2012. december 14., péntek

9. fejezet Rejtélyek..




Beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
-Hűha lányok, kitettetek magatokért.-mondta Harry
-Köszönjük!
 Amit nagyon furcsáltam, hogy Zayn és Flora úgy viselkedtek mintha járnának... éreztem, hogy itt az éjszaka történt valami... ezt majd ki kell derítenem.
Niall és Rea nagyon édesek együtt, tiszta álompár.
-Ellel mi van, nagyon régen láttam és hát eléggé hiányzik már!-mondtam
-Hát Lin...tudod El és köztem már nagyon nincs semmi....-mondta szomorúan
-Hogy mi??????
-Majd elmesélem neked, ha túléltük ezt a mai napot...
-Jól van, nem akarlak ezzel zargatni..-mondtam és megsimogattam a hátát

Majd szép lassan meg is érkeztünk a helyszínre. A hely gyönyörű volt. A szertartás a szabad ég alatt, volt. És közben azon gondolkoztam, hogy
nekem vajon ki lesz a férjem..? Mikor épp ezen gondolkoztam, Harry megfogta a kezem...hm talán ez egy jel lenne? Jézusom miket is beszélek.

-Harry ezt meg mire véljem?-suttogtam mert nem akartam az én hangos beszédemmel megszakítani az esküvőt.
-Ezt a szép pillanatot nem szeretném egymagam tölteni...érted...-suttogta
Én pedig jó erősen megszorítottam a kezét, hogy éreztessem vele, hogy nincs egyedül.
Vége lett a szertartásnak, és elkezdődött az igazi lakodalom. Otthon Magyarországon imádtam lakodalmakba járni. Az a sok pia, na meg a 
mulatós zenék mindig is élveztem. Itt persze másabb volt. Persze rengeteg ital és kaja volt. A zenék se voltak rosszak, ilyen retrok mentek
amit Harryvel nagyon élveztük. Szinte úgy táncoltunk (ha azt lehet annak nevezni) mint két testvér vagy mint a barátok. Annyira jól éreztem magam.

-Te Harry Flora hol lehet?-kérdeztem
-Hát Zaynt se látom...
-Nem fura ez?-kérdeztem
-De igen eléggé...de holnaptól játszunk nyomozósat?-kérdezte
-Nyomozósat?-röhögtem
-Igen igen, mint a CSI Miami helyszínlelőkbe, kiderítjük hogy Zayn és Flora között mi a helyzet
-Ó Harold ez tök jó ötlet.-majd belecsaptunk egymás kezébe

*Rea szemszöge
Éppen Niallel beszélgettem, mikor megláttam egy ismerős arcot. Nagyon emlékeztetett az egyik barátnőmre Jennyre.
De az képtelenség, hogy ő lenne itt..mit keresne itt? És miért nem szólt? Haragudna ránk? Ki kell derítenem.
-Te Niall nézd azt a csajt!-mondtam
-Látom, miért?
-Nem tudod ki ő?-kérdeztem
-Fúú a nevét nem tudom, csak annyit, hogy ő is Magyarországból jött, és azt hiszem Mary tanítja őt, és ő lesz az egyik stylistunk Mary mellett.
-Neeeeee úristen, ez most komoly?
-Igen igen miért?-nézett nagyot
-Hát ő a barátnőm!! Na várj egy pillanatot
Majd ott hagytam Niallt és futottam Linhez.

*Én szemszögem
Harryvel épp táncoltunk amikor annyit látok, hogy Rea fut oda hozzám mint aki szellemet látott.
-Rea mi az?
-Teteteteee úrsiten tudod ki van itt?-szinte sikítozott
-Ki?? MOND MÁR!!
-Jenni basz! JENNI!!
-Jenni????-kérdeztem
-Igen igen igen igen gyere menjünk odahozzá.

Hívni akartok volna Florát is..de hát még mindig Zaynnel volt. Mikor odaértünk az állítólag Jenniez, elment.. mintha köddé vált volna.
Kerestük szinte mindenhol. Sehol se találtuk azután..eléggé idegesített mert Jenni a legjobb barátnőnk..igaz pár hete nem beszéltünk mert hát
eléggé el voltunk foglalva. De lehetetlen, hogy nem látott volna minket az esküvőn...nem értem..ez eléggé fura. Majd szembejött velünk Flora
akinek hát eléggé fülig ért a szája..de ez már eléggé idegesít, hogy se Zayn, se Flora nem mond semmit...de kiderítem!
Aztán Florának elmeséltem ezt Jennis, ügyet, de ő semmi Jennihez hasonló lányt nem látott..fura egy helyzet.
Majd olyan 11óra körül hazavittek minket, mert holna mind a hármunknak munka van. Mikor beértünk a lakásba felnéztünk twitterre.

-Lányok, nektek se írt Jenni?-Flora
-Nem basszus..és eléggé ideges vagyok meg félek is, hogy most mi a helyzet...-mondtam
-Lányok, nézzétek mit írt ki pár órával ezelőtt.-mondta Rea

" OMG! Az álmom valóra vált!"

-Ez most mit jelentsen?-kérdezte Rea
-Lányok... ugye azt mondta Niall hogy ő Mary mellett az új stylist...Jenni álma mindig is az volt, hogy stylist legyen..-mondtam
-Te jó ég, akkor itt lehet valahol Jenni, nem?-Flora
-Hát igen... de miért nem szólt nekünk?-kérdeztem
-Ez még egy kis ideig rejtély marad...de most menjünk aludni, holnap munka!-Rea
-Jó éjt lányok!
Majd elindultunk a szobánkba. Még lefekvés előtt felnéztem twitterre és egy levél várt. Harrytől:

-Alszol már?-Harry
-Pont most készülődök aludni, miért?
-Elakartalak hívni valahova
-Őrült, ilyen este?
-Miért ne?
-Holnap reggel megyek Luxhoz, korán kel kelnem..majd máskor, de most megyek, jó éjt puszi!
-Oo akkor jó, puszillak

"Oo akkor jó?" Ezt most mire véljem? Jézusom..ez a mai nap eléggé rejtélyes volt..lehet hogy jobb lesz nekem is ha most alszok, mert félek
hogy még történik valami. Majd elaludtam.
Reggel mikor felkeltem olyan, 7 körül, már Rea nem volt otthon mert mennie kellett dolgozni. De Flora viszont nem volt a szobájába..és találtam
egy cetlit a hűtőn.

Lányok, bocsi hogy este nem szóltam, de Zaynnél aludtam, este tali lányok mert dolgozok! Puszi: Flora

Hogy mi?? Zaynnél? Na ez több mint fura. De sietnem kell ha nem akarok elkésni. Majd bementem a fürdőbe és elkészűltem.

Ezt vettem fel:


Majd elindultam Maryékhez. Mikor megérkeztem láttam hogy ott áll Harry kocsija.
Mikor beléptem az ajtón, sikítottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése