2012. december 20., csütörtök

14. Fejezet Megcsal?




-Rea mi a baj?-keltem fel az ágyból
-Lin...hatalmas baj van...-sírta el magát
-Várj, a fiúk merre vannak?-kérdeztem
-Elmentek próbálni meg ilyenek, de Lin baszki ezt nem hiszem el...-borult le az ágyra
-Mondjad már!!!
-Terhes vagyok-nyögte ki
-Hogy mi???? Terhes?? Hogy mi????
-Késik...reggelente rosszul vagyok, erősen érzem a szagokat..ja és híztam 2 kilót
-Nyugi bébi nyugi, Niall-el beszélt már?
-Áááá már csak aztkéne..nem merek
-Jó akkor, gyere öltözzünk fel és irány a nőgyógyász, oké?
-De Lin...meglátnak a lesifotósok..
-És?? Ki nem szarja le őket? Na azonnal öltözz.
Elkezdtünk öltözni. Jenni már elment haza, Flora pedig elment dolgozni.

Én ruhám:

Rea ruhája:


Még szerencse, hogy Harry itthon hagyta az autóját mert megengedte hogy bármikor használhatom, ugye milyen aranyos?
Beszálltunk a kocsiba és teljes gázzal hajtottunk a kórház felé. Alapból nagyon ideges voltam, hogy Rea tényleg terhes-e, de az még rátett
egy lapáttal hogy a rádióba megszólalt Taylor Swift zenéje. Fú ki nem állhatom azt a nőszemélyt. Nem ismerem hála az égnek, de ahogy
viselkedik kamerák előtt....fú kiráz tőle a hideg.
-Gyere szivem essünk túl rajta, rendben?-szálltam ki a kocsiból
-Lin...mi lesz?
-Hamarosan megtudjuk, nyugodj meg !
Beültünk a rendelőbe és várakoztunk. Majd kiszólt a nővér:
-Rea Berecz következik!
-Szurkolok nagyok!-megöleltem
Kb. 20 perc várakozás után kijött Rea. Akinek egyáltalán nem volt őszinte a mosolya, és a sírás határán volt.
-Úristen Rea terhes vagy??-szaladtam oda hozzá.
-Lin...-hajtotta le a fejét
-Úristen ne, az vagy?
-Lin!!! Nem vagyok terhes!!-ugrott a nyakamba
-Te hülye !! Szívbajt hoztad rám te majdnem Mrs. Horan. Na de gyere menjünk haza.
Hazafele tartottunk mikor Flora felhívott.

-Szia Flo mizu baba?
-Lin...otthon vagy?-elég ideges volt a hangja
-Hamarosan igen, miért?
-Ha hazaértél azonnal menj fel twitterre, látnod kell pár dolgot!Szeretlek
És Flora letette a telefont. Nagyon féltem, hogy mi lesz twitteren. Mikor hazaértünk Rea elkezdett ebédet csinálni, én pedig atomgyorsasággal
felmentem twitterre...mikor megláttam a cikkeket azhittem elsírom magam

"Emberek! Vége Harry Styles és Lin kapcsolatának? Azaz vége a "Haylin" párosításnak?
Pár perccel ezelőtt a fotósok rajtakapták a híres country énekesnővel Taylor Swiftel, amint egy ismeretlen helyről
távoznak. Kit szerettek jobban ? Haylort vagy Haylint?
Lányok! Harry Styles úgylátszik visszatért az egyéjszakás kalandos életbe"


Felolvastam Reának aki eléggé felbaszta az agyát, és azonnal megakarta verni Harryt, na meg persze Taylort.
-Rea...ezt nem hiszem el, nem fogom fel, hogy Harry pont ezzel a nővel volt együtt, akit ki nem állok?Rea miért??
-Nyugi Lin, előbb írt Niall hogy hazafele tartanak, és mindent megfogsz tudni, nyugi nyugi. Harry szeret téged-nyugtatott
-Ja aha persze... és miért kezdik már el őket nevezni Haylornak?? Na erre már nem tudsz válaszolni gondolom...-flegmáztam szegény Reával aki erről semmit nem tehet

*1óra múlva Harry szemszöge
Nagyon elfáradtam a próbán, nagyon hiányzott már Lin, és egész nap vele szeretnék lenni.
-Heeeey Lányok, megjöttünk.-ment be az ajtón Niall
-Szia kicsim-köszönt neki Rea
-Lin merre van?-kérdeztem
-Mintha nem tudnád Harry..fent van a szobába....
-Mi a bajod Rea?
-Majd hamarosan megtudod, menj fel Linhez, de amit tőle kapni fogsz, azt megfogod érdemelni.
Mi történhetett egy délelőtt alatt? Mit tettem? Nagyon ideges vagyok.

*Én szemszögem
-Szia kicsim, hiányoztál!-jött be az ajtón Harry
-Ó szia Harold.-köszöntem
-Meg se ölelsz?-tárta ki a karjait hogy megöleljem
-Azt már Taylortól megkaptad nem?-mosolyogtam flegmán
-Miről beszélsz te?-kezdett Harry ideges lenni
-Ó nemtán rövidtávú memóriád van? 
-....-nem válaszolt semmi
-Oké már néma is vagy, akkor gyere kicsim megmutatom neked.-megmutattam neki a cikket
-Úristen Lin...-fogta a fejét Harry
-Na akkor most szeretnék valami olyan magyarázatot amit el is hiszek
-Nem tudom, hogy keveredhetett oda Taylor...-mondta
-Légyszi valami jobbat találj ki, mert ezt nem hiszem el, ne haragudj. Már nem vagy egy naív kislány, aki mindenkinek elhisz mindent. 
-De Lin...-kezdett volna bele de én félbeszakítottam
-Apropó, mi az hogy vége a Haylinnek, és itt a Haylor?
-Ezt mind az újságírok találják ki...
-Ja gondolom hogy a képet is ők találtak ki ugye? Harry mostmár szépen kérlek, magyarázd el nekem, mert ezt én nem birom.-törtem meg
-Lin én téged szeretlek senki mást, nem akarom hogy emiatt vége legyen a kapcsolatunknak.-jött közelebb hozzám
-Ne Harry kérlek most ne...-toltam el magamtól
-Mit ne Lin? Mit ne? Nem hiszel nekem?-kezdett dühös lenni
-Harry nem tudom mit higyjek, ott van a kép is, meg ahogy látom elég jól elvoltatok...és tudod milyen szarul esik ez nekem, hogy tegnap jelentettük be, 
hogy együtt vagyunk, ma pedig már Taylor Swifttel hoznak össze? 
-Szóval nem hiszel nekem, oké Lin.-kiment és becsapta az ajtót.
Hírtelen lelkiismeret furdolásom lett és utána mentem. De sajnos csak annyit láttam, hogy a bejártati ajtón kiment, becsapta, azthittem kitörik az ajtó..
Beült a kocsijába és elhajtott. Nagyon ideges lettem. Lou odafutott hozzám.
-Lin, mi történt?-ölelt meg
-Lou...Harry meg Taylor...sírtam el magam
-Láttad a cikket?-mélyült el a hangja
-Miért te tudsz erről az egészről valamit?
-Taylor olyan mint egy pióca, rávan teljesül szállva Harryre. Harry meg rendes mindenkivel és beszélgettek ma. De hidd el, Harry csak téged szeret!
-De mindenki már a Haylor témáról beszél.
*Eközben belépett Flora az ajtón.
-Gyerekek mi folyik itt?-kérdezte
-Semmi jó Flo..semmi jó..-néztem fel rá
-Csak azért mert Harry majdnem elütött kocsival, és ahogy láttam elég könnyes volt a szeme, és nagyon ideges volt és úgy ment a kocsival
mint egy őrült. Meséljetek már!
-Mi majdnem elütött téged?-kapta fel a fejét Zayn
-Nyugi Zayn semmi baj nem történt.-ölelte meg
Majd megmutattam Florának is a cikket.
-Lin, figyelj tudom hogy ez szarul esik neked, de bízzál már Harryben! Nagyon szeret téged! Ne legyél hülye drágám!
-Basszátok meg, mindent elbasztam...mindent. Meg kell azonnal keresnem Harryt...
-De mégis hogy?-kérdezte Louis
-Őőő, Lou elkérhetném az autótad?-néztem rá nagy szemekkel
-Jajj királylány persze menj siess, ne engedd hogy Harrynek valami baja essen..ilyenkor bármire képes.
Azonnal elindultam megkeresni Harryt. Benéztem a környéken lévő kocsmákba, parkokba de sehol nem találtam. A telefonját se volt képes felvenni.
Ahogy tettem a köröket London külvárosában megpillantottam Harry kocsiját azonnal leparkoltam és elindultam az erdő felé.
-Harry Harry itt vagy?-kiabáltam de semmi hangot nem hallottam
-Harry baszki szólalj már meg, láttam az autótad tudom hogy itt vagy!-és Harry eltüsszentette véletlen magát és megtaláltam.
-Harry miért mentél el?-guggoltam le hozzá
-Lin én nem csalnálak meg soha!-eléggé ittas volt
-Hogy tudtál ennyi idő bebaszni?-nevettem el magam
-Lin nagyon szeretlek bébi, mindennél jobban, és nem akarom hogy máskor ilyen alaptalan dolgon veszekedjünk. Meg azt se szeretném hogy olyan rondán beszélj velem mint otthon.
-Ne haragudj Harry hinnem kellett volna neked...ne haragudj kérlek.-ölelt meg
-Szeretlek Lin nagyon nagyon!- és hát eléggé letepert
-Héé Harry én is nagyon szeretlek, de ne itt.- nevettem el magam
-Imádlak!
-Na de gyere te Harold, hazaviszlek, a kocsidért pedig holnap visszajövünk!
Majd nagy nehezen betettem Harryt a kocsiba és elindultunk haza. Egész úton énekeltünk Harryvel. Azért is hogy nehodgy behánnyon Lou
kocsijába, meg azért is hogy oldjuk a kettőnk közötti kis feszültséget.
Mikor megérkeztünk felvezettem Harryt a szobába, és lefektettem, azonnal elaludt. Nagyon szeretem én ezt a gyereket basszus.
Majd lementem elmesélni a többieknek hogy mi történt. Mindenki örült, hogy megoldóttak a dolgok kettőnk között.
Rea és Niall közös képeket csináltak és Jessel játszottak papás-mamást (Jess Niall macskája), mit is mondjak eléggé érdekesek voltak de számomra ők az álompárok. Soha nem veszekednek. Imádom őket.
Flo meg Zayn között pontosan nem tudom mi a helyzet...minél hamarabb kikell derítenem. Jenni meg Liam szerintem járnak.. vagyis hát
én úgy látom, hogy ők tudnak valamit amit nekünk nem mondanak el. Na de majd jön Adelin Swan nyomozó és mindent kiderít.
-Ő Lou drágám kijönnél velem a kertbe cigizni?-kérdeztem
-Persze királylány megyek.
Majd kiültünk és elkezdtünk beszélgetni mindenről. Majd felhozta Mirát.
-Lin, sikerült beszélned Mirával?-kérdezte
-Igen de sajnos nem tud eljönni otthonról...-hazudtam neki
-Ó basszus...sajnálom nagyon...-eléggé szomorú lett
-Louis gyere be anyud keres!-szólt bentről Niall
-Egy kis pillanat Lin, mindjárt visszajövök.
-Menjél csak.-mosolyogtam
Eközben volt időm felhívni Mirát, hogy mikor tud jönni.

-Mira szia, mikor tudsz jönni?
-Szia Lin, holnap?
-Úú de jó!! Akkor azonnal rendelek neked repjegyet, és írok twitteren a jeggyel kapcsolatban, hogy mikor meg honnan indul, okés?
-Annyira várom már, ja és pár helyre elküldtem, az életrajzomat, hátha felvennének dolgozni.
-Jajj Mira, annyira hiányzol már, és aaa nagyon várlak de most mennem kell. Hamarosan írok! Puszillak!
-Jóéjt Lin, puszi!
Letettünk a telefont. De épp jókor mert Louis jött is már vissza.
-Kivel beszéltél telefonon királylány?-kérdezte
-Egyik barátnőmmel.-és meggyújtottam egy újabb cigit
Rengeteget beszélgettünk, mikor megláttam hogy már rég elmúlt éjfél elmentem aludni. Próbáltam halkan bemenni a szobába hogy Harry fel ne ébredjen.
Hát ez nem jött össze mert felébredt a kiscica.
-Hé Harry aludjál már, holnap munka!
-Nem Lin nem fogok addig aludni, még nem engesztellek ki!-és beleharapott abba szexi szájába
-Harry te most mégis mire készülsz?-kérdeztem
-Hm..bébi, mire nem?
És azonnal megcsókolt. Nem telt el sok idő, hogy lekerüljön rólam a ruha. Igen, csak rólam, ugyanis Harry meztelenül alszik mindig.
Ezeket a szép és eléggé élvezetes pillanatokat, egy elég fura hang zavarta meg...



1 megjegyzés: