2012. december 29., szombat

24. Fejezet Harmadik pasi?!



-Most tényleg meg kéne nézni, hogy miért ordibálnak...-mondtam Harrynek

-Ahj ne már cica, maradj méééég!-húzott magához 
-Nem Harry, majd máskor folytatjuk!-adtam egy puszit a szájára és kimásztam a medencéből.
Gyorsan kijöttem a medencéből, magamra terítettem egy törölközős és bementem a nappaliba. Flo és Rea ott ültek a kanapén és elég szúrósan néztek rám.
-Mit tettem lányok?-röhögtem
-Hát azt hamarosan megtudod..-mondták elég kimérten
-Basszus nem szivassatok már, mondjátok !-kezdtem én is elég ideges lenni...
-Tudod Lin..volt az a Victoria's Secret show...-kezdett bele Rea és közbe lenézett a földre
-Igen és?-kérdeztem
-Ott történt egy-két dolog..-folytatta Flo
-Na jó most mondjátok el nekem, vagy nem tudom mit fogok csinálni...
-Basszus Lin, most hívott minket Georg mert téged nem ért el, hogy a show után felkereste Georgot pár cég, hogy szeretnének veled dolgozni, és holnap lesz egy parti, ahová mindenképp el kell menned!!!-ordibálták a lányok
-Hogy mi?-teljesen ledermedtem
-Előbb csak szivattunk!-ugráltak össze-vissza
-Na nee ez nem lehet.-majd ledőltem a földre, és csak néztem ki a fejemből. Rea és Flo otthagytak és elkezdtem gondolkozni a dolgokon, hogy mennyire bejött az életem. A gondolkodásomat az szakította félbe, hogy Harry állt a fejem fellett...
-Cicu, minden oké?-kérdezte, és lefeküdt mellém a földre
Elmeséltem Harrynek mindent és annyira jó látni, hogy örül a sikereimnek.
-Ugye holnap elkisérsz a partira?-néztem rá szépen
-Tudod, hogy mindenhova szeretnék veled menni, de holnap lesz egy kisebb koncertünk, ilyen jótékonysági...
-Ó semmigond teljesen megértelek, de most menjünk fel aludni, mert akkor holnap eléggé hosszú napunk lesz. 
Elindultunk Harryvel a szobánkba, gyors átöltöztem, persze Harry gyors ledobta magáról a törölközőt, és mesztelenül feküdt be mellém az ágyba.
-Harry nem akarsz erről a mesztelenkedésről leszokni?
-Nem tetszik a látvány?-húzta fel a szemöldökét
-Épp ez a baj, hogy nagyon tetszik a látvány, és tudod így nagyon nehéz ám minden este elaludni....-bebújtam a takaró alá mert éreztem hogy kezdek vörösödni. Sose vörösödök, de ha Harryről van szó...akkor húha..
-Ja, hogy erről van szó!-direkt kacérkodott
-Na jó éjt Harold!-fordultam át a túloldalra, hogy nehogy megint ne aludjunk...
-Neked is bébi!-és direkt bebújt a takaró alá, és hozzám bújt...szép éjszakának néztünk elébe...

*Reggel
Mikor felkeltem Harry már sajnos nem volt mellettem, mert korán menniük kellett próbálni. gyorsan fel kellett kelnem, mert muszáj volt valamelyik lányt megkérnem, hogy kisérjnek el este a partiba.
-Reeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaa!-kibáltam le földszintre
-Mondjad babám!
-Este nem jössz el velem a partira?
-Tudod, hogy elmennék én, de Niallel elmegyünk valahova olyan régen voltunk már kettesbe, és hát a leendő mennyaszonya ként, kötelező mennem.-röhögött
-Jajj a kis Mrs. Horan...-mosolyogtam
-Kérdezd meg Florát!
-Floooooooooooooooooooooooooooooo!-kiabáltam
-Mi van mi van? Gyorsan mond mert elkések baszki...-és majdnem átesett a cipőkön
-Este eljössz a partiba?
-Hogy a fenébe ne mennék, másnaposságra jó a másnaposság.
-Zsír, akkor este 7kor indulunk, oké?
-5re itthon vagyok! Puszi csajok!-és elment dolgozni
-Hallod Lin, beszélhetünk?-kérdezte Rea
-Persze, gyere menjünk ki cigizni
-Flora szerinted szereti Zaynt?-gyújtotta meg a cigiét
-Hát már miért ne szeretné?-nem értettem miért kérdez ilyet Rea
-Nem tudom, de szerintem Zayn jobban szereti Florát, mint Flora Zaynt...
-Nem értelek téged Rea..-jó mélyen beleszívtam a cigimbe
-Hát ahogy Flo néz Zaynre az másabb...meg ez a Justinos dolog is...én most nem akarom Flot kibeszélni, mert szeretem imádom, de ez mégis mi a fasz?
-Szerintem Rea ezt hagyjuk Flora és Zaynre..ő dolguk. Flo szerintem szereti Zaynt, de Flo még szeretné kiélni magát.-mondtam
-Meg lehet....na de nekem sietnem kell, mert én is elkések...-nyomta el a csikket
-Jól van, babám. Ha estig nem találkozunk jó szórakozást Niallel!-öleltem meg
-Nektek meg jó partit, és vigyázz Florára!
Majd elindult Rea. Én is gyorsan összekaptam magam, és elkezdtem takarítani a házat.

Ezt vettem fel:

Elkezdtem a tegnapi parti maradványait eltakarítani. Kimostam, kiterigettem, és kivasaltam, ja és főztam is, hogyha netán Harry hazaesne még délbe akkor ne haljon már éhen. Nagyon elfáradtam már így délelőtt.
Mikor mindennel végeztem, leültem a tv elé és elkezdtem dvd-ket keresni. Meg találtam, az egyik régi kedvencemet, a LOL-t. Imádtam azt a filmet.
Elkezdtem nézni. A film közepén tartottam mikor hallottam, hogy fordul a kulcs a zárba.
-Cicu!-szaladt a kanapéhoz Harry
-Bébi, te mit keresel itthon? Nem próbáltok már?-csókoltam meg
-Most ebéd szünetet tartunk, a többiek elmentek a mekibe enni, Niall beugrott Reához, én pedig hazajöttem hozzád fél órára.
-Jajj te, de édes vagy!-öleltem meg
-Meg persze, tudom hogy estig nem találkozunk, mi is elég későn érünk haza, meg gondolom te is...Tényleg tudtál találni valakit akivel elmész?
-Flo eljön velem hála az égnek...fúú de reggel egy érdekes beszélgetésem volt Reával Floráról..de majd elmesélem! Most pedig gyere egyél, csináltam kaját.
-Te nekem tényleg csináltál??-döbbent le teljesen
-Hát miért ne csináltam volna?-elég hülyén néztem rá
-Rám soha senki nem főzött anyán kívül...
-Óó akkor kivétel vagyok?-húztam közelebb magamhoz Harryt
-De még mennyire!-és elég durván megcsókolt
-Na jó ezt tartogassuk máskorra, most egyél mert hamarosan indulnod kell vissza.
Harry elkezdett enni, és sajnos az ebédszünte le is járt, elköszönt tőlem, sok szerencsét kívántunk egymásnak, és elment.
A délután további részét, alvással töltöttem. 

*Pár óra múlva
-Lin kelj fel, hamarosan indulnunk kell!-keltett fel Flo
-Úristen mennyi az idő?-pattantam fel az ágyból
-Hamarabb eljöttem, de amúgy 4óra van.-nézett az órájára
-Azonnal készülődnünk kell!

Hajatmostunk, letusoltunk, megcsináltuk a hajunkat, kisminkeltük magunkat, és felöltöztünk.

Én ruhám:

Flo ruhája:


Mikor mindennel készen lettünk, hívtunk egy taxit és elindultunk.
Mikor megérkeztünk, már rengetegen voltak. Beléptünk az ajtón, és volt egy hatalmas színpad is, sokan mondták körülöttünk, hogy valami sztárvendég fel fog lépni, de senki se tudta, hogy ki.
Leültünk egy asztalhoz Florával, ahol Betty is ült. Sokat beszélgettünk, mikor hirtelen sötét lett, és csak a színpadot, világították meg.

-Kérünk minden kedves modellt, hogy fáradjon a színpad elejéhez, mert most egy olyasvalaki fog következni, aki eléggé szereti a női nemet. Hölyeim a színpadon: Olly Murs!-jelentette be egy pasi
-Olly Murs???-sikítozott Flo
-Hát nagyon úgynéz ki!-nevettem el magam
És kilépett a színpadra Olly Murs.
-Jó estét hölgyeim, mindjárt éneklek, de előtte szét kell néznem, hogy van-e itt nekem való nő.-szólalt meg Olly
-Úristen mekkora egoista ez..-súgtam Flora fülébe de mintha meg se hallotta volna, mert úgy nézett Ollyra, mint egy félistenre. Lehet mégis volt alapja amit reggel Reával beszéltem?
-Óóó meg is találtam a nekem valót!-és rámutatott Florára, aki teljesen elolvadt..éreztem hogy ennek nem lesz jó vége.
Olly Murs elkezdte énekelni, a Troublemakert. Beallom hihetetlenül élveztem. Persze az egész szám közbe, Florára kacsingatott meg flörtölgetett...eléggé mérges lettem, mindkettőre.
Mikor vége lett Olly, amilyen gyorsan jött olyan gyorsn el is tűnt... vagy mégse?
Eltelt egy kis idő, mire minden visszaállt a normális kerékvágásba, és elkezdtem beszélgetni, elég fontos emberekkel. Rengeteg munkalehetőséget kaptam, aminek rettentően örültem.
Elkezdtem keresni Florát, hogy elmeséljek neki mindent de sehol se találtam....

*Flora szemszöge
Mikor Lin elment beszélgetni a fontos emberekkel, eléggé unatkoztam és kimentem cigizni egy sötét helyre.
-Hát te?-jött elő a sötétből egy ismeretlen alak
-Ahogy látod cigizek...-válaszoltam flegmán
-Ó bocsi, de még be se mutatkoztam...-kezdett bele a pasi, az arcát nem nagyon láttam, mert elég sötét volt.
-Ő nem kell köszi...-és megfordultam mert elkezdtem félni
-Olly Murs vagyok.-mikor meghallottam ezt a nevet azonnal visszafordultam
-Flora, szia!-mutatkoztam be én is
-Eléggé szép lány vagy...-húzott közelebb magához
-Öhm...köszi.-teljesen elgyengültem mikor közlebb húzott magához...de eközbe eszembejutott Zayn. Elkezdtem szégyelni magam.
-Na és mit akarunk most csinálni?-szinte a szánk már egymást súrolták
-Izé...nekem van barátom...-mondtam
-Óó ami itt történik az itt is marad...-mondta
Teljesen kétségbeestem, hogy most mit is tegyek. Nagyon vonzó ez a Olly...de Zayn viszont az életet jelenti nekem....


2 megjegyzés:

  1. omg...írjad tte!!♥ nagyon megtetszett Betty karaktere xdd ő ugye benne lesz még valahogy? *-*

    VálaszTörlés