2012. december 10., hétfő

5. fejezet




Az érdekes látvány egy hatalmas karaoke gép volt. Imádtam mindig is karaokezni, semmi hangom nincs, de azért megörültem neki.
-Na lányok, mehet?-kérdezett minket El
-Hát ha mindenki énekel persze!.-mondta Rea
-Jajj Rea ne csináld ezt, neked jó hangod van nagyon!-mondtam.
-Igen? Jó hangja van a csajszinak?-kacsintott Niall
-Bizonyosdj meg róla te magad!-mondtam
És elkezdtük a karaoke-t, hát mit ne mondjak eléggé vicces volt.
-Liiiiiiiin, énekelj magyarul kérlek!-kérlelt Harry
-Nem fogjátok megérteni.-mondtam
-Nem baj llééééégyszi, még nem hallottunk soha senkit magyarul énekelni...-játszotta a szomorú pasit
-Rea ha te is, én is, oké?
-Kezdjük, de mit énekeljünk?
-Hmm van egy ötletem ...-mondtam
Majd elkezdtük énekelni a 'Szexi tanárnéni' című dalt...hát mit ne mondjak , mi szakadtunk a röhögéstől, ők meg szinte hülyének néztek minket
hogy egy zenén mi lehet ilyen vicces, de aztán lefordítottuk nekik angolra...hát mit ne mondjak még jobban hülyének néztek minket, hogy ilyen
dalt kezdtünk el énekelni.
Már hajnal 5óra volt, mikor azt mondtam, hogy most már induljunk haza, mert nem élek. Elköszöntünk a többiektől, de észrevettem hogy
Niall és Rea megint eltűntek...na mondom oké addig beszélek Harryvel..
-Öhm Harry...izé akkor minden oké köztünk?-kérdeztem
-Nagyon remélem, hogy igen, és azt is remélem hogy eljössz velem valahova, vagy Marynél leszel?-kérdezte
-Igen igen ott leszek, már várom a kis Luxszal való találkozásomat.-mondtam
-Édes kislány, amúgy Niall és Rea hol lehetnek?
-Megkeressük őket, mert már mennék....
Elindultunk megkeresni őket, majd egy eldugott kis zugba megtalálunk őket, hát nem kell mondanom mit csináltak...nem bírták egymást elengedni.
-Öhm Harry nem kéne zavarnunk...-mondtam
-Nanana szóljunk már oda légyszi Niall arcán röhögni akarok
-Gonosz vagy, de oké benne vagyok!
Majd Harry Rea és Niall közé ugrott mint egy kisgyerek, hát majd meghaltam a röhögéstől.
-Rea izé mennünk kéne....-mondtam még mindig röhögve
-istenem jó oké menjünk.....
-Akkor Harry majd találkozunk valamikor.-én
-Nagyon remélem hogy minél hamarabb.
Majd mgöleltünk és megpusziltuk egymást. Persze Rea és Niall csókkal köszöntek el egymástól. Nagyon édesek voltak.
Majd hazaindultunk. Nem kell mondanom, hogy ahogy hazaértünk gyors letusoltunk, és bedőltünk mindketten az ágyba. Az elején még nem bírtam
aludni, mert a csókon járt az eszem, hogy mennyire is jó volt és Harry milyen rendes volt, de mégis ott van az a bizonyos 'mivan ha ' mondtat..
De a gondolatmenetemet nem tudtam befejezni mert elnyomott az álom.

*Délben
Sikeresen felkeltünk, olyan dél fele, hát inkább nem is mondom el, hogy néztünk ki...a tükör nem volt a barátunk.
De sietnünk kell mert Reának 1óra múlva dolgozni kellett mennie, nekem pedig 2óra múlva kell mennem Maryékhez.
-Jóóóó reggelt Mrs Horan! Hívhatlak mától így?-mosolyogtam
-Jajj Mrs Styles kuss!
-Héééééé köztünk még semmi olya nincs, te ti meg khmkhm....jó oké inkább befogom.-röhögtem
-Röhögjél csak de ha miattad elkések akkor halott ember vagy!-Rea
-Én is szeretlek Rea.
Majd gyors ettünk, és felöltöztünk.

Én ezt vettem fel


Rea pedig ezt


Majd elindultunk mind a ketten.

*Rea szemszöge
-Már 2órája dolgoztam, nagyon élveztem, kedves volt a főnököm is, na meg a munkatársaim is. Majd egy srácot láttam bejönni, akin baseball sapka
és napszemüveg volt. Majd odajött, kért tőlem kávét, és megkérdeztem hogy hívják, hogy a poharára rátudjam írni (a Starbucksban ez a szokás).
-Ő egy nevet had kérjek már.-mondtam
-Niall
-Niiiiiiiiiiiiiiiall??????????????????
-Igenigen az vagyok,-mosolygott
-Te mit keresel itt? Nem az volt, hogy te csak a Nando's-ba jársz?
-Hát mióta egy szép lány itt dolgozik azóta idejárok.-mondta
-Na és ki az? Lehet ismerem.-mondtam kicsit féltékenykedve
-Öhm, Rea Berecznek hívják, ismered?
-Húú lássuk csak...ő sajnos nem ismerem
-Kááár, pedig én nagyon megszerettem...
-Niall basszus jó hogy jössz, mert már hiányoltalak.-én
-Rea azért jöttem, mert nagyon hiányzol nekem...pedig nem is régen váltunk el egymástól
-De most nem tudunk kettesben lenni, mert egész sokáig dolgozik...de holnap délelőttös leszek, és délután szabad leszek.-mondtam
-Az nem jó, mert délután próbánk van...
-Ohh hát akkor majd máskor...
-Deeee eljöhetnél velem a próbánkra, és hozhatnád magaddal Lint, mert annyira rossz nézni Harryt meg Lint, hogy mind ketten odavannak
egymásért, de mégse jöttek még össze...
-Egyetértek.. akkor holnap Niall?-nyújtottam ki a nyelvem
-Elmegyek érted oké?
-Várni foglak, puszi!
-Szia bébi!-majd elment
Mondanom sem kell a számról a mosolyt, nem tudta senki se letörölni.

*Lin szemszög
Már vagy 1órája voltam Luxszal. Hihetetlen édes kislány, nagyon megszerettem és úgy veszem észre, hogy ő is megszeretett engem.
Arra lettem figyelmes, hogy csöngetett valaki, de a másik percben már nyílt is ki az ajtó. Eléggé megréműltem, mert Mary nem csöngetett volna..
Paráztam elég rendesen... De mikor megláttam egy göndör hajú pasit, azonnal elszállt a félelmem.
-Harry te mit keresel itt?
-Eljöttem mert te is és Lux is hiányzott már.-majd megölelt engem is, és Luxot is.
-Luuuuuuux drágám szia.-majd nyomott egy hatalmas puszit Lux arcára
-Ennyire szeretitek egymást?-kérdeztem
-Mintha a saját gyerekem lenne
-Jó apuka lesz belőled
-Belőled meg jó anyuka khmkhm....
-Haaaaaaarold....
-Játszunk?-kérdezte Harry mint egy 5éves kisfiú
-Hát én eddig is azt csinálta de benne vagyok
2óra hosszán keresztül, bújocskázdtunk, és mindent játszottunk amit csak el lehet képzelni, nagyon jól éreztem magam, de ahogy elnéztem Harry is.
Majd megjött Mary.
-ÓÓÓ sziasztok,  hát te Hazza?-kérdezte
-Hiányzott ez a két nőszemély-mondta Harry
-Ó ti így összemelegedtetek Linnel?-Mary
-Ő hát eléggé jóba lettünk..-válaszoltuk mindketten
-Na ennek nagyon örülök! Lin ahogy elnézem, Lux nagyon jólérezte magát, köszönöm!
-Mary...én köszönöm! Akkor mikor jöjjek?
-Holnap délelőtt 3órára eltudsz jönni?-kérdezte
-Itt leszek! Akkor én mennék is mert mindjárt indul a buszom...-mondtam
-Te busszal mész?-kérdezte Mary
-Nem nem busszal mert én viszem haza.-vágott közbe Harry
-Ó tényleg?-kérdeztem
-Nem hagyom hogy egy ilyen szép lány egyedül buszozzon.
-Hát akkor köszönöm.
-Akkor szia Mary.- köszöntem el, és nyomtam egy puszit Lux homlokára
Majd beszálltunk a kocsiba, és elindultunk hazafele.
-Harry köszönöm mégegyszer hogy hazaviszel.- mondtam
-Lin ne köszöngess már meg mindent, te ezt megérdemled oké?
-Öhm....bocsi de ezt megint megköszönöm.- mondtam nevetve
Majd betettem a lejátszóba a Take Me a Home cd-t feltekertem max hangerőre, majd utasítottam Harryt, hogy énekeljen velem együtt.
Ordítottunk torkunk szakadtából, imádtam azt a pillanatot.
Majd megérkeztünk a házunk elé.
-Na hát akkor én megyek...-mondtam
-Azért had kisérjelek már be, mi van ha közbe elrabol valaki?-kérdezte
-Max aki elrabolhatna az te vagy..nem?
-Milyen okos lány vagy te....-nevetett
-Hát akkor szia...-mondtam
-Szia..-mondta
-Szia
-Szia
-Meddig játszuk még ezt?-kérdeztem mosolyogva
-Veled bármeddig..-mondta és egyre közelebb hajolt hozzám, már majdnem összeért a szánk mikor megcsörrent a telefonom...
-Úú basszus ne haragudj de ezt muszáj felvennem

-Sziaa anya, mizu?-kérdeztem
-Szia drágám... épp ezért hívlak téged..-szorult el a hangja
-Úristen anya mi történt?-ijedtem meg
-Hát.. hazakell jönnöd egy kis időre..mert...-sírta el magát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése