2012. december 26., szerda

21. Fejezet Szándékos gázolás?



*Harry szemszöge
Úgy futottam Lin után, mint soha máskor. Próbáltam utolérni  a házban, nem akartam elengedni, ő a mindenem. Mikor láttam, hogy kinyitja az ajtót, és kimegy rajta
mindenen keresztül futottam. Mikor kiértem az utcára futott volna át az úton...de nem figyelt és egy kocsi elütötte. Mikor láttam, hogy Lin szinte már repül az ütéstől, egy pillanatra teljesen lefagytam.
A sofőrt nem láttam, és Lint pedig otthagyta az úton elhajtott. Azonnal odafutottam hozzá.
-Úristen Lin, kelj fel, kelj már fel !-vettem ölembe a testét
-Segítsen már valaki!!-ordibáltam mégjobban, de senki nem hallotta, mivel a zene ordított.
Láttam, hogy Lin fejét hatalmas ütés érte, ömlött belőle a vér. Nem reagált semmire. Ezért megfogta Lint, és berohantam vele a házba.
-Segítsetek kérlek!-állítottam be ajtón
-Lin, úristen mi történt??-jött mindenki oda
-Harry mit tettél vele?-kezdett sírni Rea, Flo, Jenni és Mira
-Elütötte egy autó, azonnal hívjatok mentőt!-mondtam
Liam azonnal fehívta a mentőket, és pár perc múlva meg is érkeztek.
-Liam Payne?-jöttek be a mentősök
-Jó estét, igen én lennék, és ő lenne az...-mutatott Liam Linre
-Úristen, mi történt?-kérdezte az egyik mentős, még a másik próbálta stabilizálni az állapotát
-Elütötte egy autó, és nagyon beütötte a fejét..-mondtam
-Uram..az nem kifejezés, hogy beütötte a fejét..azonnal stabilizálni kell az állapotát, és ahogy látom meg is kell műteni, mert ha ezeket nem tesszük meg akkor....
-Ne folytassa kérem azonnal csinálják meg!-ordítottam
-Harry, ne kiabálj mert ezzel nem segítessz..-nyugtatott Louis
-Louis lehet meg fog halni az, akit a legjobban szeretek, és haragban váltunk el, nem érted???-kiabáltam Louisra
-Kérem ne kiabáljanak, most azonnal be kell szállítanunk a klinikára, és egy ember jöjjön vele.-mondta a mentős
-Én szeretnék vele menni!-mondtam
-Nem nem Harry, eleget tettél már így is...majd biztos rádfogjuk bízni...-jött hozzám Flora
-Flora kérlek had menjek én !-könyörögtem
-Nem Harry, te jössz utánunk vagy mit bánom én!-lökött félre Flo
-Emberek, most ne ezen veszekedjenek, hisz itt fekszik a szerettjük, aki bármelyik pillanatban meghalhat, ha azonnal nem szállítjuk kórházba.
-Kórházban találkozunk.-mondta Flo és beszállt a mentőautóba Lin mellé.
Ahogy elment a mentő, mindenki autóba ült, nem érdekelt senkit, hogyha a rendőr megállít mivel mindenkibe volt pia. Teljes gázzal hajtottunk a kórházba.
-Harry menjél már gyorsabban!-kiabált előre Rea
-Rea így is már 120al megyek lakott területen belül..hamarosan ott leszünk.-és elkezdtem gyorsítani
-Nyugi kicsim minden rendben lesz!-nyugtatta Niall Reát
5perc alatt meg is érkeztünk a kórházhoz. Mikor beléptünk az ajtón, szinte mindenki nagyot nézett, hogy mi mit keresünk itt, de egyikünket se érdekelt.
Elkezdtük keresni az orvost aki műteni fogja Lint, de sehol nem találtuk.
-Flora kicsim.-futott Zayn Florához, aki a földön sírt
-De jó, hogy itt vagytok...Lint már elkezdték műteni, mert perceken múlt az élete...-bújt Zaynhez
-Hogy mi???-kiabáltam
-Ne kiabálj Harry kérlek...-csitított Jenni
-Jenni a barátnődet most műtik
-Hát nem mondott? Én is ugyanúgy aggódom érte mint te, de a kiabálással nem érünk el semmit...
-Ne haragudj, de erről csak én tehetek és senki más...-ütöttem a fejemet a falba
-Harry, ne haragudj, hogy az előbb téged hibáztattalak, de teljesen sokk alatt voltam..és még most is az alatt vagyok..-mondta Flor
-Semmi gond...
2órát várakoztunk, mikor a műtőből kilépett az orvos.
-Maguk Adelin Swan hozzátartozói?-kérdezte az orvos
-Igen mi lennénk azok!-mondta Mira
-Mondja kérem, hogy vagy?-szaladtam a dokihoz
-Szerencsére megtudtuk menteni Adelint, de nagyon erősen megütötte a fejét. Nem tudjuk, hogy szenvedett valami agyi károsodást, de ezt csak akkor fogjuk megtudni, hogyha felébred.-közölte az orvos
-Mikor mehetünk be hozzá?-kérdeztem
-Be lehet menni, most is hozzá, de kizárólag csak egy ember.
-Kérlek titeket srácok, had menjek be én!-fordultam Floráék felé
-Menjél nyugodtan!-mondták egyszerre
-Köszönöm!-ennyit tudtam csak kinyögni, és azonnal bementem Linhez.
Azt a látványt nem szeretném senkinek se kívánni, hogy akit a legjobban szeretsz ilyen állapotba lásd. A feje bevolt kötve, néhány szőke hajszál lógott ki alóla.
A szájából csövek lógtak ki, és infúzióra volt kötve. Leültem az ágya mellé, és csak néztem. Néztem és nem fogtam fel, hogy ez vele történt meg.
Abban a pillanatban nem érdekelt ki gázolta el...vagyis nagyon is érdekelt, mert ha megtudom, ki tette ezt vele, akkor kezdheti magának ásni a sírját. 
Majd elkezdtem Linhez beszélni. Reménykedtem hátha felébred.
Lin...nem hiszem el, hogy itt fekszel..nagyon féltem, hogy soha nem fogsz már felébredni, és soha nem fogsz már megölelni, vagy megcsókolni.
Olyan mintha tegnap lett volna, amikor először találkoztunk. Te bejöttél a fotózásunkra, és hazavittelek. Olyan mesébőillő a mi történetünk.
Te vagy az az ember, aki megmutatta nekem, hogy milyen igazán sírni. Nagyon félek, hogy már semmi sem lesz olyan mint régen...
Én lány utána, soha de soha nem sírtam...de..de te más vagy...-és itt elkezdtem könnyezni
Lehet, hogy most nem hallasz engem, de akkor is elmondom neked. Szeretnélek újra ölelni, és csókolni, vagy csak szimplán a szemedbe nézni...

*Én szemszögem
Hallotam, hogy beszél hozzám valaki, nagyon ismerős hangja volt, de annyi erőm nem volt, hogy kinyissam a szemem. Szinte belülről ordítottam, hogy valaki segítsen mert nem megy...
De erőt vettem magam és kinyitottam.
-Lin úristen !-állt fel hírtelen Harry
-Szóval akkor még se álmodtam, hogy elütöttek és, hogy szakítottunk...-mondtam
-Sajnos nem..-hajtotta le a fejét
-Figyelj Harry...-kezdtem bele de sajnos nem tudtam tovább mondani, mert erős fejfájás tört rám
-Lin, itt ez a gyógyszer bekell venned, és most ez természetes ha fáj..-mondta
-Már orvos is vagy.-nevettem el magam
-Te hogy tudsz, még így is nevetni?-kérdezte
-Ha a balesetemre gondolok, akkor nem sajnáltatom magam...viszont...
-Viszont mi?
-Viszont ha arra gondolok, hogy mi már nem vagyunk egy pár..akkor az összes életkedvem elhagy engem...Harry én téged mindig is szeretni foglak...-mondtam
-Lin kérlek bocsáss meg nekem ! És ezt az egész Tayloros ügyet lemondom, és elrendezek mindent csak bocsáss meg nekem!-fogta meg a kezem
-Kérlek Taylorról ne beszéljünk...mert elég nagy a felé érzett gyűlöletem és a végén olyat tennék, amiért felelnem kéne..de megbánni nem bánnám meg, de ezt hagyjuk is !
-Pihenned kéne, és ha akarod magadra hagylak...-állt fel Harry
-Kérlek Harry ne hagyj itt engem ! Maradj itt kérlek !-most azonban én húztam vissza a kezét
-De hát utálsz...-hajtotta le a fejét
-El ne hidd már...szeretlek nagyon jól tudod...de ez még nekem mindig bonyolult, de maradj itt!-kérleltem
-Nagyon szeretlek Lin!-és adott egy puszit a számra
De kintről hatalmas kiabálást, és csapkodást hallottunk...

1 megjegyzés: