2012. december 22., szombat

16. Fejezet A meglepetés parti


-MIRA????-ordítottam
-Meglepetés!-ugrott a nyakamba
-Később megbeszéljük, hogy jutottál ide, de nekem be kell mutatnom, pár személyt akikről nem beszéltem neked....

-Úristen ne ők itt a.........-sikított
-Igen, a One Direction.-mosolyogtam a fiúkra
Mikor ránéztem Lou arcára, hát majdnem elsírtam magam örömömbe. Annyira örült Mirának. Szerintem egyből szerelembe esett vagy én, nem
is tudom. Öröm volt ránézni.
-Ja és Mira..-kezdtem bele a mondandómba
-Még milyen meglepetéseket tartogatsz nekem?-kérdeztem röhögve
-Rea és Niall már lassan 1 hónapja egy párt alkotnak.
-HOGY MI????-már szinte sikítozott
-De van még valami..néztem rá Harryre, ő pedig mellém jött és megfogta a kezem
-Lin! Lin! Lin! Te meg Harry??-nézett ránk 
-Harry és én együtt vagyunk.-mosolyogtam
-Hát baszki Lin, bejött az életed, gyere már ide-ölelt meg
-Van még valami...-toltam el magamtól
-Itt van még Zac Efron is?-röhögött
-A Victoria's Secretnél modellkedem...
-Ááááááá-sikított és megölelt újra
Majd Mirát bemutattam mindenkinek, és megbeszéltem a többiekkel had legyen itt nálunk. Persze, hogy Lou volt az aki egyből rávágta, hogy az én szobámba
van még hely..Édes.
-Emberek, ezeket az örömteli pillanatokat nem akarom megzavarni, de az én kis szülinaposom bármelyik percben hazérhet.-szólt közbe Niall
-Igaz igaz, na emberek akkor a megbeszéltek alapján történjenek a dolgot, Harry ne idd már meg az összes piát!-szóltam rá
-Bocsi bébi, de szomjas lettem.-válaszolta eléggé ittasan
-Cshh emberek itt van.!-hallottuk hogy elfordul a kulcs a zárba
Az előtérben full sötét volt. A kis szerencsétlen Rea nem találta a kapcsolót...már bekelett fognom Harry orrát, hogy ne hallatszódjon, hogy
röhög mint egy nem is tudom mi. Majd elkezdődött a meglepetés parti.

You never love yourself half as much as i love you 
You'll never treat yourself right darling but i want you to 
If i let you know, i'm here for you
Maybe you'll love yourself like i love you oh

Lépett elő Niall, egy szál gitárral, és énekelt. Majd előjött mind a 30 ember, a lámpákat felkapcsoltunk és elkezdtünk énekelni:

I've just let these little things slips out of my mouth 
Because it's you, oh it's you, it's you they add up to 
And i'm in love with you (all these little things) 
I won't let these little things slip out of my mouth 
        But if it's true, it's you, it's you they add up to 
I'm in love with you, and all your little things.

-Boldog szülinapot !!-ordította mindenki, és tapsoltunk ordítoztunk.
-Úristen...-ennyit tudott Rea kinyögni a sírás közbe
-Szeretünk nagyon!-majd Niall,Harry, Liam, Lou, Flo, Jenni, Mira és én átöleltük.
-Srácok...ezt nem fogom fel úristen ne...nagyon szeretlek titeket.
-PARTY ROCK-üvöltött fel Harry és elkezdődött az igazi parti, persze a torta átadás még hátra volt.
Mindenki leitta magát a sárga földig, de hát ez most szabad volt. Harry drágám egy plüss macskához kezdett el beszélni.
-Bébi, jól vagy?-simogattam meg mint egy kiscicát
-Cica, lesz ő a közös gyerekünk?-nézett rám nagy szemekkel...azok a szemek...
-Persze, lesz bébi!
Nagy társalgás volt, de ezen az estén elkellett intéznem pár dolgot. Először jött Flo és Zayn esete...
-Flo azonnal told ide az 50kilós seggedet!-próbáltam túlordítani a zenét..nem ment
-Lin...baj van...-jött hozzám könnyes szemekkel
-Gyere a wc-be elmeséled.-húztam volna a mosdó felé
-Nem Lin, nem megyek! Nézz oda!-mutatott rá Zaynre
-Mit kéne látnom?-háát a sok vodkától már kettős látásom volt szinte
-Zayn egy csajjal táncol!-toporzékolt
-Na én ezt elintéztem Flo!-indultam volna Zayn felé, de Flo visszahúzott
-Nem Lin, ezt most nekem kell elintéznem.

*Flora szemszöge
Hihetetlenül dühös lettem mikor megláttam, hogy Zayn azzal a kis ribivel táncol. Most vagy soha! Odakell mennem mert én ezt így nem birom tovább
-Zayn most az enyém leszel!-húztam el Zaynt a csajtól
-Bébi féltékeny vagy?-nézett mélyen a szemembe
-HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, igen!!-adtam rá a választ
-Tetszel!-hajolt közel hozzám
-Hm nem mondod?-hajoltam még közelebb a szájához
Zayn épp megcsókolt volna, mikor én elrántottam a fejem, megfogtam a kezét és kihúztam a kertbe. Hm nem volt őszinte a mosolya, de élveztem.
-Cigi?-nyújtotta a cigis dobozt
-Elfogadom.-vettem ki egy szálat
-Na akkor az előbbit miért is csináltad? Miér nem engedted, hogy megcsókoljalak?-jött ismét közelebb és az arcomba fújta a füstöt
-Zayn...kérlek beszélgessünk már komolyan, és ne csak a szexen járjon már az eszed baszki...
-Igazad van, ne haragudj
-Még kiskoromba, nagymamám azt mondta nekem, hogy keressem meg azt a személyt, aki mosolyt csal az arcomra, mert csak egyetlen egy
mosoly kell ahhoz, hogy egy borzalmas napot szebbé tegyen, és hogy találjam meg azt akitől a szívem mosolyogni fog. Zayn..én azthiszem, hogy azt az embert én megtaláltam.
-Ó hát ha megtaláltad akkor én minek vagyok itt? Egésznap flörtölgetünk, randizunk és van más valakid? Miért adsz nekem reményt, ha esélyt meg nem?
-Zayn, mondd te ennyire hülye vagy? Az a kibaszott ember, te vagy! Csak én félek ettől az egésztől...nagyon..-néztem le a földre
-Figyelj most rám kérlek! Flo ne utasítsd el az új kapcsolatokat azért, mert a régiek nem működtek. Rá fogsz jönni, hogy az életed során minden egyes emberrel való találkozásodnak
célja van. Persze egyesek próbára tesznek, lesznek olyanok akik kihasználnak, de lesznek olyanok akik tanítanak. Ami a legfontosabb, hogy lesz egy ember, aki kifogja belőled hozni a legjobbat!
Szeretlek Flora nagyon!-ölelt meg
-Úristen Zayn...-mégszorosabban öleltem
-Mit mondassz, lennél akkor a barátnőm?-két keze közé fogta az arcomat
-Zayn Malik..szeretlek, hogyne lennék a barátnőd!-majd megcsókoltam
A csókunkat egy hatalmas taps zavarta meg. Lin, Rea, Niall, Harry, Liam Lou Mira és még egy jó pár ember ott tapsolt nekünk hogy végre összejöttünk.
Annyira édesek voltak. Végre elértem a célom!

*Rea szemszöge
Hihetetlen milyen barátaim vannak. Imádom őket.
-Kicsim, kijönnél a kertbe egy kicsit?-kérdezte Niall
-Persze megyek.
Mikor kimentem Niall ott ült egy borítékkal a kezében. Nem tudtam, hova tegyem ezt a dolgot. Izgultam.
-Kicsim.. nagyon szeretlek, és nagyon boldog szülinapot. Áldom azt a percet mikor beléptél az életembe. És nem tudom elégszer elmondani, neked hogy mennyire szeretlek téged.
Nagyon szeretném, hogyha pár év múlva, már a kis Niall és a kis Rea szaladgáljon körülöttünk. De ez még messze van. Ami viszont nincs messza
az az, hogy kapni fog mindenkit 1 hét szabadságot. Szeretnék hazamenni, és szeretném ha jönnél velem, mivel szeretnélek a családomnak bemutatni.
A másik pedig ebbe a borítékban van benne, nyisd ki!-átnyújtotta Niall a borítékot
Szép lassan nyitottam ki..féltem hogy kiugrik belőle valami.
-Hogy mi????? 3 nap Párizsban????-sikítoztam
-Igen, csak mi ketten, senki más!
-Úristen Niall, hihetetlenül szeretlek ! Köszönöm köszönöm köszönöm köszönöm köszönöm!-majd hosszasan megcsókoltam
-Örülsz neki?-mosolygott bele a csókunkba
-Még kérdezed? Az nem kifejezés! Te vagy a legjobb dolog ami történt velem! Szeretlek nagyon!

*Én szemszögem
Floci kipipálva. Mindenki boldog körülöttem. Emiatt én is az leszek! Amit sajnálok, hogy Jenninek, hamar lekellett lépnie, mert holnap reggel egy fotózást fog lebonyolítani..bár állítólag
Liam segíteni fog majd neki. Na itt is bontakozik már vele. Viszont az én kis Haroldom, hála az égnek nagyjából kijózanodott...amire rájöttem, hogy egyre jobban szeretem.
-Emberek! Mindenki ide!-hívtam össze a kis csapatot, Niall és Rea kivételével, mivel a tortát most adjuk át!


Persze Jessnek bele kellett mennie a képbe.
A tortával a kezembe mentünk ki a kertbe ahol Niall és Rea ült. Elénekeltük neki magyarul és angolul is a boldog szülinapot. Annyira jó érzés volt, egy olyan személynek adni ezt a meglepetés
partit, akit szeretsz. Legjobb érzés! A tortát megettük, és folytatódott a parti.

*30perccel később
-Cica...nagyon szeretlek írtó dögös vagy ma is, szebb és jobb lányt nem is kívánhatnék.-súgta Harry a fülembe
-Miért kínzol ezzel?-tudja Harry nagyon jól, hogy ezzel a fülbe súgással az őrületbe tud kergetni..persze jó értelembe
-Gyere bébi...-majd felhúzott a szobába
-Harry...azthiszem nem fejeztünk be hajnalba egy-két dolgot...-és beleharaptam az alsó ajkamba
-És te miért kínzol? Miért harapdálod a szádat? Mikor nagyon jól tudod, hogy ez a gyenge pontom...-borzolta meg  a haját
-Harry minek beszélsz te ennyi?-és megcsókoltam, hogy fogja már be 
Hogy mik történtek ott...azt a fantáziára bízom!

*Eközben Lou szemszöge
Hihetetlen ez a Lin...meglepetésből elhozta nekem Mirát. Mikor megláttam, az ajtóba azthittem, hogy csak álmodom. Harryt meg is kértem, hogy csípjen meg, hogy álmodom-e. De aztán rájöttem, hogy
nem álmodok, és ez a valóság. Minek álmodni, ha a valóság sokkal szebb? Meg kell szólítanom minél hamarabb, mert aztán lecsapja valaki a kezemről amit nem hagyhatok.
-Mira ! Örülök, hogy itt vagy!-öleltem át elég félénken
-Én is nagyon örülök, és remélem mindenkivel kifogok jönni!-mosolygott, gyönyörű mosolya van
-Nem megyünk ki beszélgetni?-kezdeményeztem
-De de , persze menjünk!
Kimentünk, és elmesélte az egész életét. Hihetelenül élveztem, ahogy mesélt. Mikor már vagy 1 órája beszélgettünk elhatároztam, hogy ismét kezdeményezni fogok...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése