2012. december 9., vasárnap

4. fejezet A parti I.



Megérkeztünk a fiúkhoz. Hatalmas házuk van, nagy medencével és mindennel ami kell.
-Lin, fürdőruhát nem kellett volna hoznunk?
-Nem ártott volna, de nem baj megoldjuk majd!
*Majd becsöngettünk.

-Láááááááááááányok sziasztok!Csinosak vagytok-köszönt a kicsit ittas Lou
-Szia, ő itt a legjobb barátnőm Rea.
-Helo Louis Rea Berecz vagyok!
-Drágám szia!-köszönt neki Lou

Majd bementünk a házba, hát már voltak páran. Ott volt El neki is bemutattam Reát, Liamnek is Zaynnek is. Majd Liam minket is bemutatott pár emberenek.
Ami nem hagyott nyugodni, hogy Harryt sehol se láttam...de nem mertem megkérdezni egyik fiút se mert féltem, hogy egyből azon kezdenek el
pörögni, hogy nekem tetszik Harry és hogy biztos Harrynek is és akkor elindultak volna a pletykák amiket nagyon nem akartam.

-Rea gyere még egy valakinek nem mutattalak be!-ráncigáltam a kertbe Reát
-Mégis kinek?
-Gyere velem és megtudod!

*Niall szemszöge
-Niall gyere ide!- hallottam Lin hangját
-Szia Lin mizu?-köszöntem neki
-Ő itt a legjobb barátnőm Rea!-mutatott egy lányra
-Szia Rea Berecz vagyok!-mutatkozott be a lány
-Hello Niall Horan, gondolom ismersz....
-O ki ne ismerne téged..-mosolygott
-Na srácok én most itt hagylak titeket elmegyek keresek valami piát.-Lin
Bevallom örültem mikor Lin otthagyott kettesbe Reával. Gyönyörű lány Rea...pont olyan akiről mindig is álmodoztam. Mégis annyira izgultam.
De Rea megtörte a csendet.
-Öhm izé...ez kicsit kínos...-nézte a földet Rea
-Most a földhöz beszélsz, vagy hozzám?-próbálta oldani a feszültséget
-Mr Horan maga elég vicces ember- végre nevetett Rea
Majd 1órát biztos beszélgettünk Reával és eldöntöttem, hogy nekem őt megkell szereznem...nagyon megkedveltem, és azok a gyönyörű szemei,
meg az aranyos arca, teljesen elbűvölt.

*Rea szemszöge
Niallel már vagy 1 órája beszélgettem, és hihetetlenül kedves. Az az ír akcentusa, és a fogszabályzós mosolya, teljesen lázba hozott, és olyat
éreztem amit már nagyon régen nem. Egyszerűen mellette azt éreztem, hogy én vagyok az egész világon a legszebb lány. Engem abban az 1 órában
ő tett széppé, leírhatatlan volt. Majd a gondolatmenetemet Lin szakította félbe.

-Gyerekekkkk, hoztam piááááááááát.- botladozott Lin
-Öhm Lin mit ittál?-kérdeztem
-Höhöhöhö inkább mit nem....Nialll Harry merre van?-kérdezte Lin
-Hamarosan jön nyugi.

*Lin szemszöge
Zaynnel Louissal Liammel és Ellel nagyon sokat ittunk, de rosszul nem voltam csak hihetetlenül jó kedvem volt. De Harry nagyon hiányzott nekem...
fura érzés volt. Majd valaki szószerint beesett az ajtó.
-Haaaaaaarrrrrrry bébi-szaladt oda hozzá Lou
-Louisssssssss bébi- ugrott a nyakába Harry
Harry se volt már teljesen józan...
-Harry öhm szia...-köszöntem elég bizonytalanul
-Lin szia gyönyörű vagy.- Harry
-Beszélhetnénk?-kérdeztem
-Pont ezt szerettem volna kérdezni, menjünk.
Majd megfogtam egy vodkás üveget és kimentünk a kertbe, ahol még az előbb Rea és Niall ült, de relytéjes módon eltűntetek...hmm...ezt majd
ki kell derítenem mi folyik közöttük...
Leültünk a hintaágyba, meggyújtottam egy cigit majd belekezdtem a mondandómba.
-Figyelj Harry, én téged nagyon megkedveltelek, vagy megszerettelek magam sem tudom...igaz 1napja találkoztunk de mintha 85412éve
ismernénk egymást... És délbe amikor megakartál volna csókolni, és én nem hagytam magam, én azt nem azért csináltam meg nem szerettem
volna hanem azért, mert félek nagyon félek.
-Lin, mitől? tőlem?-kérdezte miközben meghúzta a vodkás üveget.
-Nem Harry, nem tőled...hanem a csalódástól...-és itt elsírtam magam megint...gratulálok Lin!
-Nenene ne sírj, mert akkor nekem is sírnom kell...
-De Harry...-folytattam volna de Harry félbe szakított
-Lin, én kimondom rég éreztem már ilyet, és ebben az ijesztő az, hogy már 1nap ismerettség után érzem azt, amit mások házasságnál éreznek..
gyönyörű vagy érted??? gyönyörű. Kedves és hihetetlen személyiséged van. Én szeretnék veled lenni...
-Harry ez nagyon gyors, túl gyors...
-Igen tudom, adok időt neked...de tudnod kell, hogy bármiben segítek neked és tudd hogy én...
Majd közbeszakított minket valaki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése