2012. december 8., szombat

1. fejezet


Esős reggelre keltem megint. Más utálja ezt az esős és bórús időt de én mindig is szerettem. Épp reggeliztem mikor megcsörrent a mobilom.
-Igen?- szóltam bele meglepetten.
-Adelin Swannal beszélek?- kérdezte egy kedves hang.
-Adelin vagyok, mit parancsol?
-Jó reggelt Adelin, Mary Towner vagyok, és az álláshírdetése miatt keresem önt.
-Ó ha lehetne akkor tegeződjünk.- mondtam még jobban meglepetten.
* Azt tudni kell, hogy bébiszitternek jelentkeztem, mert imádok a kis gyerekekkel foglalkozni:)
-Jójó tegeződjünk. Tehát lehetne hogy találkozzunk 9kor az egyik Starbucksban?  Az utca számot sms-ben mindjárt elküldöm.
-Öhm oké persze találkozzunk.
-Akkor hamarosan küldöm a címet.Szia Adelin.
-Sziaszia.
És ezzel vége lett a beszélgetésünknek. Rápillantottam az órára és 8.15 percet mutatott. Gyorsan felöltöztem.

Viszont, mitha a Mary Towner nevet hallotam volna már valamikor. Ezért gyorsan bekapcsoltam a laptopomat és rákerestem a neten.
Mikor megláttam hogy ki ő, és ki a kislány hírtelen köpni nyelni nem tudtam, és abban pillanatban azt sem tudtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány.

2 megjegyzés: