2012. december 17., hétfő

11. Fejezet A vallomások éjszakája



-Úristen Harry nézd.-majd zokogásba törtem ki
-Ki járhatott itt?-kérdezte
-Basszus szopjam ki a kisujjamból? BETÖRTEK HOZZÁM ÉDES ISTENEM!-szinte már ordítoztam
-Nyugi nyugi, gyere menjünk be megnézni, vittek-e el valamit
-Harry én nem merek bemenni...-húztam vissza
-Lin muszáj lesz!
-De nem akarom hogy valami bajod essen értsd már meg nekem!-öleltem szorosan magamhoz
-Jajj te, nem lesz semmi baj, gyere utánam..
Majd bementünk, minden a helyén volt, semmi se hiányzott.
-Harry ez nagyon fura..nem értem egyszerűen nem értem...és anyu miért írt??
-Hívd fel!-mondta
-Jó jó
Majd tárcsáztam anyut, nem vette fel...hagytam neki több üzenetet, de semmi. Félek.
-Semmi?-kérdezte Harry
-Semmi, édes istenem..-majd leültem a földre a kezembe temettem a kezem és elkezdtem zokogni.
-Lin, drágám..ne sírj kérlek!-ölelt meg
-De Harry ez mi? Anyu miért írt? És ki jött be a lakásomba? És akkor miért nem vitt el semmit?-zokogtam tovább
-Szólni kell a rendőrségnek!
-Harry nem szólhatunk...
-Miért ?? Nem foglak itthagyni egyedül a lakásba
-Azért nem szólhatunk...mert...mert nem és kész!
-Pedig nagyon is kéne!
-Harry nem nem nem nem és nem !
-Jó oké értettem, de ameddig nem derül ki ez a rejtély, addig nálunk lesztek a lányokkal, és kész!
-Nem nem, nem akarlak így kihasználni téged!-ellenkeztem
-De igen.. most azonnal összepakolsz és indulunk ! 
-Harry, nagyon hálás vagyok neked!-öleltem meg
-Hát mire valók a barátok nem igaz?-nézett a szemembe
Hogy mi?? Barátok? Ne már...Harry vedd már észre hogy készen állok egy kapcsolatra! Vedd már észre kérlek! 
-Öhm de igen...barátok persze..-nem volt őszinte a mosolyom.

Majd elkezdtünk pakolni, és felhívtam Reát és Florát is hogy a fiúknál fogunk lakni, egy kis ideig. Nem árultam el nekik, hogy miért nem a saját
lakásomba, elég nekem idegeskedni. Majd elindultunk a ház felé. Mikor beléptem az ajtón ismét egy meglepetés várt...
-Flora??? Te mit keresel itt melltartóba és bugyiba?-néztem rá nagy szemekkel majd belépett utána Harry is, aki hát köpni nyelni nem tudott.
-Öhm izé, ilyen gyorsan ideértetek?-eléggé zavarba jött
-Cica, siess már vissza!-kiabált le az emeletről Zayn
-Zayn???Cica??Mi folyik itt Flora?-kérdeztem
-Izé ez nem az aminek látszik...-nézte a földet Flora
-Gyerekek...én most izé..-fulladozott a röhögéstől Harry
-Harry ne röhögjél már!-ütöttem meg a vállát-
-Igenis anya.-szólt vissza még mindig röhögve
Majd jött le Zayn a lépcsőn...persze csak egy boxer volt rajta.
-Hát ti?-kérdezte
-Hát mi most érkeztünk meg tesó..de hát ez egy eléggé kínos helyzet..-röhött Harry még mindig
-Na jó gyerekek...most leülünk, és elmesélitek mi van itt...-majd leültünk mindannyian a kanapére.
-Hallgatlak titeket!
-Tehát..-kezdett bele Zayn
-Hagyd Zayn elmondom én. Tehát egyikünk se szeretne még kapcsolatot, de mi is emberek vagyunk és igénylünk dolgokat...és én ezt a dolgot
Zayn személyében megkaptam...
-Én pedig Flo személyében...-szólt bele Zayn
-Akkor ha jól sejtem barátság extrákkal?-kérdeztem
-Öhm ja...olyasmi-válaszoltak
-Istenem ebből semmi jó nem fog kisűlni!-szólt közbe Harry is
Majd belépett az ajtón Rea és Niall...mikor meglátták Florát és Zaynt hogy alig van ruha rajtuk, elkezdtek röhögni. Olyan viccesen röhögtek,
hogy már én is elkezdtem nevetni.
-Na jó emberek...érdekes helyzet, de ha ez nektek jó akkor hajrá.-mondta
-Zayn, legalább jó?-kérdezte még a mindig nevető Harry
-Tesó, ezt majd négyszemközt.-Zayn
-Figyelne rám is valaki?-Niall
-Jajj persze mondjad!-tértem vissza a földre
-Este szeretnék, egy kis partit tartani, hogy itt laknak velünk a lányok, benne vagytok?-lelkesedett Niall
-Partiiiiiii igen !!!!!!!!! -ugrándozott Harry
-Tőlem partizhatunk!-én
Majd a kis Flora és Zayn inciden után kipakoltunk, de a szobák elosztásával bajban voltunk. Rea egyértelmű, hogy Niallel aludt, Flora meg hát
ugye Zaynnel..és én??
-Harry figyi, aludhatok nálad?-próbálkoztam, hátha veszi a lapot, hogy én már nagyon szeretnék vele lenni
-Öhm igen persze, csak hozok magamnak akkor egy matracot.
Remek, matracot..oké baszki.

*Harry szemszöge
Mit kezdek magammal, hogy Lin az a lány akit szeretek, mellettem fog aludni? Annyira megmondanám neki, hogy szeretem..de ő engem csak
barátként. Ezért mondogatom mindig hogy legjobb barátok így, legjobb barátok úgy...ez hazugság..Lin vedd már észre!!!

Pár óra múlva...
-Lányok, mit vegyünk fel?-kérdezte Rea
-Várjatok, nem kéne elhívnunk Jennit?-kérdeztem
-Úú de ez egy nagyon jó ötlet, összehozhatnánk Liammel..-adta a jó ötletet Flora
-FLORA ez isteni ötlet! Jenni esete épp Liam, Liamnek pedig hiányzik a szeret az életéből..-mondtam
-Akkor hívjuk fel!

-Jenni szia, itt Lin!
-Szia mondjad?
-Zavarok?
-Ja nem nem, épp fürdőkádban ülök!-nevette el magát
-Na remek, akkor gyere 11re ide a One Direction házba, parti lesz, nagyon várunk!
-Úú nagyon rég nem buliztam már, 11re ott leszek! Puszi!
Majd letettük a telefont.
-Na lányok, jön Jenni!-mosolyogtam
-Na akkor most válasszuk ki a ruhát!!!!-nyavajgott Flora és Rea

Rea ruhája:

Flora ruhája:

Jenni ruhája:

Én ruhám:


-Lányok gyönyörűek vagytok, de gyertek menjünk, le mert hamarosan itt lett Jenni is.-mondtam
-Na akkor hajrá!-szólalt meg Rea
-ŐŐ Lin beszélhetnénk négyszemközt?-húzott félre Fora
-Persze drágám mondjad.
-Én...én..én...
-Bökd már ki!
-Szeretem Zaynt....-sírta el magát
-Hogy mi?-düllesztettem ki a szemeimet
-Napról napra egyre jobban...
-Flora gyere..-öleltem meg majd elkezdett sírni
-Én én, muszáj volt ebbe a barátság extárkba belemennem, mert így közelebb lehetek hozzá...de már nem megy...szeretem..
-Ne ne ne sírj, mert lefolyik a sminked!-töröltem le a könnyeit
*koppkopp
-Itt van Jenni, lejöttök lányok?-szólalt meg Rea
-Öhm pár perc és megyünk.-válaszoltam
-Bébi figyelj, beszélj Zaynnel ma.. mert így neked lesz még rosszabb
-Biztos beszéljek vele? De nem merek..
-Jajj Zayn neked sose tudna ártani!
-Igazad lehet..
-Khmkhm nem csak lehet, hanem igazam is van biztosan!-nevettük el magunkat
Majd az eszmecsere után lementünk köszöntöttük Jennit, de Harryt sehol se láttam...
-Liam gyere csak egy percre!-hívtam félre Liam-et
-Mondjad Lin!
-Itt van ez a Jenni...barátkozzatok már össze.-könyörögtem
-Te rosszkislány-borzolta meg a fejemet
-Nem erről szó nincs, csak láttam hogy szimpatizáltok egymással...-kacsintottam egyet és odarántottam Jennit

*Liam szemszöge
Mikor odajött hozzám Lin, hogy barátkozzak Jennivel, furcsáltam a helyzetet...de mikor otthagyott kettesben Jennivel akkor elindult kettőnk
között valami elindult, nem tudom mi még...de jóba leszünk az biztos!

*Jenni szemszöge
Hát mikor odahúzott Lin Liam elé, nagyon mérges lettem Linre hogy miért kell beleavatkoznia. De eltelt egy kis idő és hálás lettem Linnek, hogy
úgymond "megismerkedtetett" Liammel...úgytűnik, sokat fogok én még ide járni.

*Én szemszögem

-LÁNYOK! VODKA!!!!!!-kiabáltam, imádtuk a vodkát
-Régi szépidőkre vodkásgumicukor?-röhögött Rea
-Ne ne elhányom magam mindjárt...-mondtam
-Miről is van szó?-jött Zayn
-A lényeg, hogy szegény Lin a 16dik szülinapján úgy berugott, hogy nem jutott el bulizni...-röhögött Flora
-Köszi köszi köszi, nem tudom kiesett bele a fürdőkádba...-mondtam
Majd mindenki hangos nevetésbe tört ki.
-Na emberek igyunk már!!!!-nyavajgott Rea
1 2 3!
Majd mindenki lehúzta a vodkát. Ezt a kört vagy hatszor ismételtük meg, mire mindenki sakálrészeg lett. De tetszett a helyzet.
Arra lettem figyelmes, hogy Rea és Niall egymás szájában lógnak...bevallom nagyon irigyeltem őket..nagyon...hiányzott már nekem is minden ilyen dolog.
Aztán Flora tántorgott oda hozzám miközben Louissal bölcsészkedtünk.
-Lin merre vagy bébi?-kiabált Flora
-Cicicc gyere cicus..-hívogattam mint egy kismacskát
-Szerelmes vagyok Zaynbe!!!!
-Hogy mi? Zaynbe?-nézett nagyot Louis
-Igen igen igen Zaynbe!!-üvöltötte Flora
Majd Louis felállt húzott magával engem is, és odamentünk Zaynhez.
-Tesó menjél azonnal Florához értetted?-utasította Louis
-Há mé?-parasztoskodott
-Azért drága Zayn mert ha nem mész oda elveszem a fésűedt és tükrödet.-fenyegettem
-Rohanok a bébihez.

*Zayn szemszöge
-Flora miért hívtál?-dőlöngéltem a sok piától már
-Én? Én nem hívtalak.-akadoztak a szavai
-Flora te sírsz?-néztem a szép szemeibe
-Nem én nem...-folytak le a könnyei
-Így is gyönyörű vagy ha sírsz...-próbáltam bókolni
-Zayn én...-kezdett bele
-Igen?
-Zayn én...én...-akadoztak a szavai
-Kérlek mond!-könyörögtem
-Zayn én szeretlek!-szinte üvöltötte
-Flora váárj ne menj el!!!-kiabáltam utána mivel, ahogy elmondta, hogy szeret elfutott...basszus nem szabad egy ilyen értékes lányt elszalasztanom..
azonnal meg kell találnom!

*Én szemszögem
Már nem tudom hanyadik vodkámat ittam, mikor nagyon elkezdett Harry hiányozni... és elterveztem magamba, hogy elmondok
neki mindent...mindent nem birom már tovább.
-Louis!!!!!!!-kiabáltam
-Királynőm!
-Harry merre van?-kérdeztem
-Nővérével találkozik, Gemmával.-mondta
-Louis...hiányzik nekem...-kezdtem kiönteni a szívemet
-Mesélj királynőm
-Louis... én, nem barátként tekintek Harryre, tudom hogy azt mondtam, hogy nem vagy kész egy kapcsolatra, de vele bárhol bármikor együtt
tudnék lenni, meghallgat, és mellettem van ha szükségem van rá. Szeretem Louis...Nagyon szeretem..
De Louis csak állt egy helybe, és a fejem fellett nézett valamit vagy valakit nem is tudok, és elkezdett mosolyogni és kuncogni.
-Föld hívja Louist!!!-ráztam a kezemet a szemei előtt. Majd Louis csak egy olyan mozdulatot csinálta kezével, hogy 'fordulj meg' és én megfordultam..
bár ne tettem volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése