2012. december 24., hétfő

19. Fejezet Minden megváltozik




Nem hittem a szememnek. Zayn szinte, csapkodott mindent, Flora pedig már szinte majdnem smárolt valakivel. Nagyon szeretem Florát de ez nekem nagyon sok volt.

*Zayn szemszöge
Nagyon szeretlem Florát meg minden, de amit ma este csinál az már nekem is sok. Minden pasival flörtölget, de ami a legjobban bosszant az az, hogy Justin Bieberről le se tudja venni a szemét.
Ebben az a legrosszabb, hogy Justin se veszi le Floról a szemét... Mikor megláttam, hogy Flo otthagy engem a tánctér közepén szónélkül és odasétál Justinhoz mert, most neki olyan kedve van eléggé elborult az agyam.
Elkezdtem csapkodni mindent, nem érdekelt, hogy rengeteg paparazzi van. Bíztam benne, hogy Flo észreveszi magát mit csinál, és észhez tér...de sajnos tévedtem.
Mikor megláttam, hogy Flo egyre közelebb hajol Justinhoz, elindultam feléjük, de hogy ennek nem lett volna jó vége az is biztos. Szerencsére épp akkor ért vissza Lin és Harry.
-Tesó meg ne próbáld!-fogott le Harry
-Bazdmeg Harry te ezt nem érted!! Mit szólnál ha Lin smárolna le valakit??-üvőltöttem
-Kuss már Zayn, az ordítással nem érsz el semmit!-fogott le Lin is
-Elsőnek Justin ölöm meg, aztán Florát ha megcsal!-szabadítottam ki magam Harry és Lin kezei közül
-Zayn fejezd már be!-futott utánam Lin
-Nem Lin, nem tehetem ne haragudj!-mondtam neki és elindultam Flora felé
-Harry baszki segíts már !-szólt Lin Harrynek
-Zayn gyere menjünk haza, otthon megbszéltek mindent, de itt most túl rizikós.-próbált lefogni Harry
-Igen Zayn, igaza van Harrynek, hazamegyünk most azonnal a többiek még maradhatnak, de mi négyen hazamegyünk az biztos!-helyeselt Lin
-Figyi bébi, te menj oda most azonnal Florához, én Zaynt beteszem a kocsiba!-utasította Lint Harry
-Sietek!-és Lin elindultam Floráék felé

*Flora szemszöge
A mai estén leszartam Zaynt..nem tudom miért. Ott volt Justin, aki hát nagyon bejön meg minden, és hihetetlen, hogy beszélgetek vele. 
Nem éretettem Zaynt, hogy miért csapkod össze-vissza, semmi oka nem volt rá. Meg biztos, ő is tart más nőt szépnek, szóval nem értettem. Őszintén szólva nem is érdekelt, mert Justinnal nagyon jót beszélgettünk.
Mikor épp beszélgettünk odajött hozzám Lin.
-Flora te mégis mi a francot képzelsz magadról?-kérdezte elég dühösen
-Mégis mi a bajod?-kérdeztem
-Justin elmennél légyszi, ígyis elég bajt okoztál...Kössz a mai napot de szia!-mondta flegmán Lin Justinnak
-Ő jó oké, sziasztok!-Justin felállt az asztaltól és elment
-Ez most mégis mire volt jó?-kérdeztem
-Na ide figyelj Flora, azonnal hazamegyünk mert elég nagy gondot okoztál basszus..nem veszed észre mit csináltál Zaynnel??
-Mi baja van neki?-kérdeztem, te túlságosan nem izgatott
-Flora térj már észhez!! Mondhatni itt ribiskedtél egy világsztárral, miközben egy másik világsztár a pasid, akit állítólag szeretsz...bár már kezdek kételkedni benne...
-De én nagyon szeretem Zaynt...-mondtam elég határozottan
-Tényleg?? Pedig ez az este nem azt bizonyította, most azonnal hazamegyünk és megbeszélitek mert ezt így nem folytathatjátok!
Majd Lin kihúzott a kocsihoz.

*Otthon Zayn szemszöge
-Na akkor mi most elmegyünk aludni, ti meg addig nem fogtok lefeküdni, még nem beszélitek a dolgot, jóéjt!-mondta Harry és Lin
-Na akkor te kis ribi....-kezdtem bele
-Zayn, miért beszélsz így velem?-Flo arcán egy könny csordult le
-Talán azért, mert ma le se szartál, és Justinnal flörtöltél??-kiabáltam
-De Zayn...az egyik álmom teljesült, hogy Justin Bieberrel beszélgethessek..-magyarázkodott
-Ahha persze... akkor mit szólnál ahhoz, hogyha én Megan Foxszal összetalálkoznék és fogdosnám, de csak azért mert az a régi álmom?
-Hát kiakadnék...-szégyellte el magát
-Szeretsz te még engem Flora?-higattam le
-Már hogyne szeretnélek...ilyen hülyeséget kérdezni istenem...-kezdett kiabálni Flora
-Na álljon meg a menet, aki itt kiabálhat az most én vagyok és nem te. Megértetted?-kezdtem elég agresszívá válni
-Miért vagy most ilyen?-kezdett Flora félni
-Azért baszki azért, mert már elég betegesen szeretlek, és nagyon féltékeny vagyok és most inkább nem mondom hogy mit csinálnék...
-Mondjad Zayn nem félek tőled..-jött hozzám egyre közelebb Flo
-Ne  gyere közelebb mert a végén olyan teszek amit nagyon megbánok..-hátráltam
-Igen? Még most se félek ám tőled.-jött még közelebb Flo
-Flora fejezd már be!-nem bírtam hátrább menni mert a falnak ütköztem
-Na akkor mit csinálnál velem?-nézett mélyen a szemeimbe
-Ezt!-és olyan durván kezdtem el megcsókolni mint még soha senkit
-Hagyd abba Zayn ez fáj!-húzódott el tőlem
-Szerinted ma nekem amit láttam mennyire fájhatott?-már szinte majdnem elsírtam magam...
-Zayn én nagyon nagyon sajnálom ezt a mai napot...nagyon szeretlek téged...és kiengesztellek.-és a homlokát az enyémnek támasztotta
-Hm nekem van egy ötletem...-kacsintottam

*Harry szemszöge
-Lin kelj fel !-rángattam meg Lint
-Ne Harry ma nem fogjuk csinál túl fáradt vagyok!-röhögte el magát
-Jajj hülye, most nem arra gondoltam!-röhögtem el én is magam
-Akkor mi az? Miért keltettél fel hajnali 3kor?-kérdezte elég álmos hangon
-Hallod ezeket az érdekes hangokat?
-Ez Flo és Zayn hangja nem?-kérdezte
-De de!-kacsintottam
-Naaa akkor ezekszerint kibékültek....-csukta be a szemét Lin
-Szeretem ezeket a kibéküléseket...-mondtam
-Aludj már !-csókolt meg Lin

*Másnap reggel
Szerencsére a mai napra mindenki szabadnapot kapott. Hihetetlenül el voltunk fáradva. Mikor felkeltem és lementem a konyhába már mindenki ott ült és ettek. Mikor Niall tett egy kijelentést.
-Emberek, ma menjünk el ebédelni, így 10en oké? Már asztalt is rendeltem.-Niall
-Mire készülsz szivem?-kérdezte Niall. De ő nem válaszolt hanem csak kacsintott egyet.
Majd megreggelizett mindenki. Átbeszéltük a történteket és mindenki elfoglalta magát.
11 mutatott az óra, mikor Niall szólt mindenkinek, hogy kezdjünk öltözködni szépen, mert hamarosan indulnunk kell.
Én ruhám:

Flo ruhája:

Rea ruhája:

Jenni ruhája:

Mira ruhája:


Mindenki nagyon szépen felöltözött és elindultunk. Olyan szép párokat alkottunk, hogy az hihetetlen. Mikor beértünk az étterembe nagyon fura volt, mert rajtunk kivül senki más nem volt ott...
Később kiderült, hogy Niall az egész éttermet kibérelte. Rendeltünk kaját, és Niall felállt az asztalnál, és egy elég szép beszédet mondott, de senki nem tudta minek.

-Hát srácok, köszi hogy eljötettek meg minden. Hihetetlen, hogy pár hónappal ezelőtt, még szinte mindenki szingli volt, és jött egy magyar lány
aki elcsavarta Harry fejét, aztán jött a barátnője, aki az enyémet, aztán jött még egy barátnő, az pedig Zayn fejét, aztán jött még egy, az pedig remélem Liam fejét csavarja el.
Most pedig érkezett egy aranyos lány, aki pedig Louis fejét fogja elcsavarni érzem. Először is Lin, megszeretném neked köszönni, hogy bekerültél az életünkbe, mert ha nem találkozunk, akkor én soha nem leszek szerelmes.
Rea... sajnos a párizsi utunk nem fog összejönni...de amit ott szerettem volna megtenni, azt megteszem itt. Végülis teljesen mindegy, hol teszem meg a lényeg az, hogy mi ketten örökké együtt legyünk.
Az első pillanatba mikor megláttalak, próbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem hogy levegő nélkül nem tudok élni. Teljesen belédestem...hihetetlen mikre képes ez a szerelem. Mondhatják nekem , hogy sietünk...de nem érdekel, hogy mások mit gondolnak rólunk.
A lényeg, hogy mi szeretjük egymást. Nagyon szeretném, hogyha megígérnéd nekem, hogy a kezedet az enyémből soha nem fogod kivenni, és azt is, hogyha öreg leszek akkor is szeretni fogsz.
Srácok, most lehet, hogy tök nyálasnak gondoltok meg minden, de tudjátok én ilyen még soha nem éreztem mint Reánál..nagyon nagyon szeretem.

*Én szemszögem
Gyönyörű volt, ahogy Niall beszélt...de senki nem értette, hogy ezeket miért mondja el...Majd folytatta Niall

-És most szeretnék változtatni dolgokon...Rea...-és mikor Niall ezeket kimondta mindenkinek elállt a lélegzete

1 megjegyzés: