlek eléggé?? Nem vagyok jó az ágyba???Vagy mi a fasz bajod van velem??-kiabált újra
-Zayn kérlek ne kiabálj...-nagyon féltem, hogy Zayn valami baromságot fog csinálni
-Flora!-megfogta a karjaimat
-Zayn ez fáj!-szóltam rá
-Szerinted nekem, akkora mennyire fáj az hogy már kétszer majdnem megcsaltál?? A harmadjára már tényleg megcsalsz?
-Máskor nem fog ilyen lenni..-néztem le a földre
-Justinnál is ezt mondtad baszki, hogy nem fordul elő ilyen..én bíztam benned!-éreztem hogy a tekintete, szinte égeti az arcomat
-Zayn én...nem akarom hogy szakítsunk...
-Gondolkodtál volna előbb...-elengedte a kezeimet, és hátrább lépett tőlem
-Zayn ne ne kérlek ne hagyj el!-elkezdtem sírni
-Flo...most mondj valamit, de ha nem tudsz semmit, akkor kérlek csomagolj össze, és menj el innen.-elég határozottan mondta Zayn
-Zayn figyelj. Veled tölthettem volna az egész életemet, de én elrontottam mindent, tisztában vagyok vele. De ez nem fejeződik be ennyivel, én itt vagyok neked. Zayn te teljesen megáltoztattad az életemet, és a céljaimat. 
Te és én mindennap együtt voltunk, most tényleg azt érzem, hogy elveszítettelek téged, nem tudom elhinni, hogy ez lenne a vége, habár úgytűnik, hogy te feladtad.
És ez a mai nap meg úgy volt...-folytattam volna de Zayn közbe szólt
-A mai napról egy szót se szeretnék hallani. Tudom mit mondanál, szóval kérlek fejezd be a magyarázkodást, ne mond el mert fáj. Meg se szólalj, tudom mire gondolsz, és nem vagyok kíváncsi az érveidre.-mondta Zayn, éreztem minden szavába a hatalmas csalódást
-Zayn akkor is elmondom, hogy nagyon nagyon szeretlek !-kibáltam
-Fiatalok minden oké?-jött le álmos tekintettel Hazza
-Haz kérlek most hagyj magunkra!-mondta Zayn
-Oké oké, de Zayn csak nyugodtan!-és felment Harry
-Hát jó Zayn...én mindent megtettem, hogy megbocsáss nekem...de úgylátszik te ezt a kapcsolatot már rég lezártad magadba. Most akkor elmegyek egy szállodába, hogy majd Lin elhozza a cuccaimat.-megfordultam és elkezdtem sétálni az ajtó felé
-Nem Flora te innen nem mész sehova!-utánam rohant Zayn, erősen megfogott, és a falhoz nyomott.
-Zayn ez mire volt jó?-alig bírtam beszélni, mert a szánk majdnem összeért
-Nem engedhetlek el...-és durván megcsókolt
-Zayn...-szakítottam félbe a csókunkat
-Shhh, most megmutatom neked, hogy miért ne csalj meg.-felkapott és felvitt a szobánkba. Hát igen...Zayn megmutatta, hogy őt nem érdemes elhagyni. Imádom, szeretem.

*Én szemszögem, másnap reggel
Mikor felkeltem Harry ott aludt békésen mellettem, és én csak néztem, és álmodoztam. Az álmodozásomat, a telefon rezgése szakította meg.
Felnéztem twittere és láttam, hogy jött egy új levelem...Mikor megláttam, hogy kitől, és hogy miről ír..azthittem, hogy ott helybe felkötöm magam..


1 megjegyzés: