2012. december 24., hétfő

18. Fejezet A bemutató


Miközben szinte, szétszedtek minket a paparazzik, megláttam az én "legjobb barátnőm" Taylor
Swiftet. Mert, hogy ma fel fog lépni ő is.

Taylor egyenes Harry felé tartott. Egyáltalán nem volt őszinte a mosolyom. De ezt a többiek és észrevették.
-Nyugi Lin, ne húzd fel magad!-súgta a fülembe Liam
-Bébi, nyugi jobb vagy mint ő!-mondta Flora és Rea
-Jajjjj sziasztok, szia Harry!-érkezett meg Taylor
-Szia Taylor!-ölelte meg Harry
Szuper Harry még meg is öleli. Kössz Harry.
-Te lennél a híres Lin?-mutatott rám Taylor
*Nem bazdmeg, Britney Spears vagyok....*-mondtam magamba
-Adelin Swan, szia!-nyújtottam volna kezet, nem akartam balhét
-Ő oké.-a kis Taylor nem nyújtott kezet...á kicsit se volt égő.
-Neked is szia Taylor!-köszöntek a fiúk
-Jajj srácok, bocsi de rohannom kell mert rengeteg dolgom van! Harry mi meg majd beszélünk még!-kacsintott Harry
És elment Taylor.
-Harry mi meg majd beszélünk!-utánozták a lányok Taylort
-Kicsim, mi a baj?-kérdezte Harry
-Inkább ki a baj....-fordultam el tőle
-Héhé, ezt mi már egyszer megbeszéltük nem?-fordított magához
-De igen megbeszéltük már. De tudod milyen fos érzés ez? Az összes paparazzi végignézte, ezt a jelenetet. És te még meg is ölelted, és meg úgy álltam ott mint egy nem is tudom mi...ez azért kibaszottul rosszul esett.
-Shh, ez a nap most rólad szól, ne rontsuk el oké?-puszilt meg Harry
-Oké...de menjünk be.
Majd bementünk a hátsó ajtón. A fiúkat azonnal megállították. Zayn és Flora bejelentették, hogy egy párt alkotnak. Aranyosak voltak.
Én pedig elmentem az öltözőbe. Megcsinálták a hajamat, kisminkeltek, és felöltöztettek. Végül a kezembe nyomtak egy hatalmas színes nyalókát.
Hogy minek nem értettem. De ezután jött csak ám az igazi meglepetés. Rengeteg híresség lép fel ma. Én pedig az egyikkel fogok szerepelni...
-Lin, valamit elfelejtettem mondani.-jött oda hozzám Georg
-Micsodát?-kérdeztem
-Ugye Betty Bruno Marssal fog fellépni..-kezdett bele a mondandójába ( Betty az egyik modell lány akivel nagyon jóba lettem.)
-Igen, és?
-Te pedig Justin Bieberrel.
-Hogy mi??? Justin Bieberrel???-dermedtem le
-Igen igen, siess mert mindjárt kezdünk, és te a harmadik szám leszel.-és Georg ki is ment.
-Betty basszus gyere már ide!-kiabáltam
-Mi az?
-Én egy színpadon Justin Bieberrel???-öleltem meg
-Lin úúristen én ezt nem is tudtam. Már a többi lány azt beszéli, hogy ki lesz az a szerencsés aki Justinnal fog szerepelni. Így is féltékenyek rád, mert hogy Harry Styles a pasid, most meg még ez is ráfog tenni egy lapáttal.-nevette el magát Betty
-Nagyon félek Betty!
-Na  de gyere Lin mert kezdődik a show, és hamarosan mi is színpadod leszünk!
Majd csatlakoztunk Bettyvel a többi lányhoz, és mi a háttérből figyeltük, hogy mi történik. Rengeteg voltak. Több tv-től jöttek riporterek, rengeteg paparazzi. Eléggé parás volt.
Majd elkezdődött az első szám. Ezután a jött a második szám, és szólt az egyik szervező, hogy menjek a színpad elejéhez mert hamarosan én fogok következni.
Olyan gyomoridegem volt mint még soha. Kipillantottam a nézőtérre egy kisebb lyukon, és megláttam hogy szinte az első sorban ülnek Harryék.
Ezekután mégjobban ideges lettem. Féltem hogy elfogok esni a 15centis magassarkúba. Vége lett a második számnak.

-Hölgyeim és uraim. A rendezvényt folytatjuk. Egy olyan új modell fog most következni, aki már most híres. Hogy miért? Az hamarosan megtudják.
Ez a valaki egy olyan emberrel fog egy színpadon lenni, akiért a tinilányok ezrei, élnek halnak. Hölgyeim és uraim! Fogadják sok szeretettel Justin Biebert és Adelin Swant.-konferálta fel Heidi Klum aki régen hatalmas példaképem volt
A színpadra kiállt Justin és elkezdte énekelni az "As long as you love me-t". Majd pár sor után kiléptem én is a színpadra.

Mikor kiléptem, úgyéreztem mintha teljesen kicseréltek volna. A félelem ami addig bennem volt elmúlt. Ránéztem egy pillanatra Harryre és láttam a szemébe hogy büszke rám. Nagyon jó érzés volt, és még Taylort is elfelejtettem egy kis időre.
Tudni kell, hogy Flora hatalmas Justin Bieber rajongó. Már ott sírt szinte Zayn vállán, hogy láthatja Justint. Elkezdtem, tenni venni magamat a színpadon. Justin eléggé stírölt engem, de hát gondolom neki ez lehetett a dolga.
Mikor vége lett, azonnal hátra szaladtam megölelni Bettyt, és kirohantam elszívni egy szál cigit. De megzavartak..
-Öhm gratulálok vagy mi...-jött ki az ajtón Taylor
-Köszönöm szépen!
-Amúgy most azthiszed híres leszel, hogy itt modellkedsz és hogy Harry az ágyasod?-kérdezte flegám
-Na ide figyelj Taylor Swift. Leszarom hogy te milyen híres énekesnő vagy, vagy hogy mennyi pénzed van. Inkább nem lennék híres, vagy lennék inkább szegényt, minthogy olyan személyiségem legyen mint neked...Ja és Harryvel nagyon szeretjük egymást.-keltem ki magamból
-Jajj a kis falusi lánynak, hogy kinyílt a csipája..-folytatta a civakodást
-Látszik hogy nagyon intelligens vagy, hogy a másik ember származását próbálod kifigurázni...Ehhez csak gratulálni tudok. De inkább nem süllyedek le a szintedre drágám.-mondtam
-Jól jegyezd meg amit most mondani fogok! Harryt elfogom tőled venni aranyom.-majd egy elég flegma mosolyt villantot
-Jajj aranyom... most idéznek az egyik dalodból. Ti soha nem lesztek együtt! Puszillak!-majd elnyomtam a cigimet és ott hagytam Taylort.
Legszivesebben sírni lett volna kedvem, de sajnos nem tehettem. Hihetetlenül feldühített. Főleg mikor belegondoltam, hogy valószínű ott lesz az after partyn...Fúj!

*Bemutató után
Nagyo gyorsan eltelt a bemutató. Mindenki nagyon gyönyörű volt. Majd visszaöltöztem a ruhámba, és megkerestem a többieket.
-Lin!-rohantak hozzám a lányok
-Lányok! Köszönöm, hogy eljöttetek!-öleltem meg őket
-Nagyon nagyon büszkék vagyunk rád! Gyönyörű voltál!
*Majd a lányoknak elmeséltem a Taylorral való incidesemet.
-Hogy mi?? Ez ekkora ribi? Na majd mi megfogjuk neki tanítani, hogy ne húzzon veled ujjat!-szólalt meg Rea
-Nyugi lányok, ezt nekem kell elintéznem...de nem lesz szép vége az biztos! Harry merre?-ahogy kimondtam a nevét láttam, hogy közeledik felém
-Kicsim, gyönyörű voltál! Hihetetlenül büszke vagyok rád! Örülök, hogy te vagy a barátnőm!-és hosszasan megcsókolt
-Szeretlek!-mondtam
-Héé királylány, nagyon büszkék vagyunk ám mi is!-jöttek oda a többiek
-Jajj annyira szeretlek titeket, és köszönök mindent! De most indulás a partyra!-mondtam
Aztán beszálltunk az autóba és elindultunk. Mikor megérkeztünk rengeteg híreséggel találtam szembe magam. Nagyon szép helyen voltunk. Persze a zene üvöltött, rengeteg kaja volt..amit persze Niall egyből megcélzott, na meg persze csomó pia.

*Pár órával később
Már szinte mindenkibe volt valamennyi pia, persze én most kivételesen tűrtőztettem magam, nem akartam már beégni.
Épp a lányokkal beszélgettem, mikor feltűnt, hogy Harry nincs sehol, és Liamék se tudják, hogy merre lehet, és állítólag már 1 órája eltűnt.
Persz egyből, egyetlen egy név jutott eszembe...Taylor Swift. Nagyon ideges lettem és elkezdtem Harry keresni. Az egész épületet körbe jártam, de sehol se találtam.
Majd kimentem az utcára egy eldugott kis utcába cigizni..egyedül szerettem volna lenni. Hírtelen egy ismerős hangra lettem, figyelmes..helyesbítek inkább KÉT ismerős hangra figyeltem fel.
Harry és Taylor hangja volt az. Elindultam feléjük, mikor megláttam, hogy Taylor megpróbálja Harryt megcsókolni.
-Mi folyik itt?-léptem közbe
-Úristen Lin, ez nem az aminek látszik.-magyarázkodott Harry
-Ez olyan sablonos duma hagyjuk már...
-Lin és figyelmeztettelek...-szólalt meg Taylor, és magához húzta Harryt
-Taylor te még is mit csinálsz?-kérdezte Harry, de nem ment el Taylor mellől
-Na jó eleget láttam, szép pár vagytok gratulálok...-majd elrohantam 

Ezt nem hiszem el, most lett vége köztem és Harry között minden...Taylor elérte a célját...Nem hiszem el, miért nem vagyok Harrynek elég jó?? Miért nem??
Majd visszafutottam a partiba, és megkerestem a többieket és elmeséltem nekik mindent. Hihetetlenül dühösek lettek Harryre, de a többiek valami olyat mondtak amit megkell fogadnom..
-Figyelj Lin.. ne engedd, hogy Taylor megkaphassa Harryt, ne engedd hogy Taylor nyerjen, ha szereted Harryt akkor meg kell küzdened érte, és mindenki tudja, hogy Harry szeret téged!-mondták Louisék
-Igazatok van de...de ez annyira bonyolult...-néztem le a földre
-Na nézd itt van menjetek ki és beszéljétek meg...-mondta Lou
-Gyere ki kérlek Lin beszéljük meg!-szólalt meg Harry
-Ha nagyon muszáj...-felálltam a székről és kimentünk egy szintén eldugott helyre , hogy senki se hallja meg amikor ordítani fogok Harryvel
-Harry...mi volt ez az előbb? Miért nem tudod Taylornak megmondani, hogy neked nem kell ő, hanem neked én kellek és miért nem lökted el magadtól? És miért nem jöttél utánam?
Vagy neked nem is én kellek, hanem Taylor? Vagy nem is akartad volna ellökni? Vagy lehet, hogy nem is akartál volna utánam jönni? Harry kérlek szólalj már meg, mert megőrülök!-kiabáltam
-Ne haragudj Lin...de én és Taylor...
-Oh tehát együtt vagytok, szuper...Harold Edward Styles, miért kellett megszületned?? Miért kellett beléd szeretnem??-ütögettem a kezemmel Harry melkhasát
-Lin fogd már be !!!! Taylor és köztem nincsem semmi, csak szeretlek szívatni...-röhögte el magát
-Ó igen szeretsz szívatni?? Szeretsz te engem egyáltalán? Vagy ahogy Taylor, mondaná..csak az ágyasod vagyok, akit nap mint nap megkúrhatsz?-kiabáltam
-Nagyon szeretlek Lin, te vagy a mindenem érted?? És nagyon sajnálom ezt az egészet...épp veszekedtem Taylorral, mert elmeséltem Flo, hogy a bemutatón milyen csúnyán beszélt veled, és nem fogom hagyni, hogy így beszéljenek veled érted?-nézett mélyen a szemeimbe
-Harry...én meg most foglak téged megszivatni..szakítok veled!-és elindultam
-Nem nem nem nem !-húzott vissza erősen Harry és ráestem Harryre
-Ez most miért volt jó neked?-kérdeztem dühösen
-Nem ez nekem egyáltalán nem volt jó, hogy így visszarántsalak, de nem engedhetem meg se neked és se magamnak hogy elkövessem és hogy te elkövesd életed legnagyobb hibáját...-fogott meg Harry
-Nem értelek téged basszus...
-Ezen mit nem lehet érteni? Lin én téged szeretlek a világon a legjobban, te pedig szeretsz engem ! Akkor mi a probléma?
-Taylor Swifit a kibaszott probléma fogd már fel!!
-Te féltékeny vagy?-mosolygott
-És ha igen??-szégyeltem el magam
-Lin, figyelj és soha de soha nem hagynálak el, főleg nem egy ilyen nőre mint Taylor. Soha nem foglak téged elengedni, érted??-két keze közé fogta az arcom
-Harry..én annyira utálok veszekedni veled....most már ne hozzuk szóba Taylort, oké?-néztem mélyen a szemeibe
-Nagyon szeretlek!-és megcsókolt
Nagyon szeretem Harryt, olyan jó volt újra megcsókolni és újra megölelni. Imádom.
Még ott maradtunk az eldugott helyen kb fél órát...khmkhm elvoltunk. Majd visszaindultunk a partiba. Mikor beértünk, csak annyit láttunk, Harryvel, hogy Zayn tiszta ideg, és Flora egy pasival beszélget eléggé közel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése