2012. december 15., szombat

10. Fejezet Legjobb barátság és barátság extrákkal?




Mikor beléptem az ajtón, megpillantottam Harryt aki éppen Luxszal játszott, és Maryt aki
Jennivel beszélgetett éppen.

Az ajtóban csak álltam, és néztem mintha szellemet látnék vagy nem is tudom. 
-Jenni??-kérdeztem 
*majd megfordult a lány
-Úrisnte Lin!.-szalad odahozzám és megölelt
-Nagyon hiányoztál!-mondtam
-Te is nagyon, de te mit keresel itt?-kérdezte
-Lux bébiszittere vagyok.-mondtam de Harry közbeszólt
-És az én legjobb barátom!-mondta Harry
-Ja igen igen.-mosolyogtam Harryre
-Ismered a fiúkat?-Jenni
-Persze nagyon szeretem őket!-mondtam
Majd leültünk Jennivel és elmeséltünk egymásnak mindent. Majd kiderült, hogy ő lesz Mary segítője. Annyira örültem neki, hogy legalább az ő álma
teljesült, hogy stylist lehessen, nem úgy mint az enyém, hogy egyszer modell legyek...talán erről az álmomról le kell mondanom.
-Jenni, figyelj hol laksz most?-kérdeztem
-A nagynéném kiköltözött Londonba, és nála-mondta
-Figyelj, elküldöm majd a címemet és látogass meg minket, nálam lakik ugye Rea és Flora is, nagyon hiányzol nekik is! Gyere el!-mondtam lelkesen
-Jajj nekem is nagyon hiányoznak már a lányok, ma este elmehetnénk valahova, oki?-kérdezte
-Hívj majd!- megöleltem majd elmentek Maryvel. Én pedig Luxszal és Harryvel maradtam.
-Hát te hogy hogy itt vagy?-kérdeztem
-Tudtam, hogy ma jönni fogsz, nekem pedig délig nincsem semmi programom.-mondta
-És megkérdeztem, hogy mi volt ez a "legjobb barát" kijelentés?
-Figyelj Lin, ha nem is lehetünk még együtt, azért én szeretném hogy a legjobb baráti viszony meglegyen közöttünk, érted ugye?-nézett azokkal a szép zöld szemeivel
-Persze teljesen érthető.
-És hallod, Zayn és Florás üggyel kapcsolatban hír?-kérdezte
-Hát igen... éjjel Zaynnel aludt Flora...és se nekem, se Reának nem szólt.-mondtam kétségbe esve
-Úristen Lin...-fogta a fejét
-Mi az???-fogtam meg közbe Luxot
-Az én szobám a Zay szobája mellett van és...
-Folytasd már!
-Szóval eléggé érdekes hangokat hallottam én onnan az éjjel...khmkhm érted mire gondolok..-majd elmosolyodott
-Akkor ők.....????
-Szerintem ők barátság extrákkal kapcsolatban vannak...
-Jééézus Harry.......

*Ezalatt Flora szemszöge
Tegnap éjjel Zaynnél aludtam, nagyon megkedveltem de csak barátok vagyunk semmi többi...öhm semmi több?! Ezt még én se gondoltam komolyan...
A lányoknak azért írtam egy kis cetlit, mert ha elmondom nekik face to face akkor kaptam volna egy kis kioktatást, és azt pedig nem szerettem volna
mert akkor bekellett volna látnom, hogy igazuk van. De ezt a gondolat menetemet a telefonom csörgése szakította félbe.
-Igen?-szóltam bele
-Hy bébi Zayn vagyok.
-Ó szia Zayn, már hiányzok az este után?-kérdeztem kacér hangon
-Hát mit ne mondjak ma este is megismételhetnénk...vagy akár most is.. épp ezért is hívtalak
-Hmm épp ráérek, hol és mikor?-kérdeztem
-Gyere ide a házunkba, nincs senki itthon, 10perc múlva?-kérdezte
-Indulok, puszi!
Majd letettem. 
Ezt vettem fel:

Majd elindultam Zaynhez.

*Rea szemszöge

Épp egy csokis shaket, vittem ki az egyik asztalhoz mikor a főnököm hívott.
-Rea, fáradj be kérlek most azonnal az irodába.-mondta elég mogorva hangon
-Azonnal!- hihetetlenül féltem, mi lesz ha kirug? Majd bementem az irodába.
-Rea, csak annyit szeretnék mondani, hogy most hazamehetsz mert egy kisebb gyűlés lesz itt és az alkalmazottaknak tilos megjelenni.-mondta
-Tilos? Miért?-kérdeztem
-Ez egy elég bonyolult ügy, meg hát nem is nagyon tartozik rád...-mondta flegmán
-Jó oké, elnézést...-forgattam a szemeimet
-Tehát most hazamehetsz, holnap pedig a megszokott időbe gyere, érthető voltam?
-Teljesen, viszlát.
Épp ahogy elhagytam a Starbucks épületét, belebotlottam egy emberkébe.
-Nem nézel a lábad elé? Vagy mi van?-kérdeztem flegmán
-Most is csak a telefonod bámulod, és fel se nézel ki vagyok...-szólt meg egy elég ismerős hang
-Úristen Niall?-ugrottam a nyakába. Ne haragudj hogy az előbb beszóltam..
-Neked ezt is elnézem...-majd megcsókolt hosszasan
-És merre tartassz drága?-kérdeztem
-Épp haza fele, csak Zayn van otthon, és nem akarom már hogy unatkozzon.
-A kis jó fiú, viszont nekem van egy jobb ötletem.-nyújtottam ki a nyelvem
-Hallgatlak cicu
-Menjünk el sétálni kéérlek!!-könyörögtem
-Sétálni?-pislogott nagyokat
-Nem olyan régóta vagy itt Londonba, és még sose sétáltam itt, kérlek Niall!
-Jajj lehet neked nemet mondani? Induljunk.
Majd kézenfogva elindultunk egy kis parkba. Nagyon jól éreztük magunkat.

*Én szemszögem
Harry és én épp Luxszal  játszottunk, mikor Mary hazaért.
-Na már meg is jöttél?-kérdeztem
-Nem kellett volna?.-nevetett
-Tök jól elvoltunk, mint egy család.-vágott közbe Harry
-Azt látom, de Lin hazamehetsz, és itt az elsp fizetésed.-majd a kezembe nyomott egy borítékot.
-Úúú nagyon szépen köszönöm!-és megöleltem
-Én köszönöm neked!
-Akkor holnap?-kérdeztem
-Holnap én elviszlek téged valahova, de hogy hova az titok, csak öltözz fel lazán, oké?-Mary
-Úúú várom már! Akkor holnap, és kimentem az ajtón. De valaki utána kiabált.
-Liiin tőlem el se köszönsz?-kérdezte Harry
-Jajj ne haragudj nagyon el voltam kalandozva
-Hazavigyelek?-kérdezte
-Harry..mindig te viszel engem szinte mindenhova..lassan nekem is kéne venni már egy autót..-mondtam
-Lin úristen, mond hogy isten vagyok!-kérlelt Hazza
-Isten vagy?!
-Játszunk nyomozósat oké??
-Flo és Zayn?-kérdeztem
-Igen igen, Zayn egymaga van otthon
-Florának meg ma nincsen dolga...te is arra gondolsz amire én?-felhúztam a szemöldököm
-Ühüm!-majd megfogta Harry a kezem és a kocsija felé húzott.
Majd beszálltunk és elindultunk a házuk felé.

*Zayn szemszöge
Nagyon vártam már, hogy jöjjön Flora, nagyon szeretem ezt a bonyolult kapcsolatot közöttünk, bár elég rizikós, mert senki se tudhat róla, mert akkor
szerintem kitörne a harmadik világháború..Mindig is szerettem volna egy ilyen kapcsolatot, szerencsére erre Flora vevő volt.
Majd csöngettek.
-Hy bébi.-megcsókoltam
-Héhé Zayn ne itt az utcán bárki megláthat minket!
-Jó oké, bocs de nem bírok már magammal főleg amikor meglátlak...na gyere cicu-majd beljebb húztam
-Zayn....
-Flora?
-Ugye láttad a barátság extrákkal című filmet?-kérdezett
-Igen, miért?
-Hát végén egymásba szerettek...
-Cica, legalább addig élezzük ki, oké?-majd befogtam a száját, egy csókkal
Szerintem nem kell részleteznem,hogy a további 1órában mi történt kettőnk között...

*Én szemszögem
Megérkeztünk az házhoz, és arra lettünk figyelmesek, hogy Zayn ablakán el van húzva a függöny.
-Az miért, van hogy Zayn ablakán el van húzva a függöny a többin pedig nincs? Alszik még?-kérdeztem
-Öhm...Zayn, nem csak este húzza el a függönyt..hanem..
-Őőő oké, nem vagyok kislány értem.-röhögtem
-Valami ötlet?-kérdezte Harry
-Hívjam fel Florát?
-Az miért lenne jó?-kérdezte
-Floráról pedig azt kell tudni, hogy ő mindig felveszi a telefonját, még ha alszik akkor is felkel azért holgy felvegye..gimibe kapott egy igazgató 
figyelmeztetést, mert matek óráról kisétált mert csörgött a telefonja..Csak akkor nem veszi fel, ha épp..
-Értem, nem vagyok kisfiú.-mondta röhögve
-Héé ne lopd a szövegem, ezért még számolunk Harold Edward Styles
-Benne vagyok Adelin Swan!
-Na ha végeztünk a teljes nevünk sorolásával akkor felhívnám Florát, oké?
Majd tárcsáztam Florát..és hát mondanom sem kell...nem vette fel..
-Nem veszi fel, mi?-nézett Hazza
-Nem nagyon... most mi legyen?-kérdeztem
-Gyűjetünk kell, több bizonytékot, és ha elég sok összegyűlik, akkor leülünk négyen elmondjuk nekik oké?
-Benne vagyok, de gondolom te is tudod, hogy ennek az egésznek barátság extrákkal dolognak nem lesz jó vége...-mondtam és kérdeztem egybe
-Épp ezért minél hamarabb közbe kell avatkoznunk..-mondta
Majd a beszélgetésünket, egy sms hangja szakította félbe..anyu volt.

"Kicsim, akárhol is vagy, menj haza, beszélnünk kell"
Anya??? Menjek haza? Itt lehet ?? Úristen mi történhetett..
-Harry hazatudnál vinni?
-Mi történt?-kérdezte
Majd megmutattam neki, és nyomta a gázt. Mikor megérkeztünk a lakásom elé, eléggé érdekes látvány fogadott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése