2012. december 19., szerda

13. Fejezet Bejelentés




-Sziasztok lányok!-köszöntek a fiúk. 
-Jó reggelt!-köszöntünk mi is
Harry vezetett én leültem az anyósülésra, szegény Louist kidúrtam...Jenni Liam mellé, Rea Niall ölébe (?!), Flora Zayn mellé, Jenni pedig
Liam mellé. Össze is álltak a kis párok és elindultunk.
-Amúgy én azt nagyon szeretném tudni, hogy mégis hova megyünk!!-szóltalt meg Jenni
-Ha annyira tudni akarod elmondom, hogy engem kitesznek hugomnál..-játszotta a sírós fejet Louis
-Jajj bébi ne sírj!-fordult hátra Harry
-Harry figyelj már az útra kérlek!-szóltam meg
-Oké anya!-majd nyomott egy puszit az arcomra
-Amúgy öhm...-szólalt meg Zayn
-Jenni Liam és Zayn meg Flora egy helyre mennek, Rea Niall máshova és Harryék is máshova.-mondta Louis
-Köszi hogy félbevágtál tesó!-ütögette meg Zayn Louis vállát
Szinte az egész autó út így telt el. Majd kitettük Jenniéket egy szép parkban, és tovább hajtottunk, és kitettünk Louist , Niall és Reát.
-Na Harry mi most hova megyünk kérlek áruld el!-könyörögtem
-Na hamarosan tudod mert megérkeztünk.-leállította az autót.
Egy kisebb épületnél álltunk meg, amire ki volt írva hatalmas betűkkel, hogy : VICTORIA SECRET. Nem tudtam hírtelen mire gondoljak. 
Harry elhozott engem fehérneműket venni vagy vásárolni? WTF?
-Harry miért hoztál te engem ide?-majd megfogtam a kezét
-Kicsim, hamarosan megtudod.-és kinyitotta előttem az ajtót.
Sétáltunk bent, és rengeteg modell képét láttam, akiket mind egytől egyik példaképemnek tartottam, és tartom még most is.
Majd Harry bekopogott egy ajtón, amin egy Mr. Hanerd név állt.
-Bejöhetünk Georg?-nézett be Harry
-Jajj gyertek!-szólt egy hang
-Szia Georg had mutassam be a barátnőmet, Lint!-mutatott be Harry
-Jó napot Adelin Swan vagyok-nyújtottam kezet
-Tegezz nyugodta, Georg Hanerd vagyok!-és kezet fogtunk
-Hát akkor mostmár végképp mondja el nekem valaki, hogy én mit keresek itt.
-Lin! Szólíthatlak így én is?-kérdezte Georg
-Persze nyugodtan.
-A lényeg, hogy ismerem Mary Townert, és láttam a fiúk fotózásán készült képeken, amin te is rajta vagy. Tudod, nagyon régóta keresünk olyan
lányt mint te. Különleges adottságaid vannak, és Maryt felhívtam, hogy kérdezgessek rólad pár dolgot, és elmondta hogy te szeretnél modellkedni.
Majd megtudtam, hogy Harry barátnője vagy, és nekem Harry olyan mintha a fiam lenne, ezért felhívtam és megbeszéltem vele, hogy hozzon
el ide téged. A lényeg, hogy szeretném vagyis szeretnénk, hogyha nekünk dolgoznál!-nyögte ki végre Georg
Én csak ott álltam szótlanul mint egy néma, és nem tudtam felfogni hogy ez velem történik.
-Hogy mi? Én modell? Itt?
-Héé Lin, ez egy hatalmat lehetőség!-szorította meg a kezemet Harry
-Ez így van Lin, mit szólsz hozzá? Dolgoznál velünk?-kérdezte Georg
-Úristen, persze ! Hogyne! Úristen most nem tudok mit mondani, de nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!-öleltem meg Harryt
-Akkor itt egy szerződés ami 5évre szól, és 1 hét múlva már munkáid is lesznek! Kislány! Beindul az életed!-ölelgetett meg Georg mintha 1000 éve ismerne
-Georg...nem is tudom mit mondjak...köszönöm szépen...-és én hülye megint elérzékenyültem
Gyere Lin, gyors csináljunk rólad egy képet, és kapsz egy vip kártyát amivel bárhova  betudsz lépni!-mosolygott Georg
Majd csináltunk rólam egy képet.

*Eközben Jenni-Liam és Flora-Zayn randi
*Jenni szemszöge
-Úúúúristen ez egy vidámpark?-sikítoztam
-Igen Jenni, az !- mosolygott édesen Liam
-Üljünk fel mindenre kérlek!!-nyagatta Flora Zaynt
-Oké cica veled bárhova!-Zayn
Majd Flora és Zayn elmentek, és megbeszéltük hogy 1óra múlva a kapunál találkozunk. Mi pedig Liammel elindultunk.
-Liam izé...és félek felülni mindenre!-szólaltam meg
-Jenni...bevallom én is..-vallotta be Liam
-Akkor tudod mit? Üljünk fel a gyerek játékokra oké?
-Jenni!-ölelt meg Liam
-Igen?-mosolyogtam Liamre
-Ez egy remek ötlet induljunk!
Elindultunk a gyerek játékok felé. Mindenre felültünk szinte. Nagyon élveztem a Liammel töltött perceket, mert ő nem cinkelt azzal hogy félős
vagyok, mint az eddigi pasijaim. Remélem ennek lesz még folytatása.

*Flora szemszöge
Zaynnel elindultunk a kísértet kastély felé. Nagyon paráztam, de Zayn mellettem volt és így még izgalmasabb lett a helyzet.
-Na akkor bemegyünk?-nézett rám Zayn
-Öhm...igen...-megőrülök a szemeitől...
-Na gyere add a kezem ! Ne félj!-Zayn megfogta a kezem és bementünk.
Olyan félelmetes volt, hogy azt néztem hogy mikor pisilek már be...össze vissza sikongattam..ja és szerintem eltörtem Zaynnek a kezét annyira szorítottam.
A napot egy közös hullámvasútázással fejeztük be. Persze Liam és Jenni nem mertek felülni...kis félősek.
Mielőtt felszálltunk volna Zayn mondott, egy elég nagy okosságot.
-Flora...csukd be a szemed és élvezd a hullámvasútat hisz ez az élet.-és megcsókolt
-Zayn...
-Shhh élvezd!
Elindult a hullámvasút. Hihetetlenül élveztem imádtam az egészet!



*Eközben Niall szemszöge
Elhoztam Reát egy csendes kis parkba..mert szeretnék neki mondani valamit. Igaz 1 hónapja vagyunk csak együtt, de úgyérzem, hogy
ő számomra az a lány, akivel leszeretném élni az életemet.
-Rea...mondani szeretnék valamit..-fogtam meg a kezeit
-Megrémítessz..mi a baj?
-Jajj ne gondolj semmi rosszra
-Hát akkor?-kérdezte nagy szemekkel..imádtam a szemeit
-Ha egyszer megkérdezném tőled, hogy leszel-e a feleségem, akkor igent mondanál?
-Úristen Niall...ezzel mit szeretnél mondani? De persze hogy igent mondanék...
-Csak szeretnék róla megbizonyosodni hogy te is annyira szeretsz-e engem mint én téged...mert akkor este bejelentjük mindenkinek, hogy mi együtt vagyunk.
-Úristen Niall...ez most komoly? Fel akarsz vállalni?
-Téged?? Hülye lennék ha nem kürtőlném szét mindenkinek, hogy egy ilyen számomra tökéletes lány a barátnőm...-és megcsókoltam

*Én szemszögem
Ahogy végeztünk Georgnál beszálltunk a kocsiba.
-Harry nem is tudom mit mondjak...szeretlek nagyon!-öleltem meg
-Ezt magadnak köszönd , és nagyon nagyon imádlak!- és megcsókolt
-Akkor megyünk a többiekért?-kérdeztem
-Igen igen de előtte megkell beszélnünk valamit...
-Jajj ne..nem szeretem ha így vágsz bele a dolgokba..-tettem össze a kezeimet mintha imádkoznék
-Ne gondolj egyből a rosszra cica...csak azt szeretném megkérdezni, hogy készen állsz arra hogy megmondjuk mindenkinek, hogy mi együtt
vagyunk?-nézett mélyen a szemembe
-Hogy mi?
-Jól hallottad Lin
-Harry te hülye, hogyne szeretném ! Szeretlek és, hozzá tartozik az is hogy ezt mindenki megtudja!-öleltem meg
-Ezért szeretlek én téged ennyire...na induljunk!
Elindultunk és mindenkit felszedtünk, nagyon boldog volt mindenki. Különösképpen Louis is vigyorgott nagyon. Ha hazaértünk kifogom faggatni
az is biztos!
Mikor hazaértünk, akkor mindenki eltűnt a szobába, csak én és Lou maradtunk a konyhába beszélgettünk.
-Lou eléggé ismerlek már, hogy tudjam hogy történt veled valami...hallgatlak!-nyújtottam ki a nyelvem
-Jajj királylány..jól látod!-kacsintott
-Hallgatlak még mindig!
-Twitteren elkezdtem beszélgetni egy rajongóval. Visszakövettem ő pedig írt egy üzenetet és megköszönte hogy visszajelöltem, és megnéztem a képét
és láttam hogy egy gyönyörű lány tekint rám. Nagyon megfogott bár nem is ismerem, pár szót beszéltünk..és sajnos Magyarorszon lakik...
-Hogy mi?? Magyar? Mi a neve?-kérdeztem, mert éreztem hogy én azt a lányt ismerem
-Fúú Mirának hívják
-Hogy mi??? Véletlen nem barna hosszú haja van???-kérdeztem
-De igen igen, mutatok képet
 
-Úrisnten, ő az osztálytársam volt, és barátnőm!
-Ez most komoly????-felcsillant Lou szeme
-Legkomolyabb, na jó holnap írok neki és elhívom ide, oké?
-Lin..megtennéd értem?
-Lou érted bármit!-majd megöleltük egymást és elkezdtünk répát enni...hahaha!
-Akkor elénekljük a Barbie girlt?-nézett kiskuyta szemekkel
Gyors megkerestem az Iphone-on a zenét, benyomtam és elkezdtünk partizni. Lejött az emeletről Harry...elég hülyének nézett minket, de
csatlakozott hozzánk. Úgy viselkedtünk mint az ovisok..ja nem inkább úgy mint akiket most engedtek ki a diliházból...
Louis és Harry fel is vették...
  http://www.youtube.com/watch?v=5QqXV1g0DJQ  nem normálisak.

*Pár órával később
-Lin gyorsan öltözz fel mert indulunk a rádióműsorba hogy bemutassunk titeket!-szólt Harry
-Sietek!
Niall szólt Reának és gyorsan felöltöztünk.

Én ruhám:

Rea ruhája:



Jenni még a házban marad pár éjszakára mert Liam megkérte..annyira édesek. Flora és Zayn pedig filmezni fognak egész este.
Elindultunk. Nagyon nagyon idegesek voltunk Reával..mert most szinte az egész világ utálni fog minket...de sebaj. Ő értük bármit!
Mikor megérkeztünk a rádióstúdió elég majd kiugrott a szívem a helyéről.
-Cica nyugi!- nyugtatott Harry és hosszasan megcsókolt
-Kicsim te is nyugodj le!-szólt Niall Reának
És elindultunk az ajtó felé. Egy pasi és egy nő fogadott minket, akik a műsörvezetők voltak. A nőt az első perctől kezdve megutáltam.Viszont a pasi
írtó aranyos volt. A műsör pedig elkezdődött...

-Kedves hallgatóink, visszatértünk én még mindig Amy vagyok, és egy eléggé érdekes sztorit hoztunk nektek! Tini lányok, készítsétek a zsepiket, mert két szívtipró szíve foglalt.
-Én még mindig Eddy vagyok, és itt előttem, két jó képű pasi, és két gyönyörű lány. Meséljetek nekünk!
-Jó estét minden hallgatónak!-kezdett bele Harry
-Jó estét!-szólt meg Niall is
-Harry, mesélj ki az a lány ott melletted, és nem úgy volt hogy te csajozol össze vissza és 30 éves korodig nem fogsz senkivel komolyabb kapcsolatot kialakítani?-Amy
-Ez a lány itt mellettem Lin. Nem olyan régen ismertük meg egymást. Igaz először barátként tekintett rám, én pedig nem. Aztán pedig nem is olyan régen,
elmondta az érzéseit. És hát boldogok vagyunk nagyon.
-Hmm Lin. Szép név!-bókolt Eddy
-Hé Lin, te ültél Harry mellett a kocsiba pár héttel ezelőtt ugye?-nézett szúrós szemmel Amy
-Igen én voltam az.
-És jól értesűltem, hogy modellkedsz?
Basszus azt se tudtam mit válaszoljak, de Harry kihúzótt a csávából.
-Lin gyönyörű lány, és minden adottsága meg van ahhoz, hogy modellkedhessen.
-És Lin még egy kérdésem lenne, közted és Harry között mi van?-Amy
-Hát tulajdonképpen most azért vagyunk itt, hogy bejelentsük hogy én és Harry egy párt alkotunk és szeretjük egymást.-adtam a meggyőző választ
-És Harry tényleg olyan jó az ágyban mint ahogy sokan mondják?
-Ó ez egy kedves kérdés igazából, ez nem tartozik senkire csak ránk. Harry úgy jó ahogy van.
-Harry mi fogott meg ebbe a lányba?
-Inkább kérdezd azt, hogy mi nem fogott meg?-imádom amikor így visszavág Harry
-Hát oké. Akkor Niall mesélj te!
-Az én barátnőm Rea, és nagyon nagyon szeretem. Már amikor elsőnek megláttam, tudtam, hogy ő nekem kell és soha nem akarom elengedni.
-Ekkora a szerelem?
-Hatalmas nagyon nagyon szeretem Niallt!
-Rea na jó hogy te is megszólaltál-flegmázott Amy
-Hát srácok köszönjük ezt a rövid, ám de tartalmas interjút, sok szerencsét a továbbiakban, ja és a lányaim a Take Me a Home cd-t hallgatják minden nap!-Eddy
-Ennek örülünk, köszönjük mi is !
Majd amilyen gyorsan csak tudtuk elhagytuk az épületet. Borzalmas egy interjú volt...főleg az az Amy...látszott rajta hogy féltékeny..fúj undorító.
Alig vártam hogy hazaérjünk és befeküdjek az ágyba.

Mikor hazaértem gyors felnéztem twitterre hogy írjak Mirának.

Drága Mira, ezer éve nem beszéltünk, és rettentően hiányzol. Amióta itt élek Londonba szinte semmit se tudok rólad,
csak annyit amit kiírsz ide. Azért is írok most, hogy gyere ki ide hozzám. Fizetem neked az utat, meg mindent csak gyere, mert lenne
számodra egy "kis" meglepetésem. Írj minél hamarabb!
xx Lin

Azonnal jött is a válasz.

Úristen Lin...nagyon hiányzol már. Hogy mi ?? Én Londonba?? Most lehet, hogy paraszt leszek de elfogadom
az ajánlatodat, mert itt sajnos nem kaptam állást. Akármennyire is tanultam semmi lehetőség nincs, és anyummal beszéltük
hogy kikéne mennem megpróbálni. Holnap megbeszéljük hogy mikor oké?
xx Mira


Annyira örültem neki hogy Mira ilyen könnyen belement, viszont Lou-nak nem fogom még elárulni had legyen neki is meglepetés. 
Gyors letusoltam és befeküdtem az ágyba. Próbáltam volna elaludni de valaki megzavart.
-Cica...ma mikor megkérdezték hogy milyen vagyok az ágyba, miért nem válaszoltál rá konkrétan?-nézett kajánul a szemembe
-Cica..talán azért mert még nem tudom..-és vágtam egy szomorú fejet...
-És öhm... szeretnéd megtudni?-és kibaszott szexisen kezdett el mosolyogni
Nem is válaszoltam rá, hanem magamra rántottam...és hát a többit mindenki fantáziájára bízom. De a lényeg, hogyha valaki megkérdezi tőlem
hogy milyen az ágyba..hmm...tudnék rá válaszolni. Bár szerintem az egész ház tőlünk zengett.. de nem parás! Imádtam az éjszakát.

Korán reggel, Rea sírására ébredtem...

3 megjegyzés: