2012. december 10., hétfő

4.fejezet A parti II.


-Srácok.-jött egy ismerős hang
-Isten Zayn mi van?.-kérdezte Harry kicsit ideges hangon
-Jaaaa hogy itt most félbe szakítottam volna valamit?-eléggé instabilan állt Zayn, szerintem ha belefújt volna egy szondába kiakadt volna
-Hát igen félbe szakítottál minket de nem baj...-mondtam
-Harry ezt is meg fogod fektetni?-Zayn
-Hogy mi? Harry? Te csak megakarsz fektetni? Úristen és én még bíztam benned, azthittem más vagy mint a többi pasi...de úgylátszik tévedtem
-Liiiiiin nenene ne hidd el, látod, hogy Zayn szinte életéről nem tud
-Háááááá Hazza gyertek igyunk!.-mondta Zayn
-Látod Lin erről beszélek el ne hidd amit mondd-kérlelt Harry
-Na jó nekem ez sok, elegem van én inkább elmegyek

Időt se hagytam arra, hogy Harry utánam tudjon jönni. Igazából nem szerettem volna a partiból eljönni, mert Rea jól érzi magát, én meg nem szeretném
egymaga itt hagyni...bármi történhet vele.
Ezután a gondolat menet után, megkerestem a mosdót, ahol épp Lou hányta tele a wc kagylót.

-Öhm Lou jól vagy?-kérdeztem
-Lin, fú nem kéne így látnod engem, és nem nem vagyok jól egyáltalán...-majd öklendezett
-Na jó én itt maradok veled, átérzem a helyzeted.
Majd leültem Lou mellé, és a kezeimbe temettem az arcomat és elkezdtem sírni. Á nem a sírás enyhe kifejezés, elkezdtem bőgni, mint valami
gyerek aki nem kap meg valamit...
-Lin te sírsz?
-Á nem...-mondtam
-Na jó akármennyire is szarul vagyok, azt látom hogy te zokogsz...Mesélj kislány.
-Louuisss basszus, nagyon megkedveltem Harryt, és úúúúúristen...-zokogtam tovább
-Nee  Lin ne sírj.-majd átölelt
-De Louis, engem Harry csak egy éjszakára akar...ésésés nem tudom ezt az egészet elviselni, teljesen felfordult az életem pedig alig 1 napja ismerem
erre szinte már......-de nem tudtam befejezni mert bejött Liam
-Úú gyerekek megzavartam volna valami fontosat?-kérdezte
-Gyere Liam...-mondtam
-Igazából azért jöttem mert Harry nagyon keres téged, és már Reával veszekszik, hogy miért nem mondja el neki Rea hogy te hol vagy...
-Mi te jó isten, nekem lekell mennem...
Majd lementem...

-Harold te mégis mit képzelsz magadról, hogy a legjobb barátnőmmel veszekszel ok nélkül? Normális vagy?-üvöltöttem
-Lin mégsem mentél el?-nézett nagy szemekkel Harry
-Nem nem mentem el, nem hagyhattam itt Reát..
-Őő Lin, menjetek fel az emeletre ott beszéljétek meg oké?-mondtam Rea és Niall
-Én ezzel az emberrek soha nem akarok már beszélni...-mondtam
-Hé Lin, most azonnal húzzál fel Harryvel megbeszélni a dolgokat mert ha most nem beszélsz vele akkor soha nem fogod magadnak megbocsájtani.-Rea
Tudtam, hogy nekem Rea soha nem akarna rosszat, ezért belementem a dologba, majd Harryvel felmentünk a szobájába...ideges voltam.
Majd leült Harry az ágyra összekulcsolta a kezét, én pedig csak álltam és figyeltem őt.
-Na akkor Harold, szeretném hallani a magyarázatot..már ha erre van magyarázat.-mondtam
-Lin, figyelj... sok egyéjszakás kalandom volt már, de te más vagy, értékes vagy...
-Akkor a Zaynes történet mi is volt?-kérdeztem
-Zayn a régi énemből indul ki... sokat meséltem rólad és azthitte, hogy azért mert mint külsőleg felizgattál engem, ezért megakarlak fektetni..
bevallom nagyon rosszul esett, hogy Zaynnek hittél, mint hogy inkább nekem...-mondta
-Te noooormális vagy ember??? Még hogy neked esett rosszul? Te beteg vagy basszus....-itt kikeltem magamból teljesen
Miközben oltottam Harryt, észrevettem, hogy feláll és odajön hozzám, szinte centik választottak el minket egymástól..
-Befejezted?-kérdezte
-Mégis mit?
-Ezt a kiabálást...
-Ó még nem képzeld...-és folytattam volna de ő megcsókolt.
Az az érzés, mikor éreztem hogy a szája az enyémen van, mintha minden gondom elszállt volna, és ahogy csókol, nemfogható semmihez, élveztem.
Mikor vége lett a csókunknak megszólalt Harry.
-Na és most befejezted?
-Öhm izé...azthiszem...de.- folytattam volna de újra megcsókolt
-Harry ez mégis mi volt?-kérdeztem
-Ne haragudj, nem bírtam tovább...-és elfordult tőlem majd odament az ablakához
-Figyelj Harry, én hiszek neked...
*Harry megfordult
-Komolyan?-nézett mélyen a szemembe, azok a szemek úúristen....
-Igen hiszek neked, és szeretnélek közelebbről megismerni...-mondtam teljesen őszintén
-Úúúúristen Lin ez most komoly??-majd megölelt
-Igen teljesen komoly!Úúúúú Harry ez a kedvenc számom, kérlek menjünk le!!!!!-kérleltem
Épp a Deep in love és hasonló partis zenék mentek.
-Oké menjünk.-mosolygott és lementünk.
Mikor leértünk szinte mindenki minket nézett, hogy mind a kettőnket fülig ér a szája, de örültek hogy rendbe jöttek közöttünk a dolgok. Majd
elkezdtünk partizni, ittunk még énekeltünk, nagyon jól éreztem magam. Majd észrevettem, hogy Rea és Niall eléggé erotikusan táncolnak.
Majd félrevezettem Reát és elkezdtem faggatni.

-Rea most azonnal mesélsz!
-Te mesélj!-mondta
-Rea én majd később, a lényeg hogy minden oké közöttünk, és megcsókolt, de kérlek mesélj!!!!!
-Na jó, a lényeg, hogy felmentünk Niall szobájába, röhögtünk ittunk meg persze ettünk is. Aztán meg beakadt a felsőm egy szögbe...hogy mit keresett
a szekrényébe egy szög ne kérdezd...és én hírtelen felakartam állni, erre az egész felsőm szétszakadt...szegény Niall azt se tudta merre nézzen
mivel nem vagyok szégyenlős ezért leszartam kb.
-Na éééééés??
-Hát igazából annyi még, hogy adott egy felsőt, ami El-é, és mondta hogy mennyire gyönyörű vagyok, és megkérdezte hogy nem akarok-e 
vele randizni, azonnal igent mondtam neki, erre ő annyira megörült hogy megcsókolt.
-Ááááááááááá Reaaaaaaaa ez nagyon jó!!!-örvendeztem
-Aztán smároltunk meg minden, és mondta hogy legszivesebben ő már most megkérné hogy legyek a barátnője, de mondtam, hogy nekem ez még gyors
és mondta, hogy ő élete végéig tudna rám várni, hát mondom oké, de én életem végéig nem tudnám kibírni Niall nélkül, erre ő mégegyszer megcsókolt.
-Rea nagyon örülök nektek! Megérdemlitek egymást!-majd megöleltem
-Láááááááááááányok gyertek le!-szólt egy ismerős hang 
Mi lementünk Reával, és a látvány eléggé meglepett minket.

Folytatás hamarosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése