2012. december 18., kedd

12. Fejezet Talán Happy end?



Majd szép lassan megfordultam...jézusom bár ne tettem volna!!!
-Harry...te mindent hallottál?-ott állt Harry, kikerekedett szemekkel..
-Igen Lin...mindent...-hajtotta le a fejét
-Jó hát oké, akkor legalább most tudsz mindent, és a barátságunknak is vége...-majd elkezdtem könnyezni
Eközben valami agyoniskolázott személy...(majd később kiderült, hogy Rea és Jenni volt..) betették a Little Thingset, azért mert látták, hogy
ez egy filmbe illő jelenet lesz..Köszi lányok!
-Lin, Lin hallgass meg most engem is!-szólalt meg végre Harry is
-Hallgatlak!
Persze minden tekintek ránk szegeződött...úgy éreztem magam, mint egy múzeumi tárgyként...
-Öhm srácok...nem mennétek ki a kertbe kicsit?-nézett a többiekre Harry
-Nem nem, tudjuk hogy ez egy személyes téma, de szinte 1hódnapja, meg egy a barátság vagy szerelem viszony, de most mi is szeretnénk látni mindent!-mondta Rea és Louis
De Flora sehol sem volt, amit furcsáltam.
-Na jó, akkor gyere Lin felmegyünk a szobámba.-majd elindultunk Harryvel
-Figyelj Harry..-kezdtem bele
-Lin, most én beszélek eddig mindig te mondtad a hosszabb beszédeket de most rajtam a sor..meg kell azt tennem amit már nagyon rég megakartam tenni...-leült az ágyra
-Huh..-fújtam ki a levegőt majd leültem mellé
-Nagyon furán érintett az, hogy Louisnak elmerted mondani, azt hogy szeretsz, nekem pedig nem..ez nagyon rosszul esett nekem. Ez az egyik dolog..
A másik meg hogy azt mutattad előttem, hogy te még nem állsz kész egy új kapcsolatra, főleg nem velem...ne tudd meg emiatt én hányszor 
nem aludtam..nem tudtam jól teljesíteni a munkámban. Tudod milyen szar érzés volt az, hogy szinte mindig ott voltam a közeledbe, próbáltam
neked, jeleket adni, hogy Lin vegyél már észre engem..de neked ez nem esett le soha. És most szinte mindenki előtt bevallottad a hátam mögött,
hogy szeretsz...mindenki más hamarabb tudta meg mint én..akit állítólag szeretsz. Lin én kedvellek téged de ez így nekem nem megy ne haragudj...
-Oh... ez szép pofára esés...Oké Harry. Megértelek..de most nekem mennem kell...-felálltam és sétáltam az ajtóhoz
-Lin várj!-szólalt meg Harry
-Mi van Harry? Még jobban pofára akarsz ejteni? Vagy most jön az a sablon duma, hogy maradjunk barátok? Mert ha igen, akkor kímélj meg ettől...-flegmáztam vele
-Héé Lin...-húzott közel magához
-Ne Harry ezt ne csináld velem kérlek... ne akard még nehezebbé tenni az életem... így is elég nehéz..nem kell még ez is. Elfelejtelek, és ennyi.
Megszoktam már, hogy pofára esek. Talán ha hamarabb mondom el neked, hogy én mit érzek akkor most nem állnánk itt így...hogy szinte
pár centi választ el minket egymástól...és tudom hogy nem érhetek hozzád, vagy nem csókolhatlak meg..mert te nem akarod. Vagy lehet, hogy
akarod, de neked az nem jelentene semmit...de sajnos nekem az jelenteni az egész életet..Mindig kedves voltál velem...és még be is vallottad, hogy
te vársz rám, és szeretsz..hazudtál?? Harry kérlek...vagy mond el az igazságot, hogy azokat akkor miért mondtad nekem, vagy csak hagyj
szimplán elmenni...ígérem nem foglak téged keresni!-majd pár könnycsepp lecsordult az arcomon
-Lin te normális vagy?-nézett a szemeimbe Harry
-Mi?? Nem értelek téged Harry...kérlek hagyj elmenni, hagyj engem békén, ne tedd még nehezebbé a helyzetemet kérlek szépen!-könyörögtem
-Lin én téged, soha de soha nem engednélek el,érted???-majd a kezeivel megfogta az arcom
-Harry, hallod magadat, hogy miket beszélsz? Előbb világosan elmondtad, hogy te tőlem semmit nem akarsz...Most meg?? Harry magyarázd el kérlek, mert mindjárt megőrülök
-Előbb nem hallgattál végig csak úgy felálltál...nem hagyhattam hogy most elmenjél...
-Akkor kérlek fejezd be most!-könyörögtem még jobban, bár szerettem volna a szemébe nézni, de nem ment mert elég homályosan láttam a könnyeimtől.
-Lin... minden igaz amit az előbb elmondtam..de a legvégét a legfontosabbat nem tudtam elmondani...
-Akkor miért mondtad, hogy neked nem megy?? Miért Harry??-már szinte zokogtam
-Az nem megy már nekem Lin, hogy hazudjak magamnak, és mindenkinek hogy csak barátok vagyok, és hogy már nem érzek irántad semmit..
ez a világ legnagyobbd hazugsága...
-De akkor miért mondtál ilyet? Nem értelek..
-Azért Lin, mert szerettem volna, hogyha egy kicsit megismered az én helyzetemet is.. nap mint nap szenvedtem miattad..érted? Amikor először
csókoltalak meg...soha nem felejtettem el...nem bírtam ki amikor mellettem voltál hogy ne kapjalak le...vagy ne érjek hozzád...érted te ezt?
-Akkor most mi van ? Vagy mi lesz?-kérdeztem
-Lin nagyon nagyon szeretlek... és soha nem akarlak elveszíteni, soha! 
-Nagyon szeretlek Harry...-mondtam miközben a földet néztem mintha az lenne a világ legérdekesebb dolga, pedig nézhettem volna egy szinte tökéletes pasit..
-Lin...
-Harry?
-Lennél a barátnőm ezek után is?-feloldalas mosolyra húzódott a szája
-Ez most komoly?-kezdtem én is mosolyogni
-A világ legkomolyabb dolga!
-Igen igen igen igen igen ! De várj...én nem csak állítólag szeretlek..hanem gyakorlatilag is !- és megcsókoltam Harryt. El se hiszem, hogy ez is bekövetkezett,
hogy én (!) kezdeményezzek egy pasinál...hihetetlen mit kinem hoz belőlem a szerelem..hihetetlen. 
-Nagyon szeretlek Lin!-ölelt meg jó szorosan
-Köszönöm Harry! Köszönöm hogy vagy nekem!
-Ne tudd meg milyen régóta várok erre a pillanatra...-és megcsókolt újra.
-Na de gyere menjünk le, már tuti idegesek a többiek...-mondtam már boldogan
-Na menjünk, de Lin...
-Tessék?
-Mától az enyém vagy senki másé...
Nyomtam egy puszit a szájára és elindultunk lefelé. Mikor leértünk mindenki bámult minket, hogy hátha mondunk nekik valamit.
Megpillantottam, Jennit és Reát, és csak annyit mondtam:
-Lányok...nem vagyok szingli!
Majd mindenki sikításban, meg őrjöngésbe tört ki..elég vicces volt..Persze Harryt gyorsan leitatták a többiek. Szeretem nagyon.
Viszont, hogy ezt elintéztem, Florát megkell keresnem. Szinte egész éjszaka nem láttam a Zaynes ügy óta... és Zayn is eléggé ki van borulva..
-Zayn..Flora merre?-kérdeztem
-Nem tudom, merre van szinte az egész házat végig kutattam...ÚRISTEN Lin!-hírtelen kiabált fel Zayn
-Igen?
-Tudom hol lehet!!
Azonnal felállt Zayn és elrohant. Nem mentem utána, mert tudtam, hogy ezt a helyzetet sajnos nem tudtam megoldani. Szegény Florának se tudtam
segíteni akármennyire is szerettem volna. Ezt a dolgot nekik kell megoldani.

*Zayn szemszöge
Sejtettem hol lehet Flora. A kertben hátul van egy kis bokor, és múltkor amikor kettesben voltunk, akkor a bokornál kezdtünk el egymással hülyéskedni..khmkhm..
-Flora?? Itt vagy?-kiabáltam. És meghallottam hogy valaki szipog.
-Zayn menj el kérlek..nem akarok hogy így láss...-mondta akadozó hangon Flora
-Nem, nem megyek el addig ameddig nem beszélünk.
-Én így nem megyek ki az biztos..
-Jó akkor nekem kell bemennem.-és bebújtam a kis bokor mögé, ahol ott volt összekuporogva Flora, akinek teljesen kivoltak vörösödve a szemei.
-Te sírtál?-kérdeztem
-Nem basszus, befüveztem azért ilyenek a szemeim...jó hogy sírtam Zayn...miattad..-sírt tovább
-Miattam? De miért?-kérdeztem
-Azért Zayn, mert nekem ez a barátság extrákkal nem megy..én teljesen belédszerettem...nekem ez nem megy tovább..megértem hogyha nem akarsz
velem többé beszélni...-felakart volna állni, de én visszahúztam az ölembe
-Florta te egy gyönyörű lány vagy...-kezdtem volna bele
-Jaja blablabla most jön az a szövegy hogy, szép vagy, DE nem kellesz...
-Flora nem ! Vedd már észre magad légyszíves...ezt az egész barátság extrákkal dolgot azért találtam ki, hogy hátha belémszeretsz...mert eléggé
távolságtartó voltál velem... és én szeretném veled ezt az egészet újrakezdeni..
-Újrakezdeni? Ezt mégis hogy érted?
-Flora! Eljönnél velem holnap randizni? Egy igazi első randira?-néztem mélyen a gyönyörű szemeibe
-Úristen Zayn..erre nem is számítottam..de igen, lenne kedvem!-megölelt
-Aaaaa ez az! Köszönöm!-és adtam puszit az arcára
-Na de gyere menjünk vissza..-húzott fel Flora
-Amúgy Harry meg Lin összejöttek!-mosolyogtam
-Neeeeeee áááááá úristen úristen!!!-örvendezett
-Örülsz nekik te is?-kérdeztem
-Ki ne örülne nekik?
-És nekünk örülnének?-kérdetem már kacéran
-Nekünk? Ezt hogy érted?-nézett értetlenkedve
-Hm..majd megtudod!-húzogattam a szemöldököm
Majd visszaindultunk.

*Én szemszögem
Már nagyon későre járt az idő..mindenki hulla fáradt volt. Mindenki elindult aludni, Rea Niall szobájába, nagyon édesek együtt. Flora Zayn
szobájába. Nagyon örültem annak, hogy Flora rendbe tette a kapcsolatát Zaynnel. Hogy mi lesz még kettőjük között? Érdekes dolgok
az is biztos! Liam megkérdte Jennit, hogy maradjon éjszakára...Liam..annyira édesen bókol Jenninek hogy meg kell őket zabálni.
Na hát én is Harry...Örülök, hogy a sors úgy intézte hogy egy ilyen pasi legyen mellettem. Az összes gondomat eltudja velem felejtetni. Imádom.
Befeküdtem Harry mellé, átölelt és így aludtunk el.

*Reggel
Mikor felkeltem tapogattam, de Harry nem volt már mellettem. Furcsáltam, mert Harry nem a korán keléséről híres...
Lementem a konyhába és ott várt engem Jenni, Rea és Flora.
-Jó reggelt lányok, hát ti?-kérdeztem
-Neked is bébi, de gyere ezt el kell olvasnod!-majd egy papírt nyújtottak oda a lányok, amin ez állt:

"Jó reggelt lányok! Tegnap este elég sok dolog történt. Ezért Jenni, Rea Flora és Lin!
11.30ra legyetek készen, az ajtó előtt találkozunk. A többi csak meglepetés!
xx:NiallHarryZaynLiam
-Lányok, félek...-ült le egy székre Rea és rágyújtott
Majd szinte mindenki csatlakozott hozzá, és elszívtunk egy jó pár szál cigit.
-Lányok!!!!! 11 óra!! Fél óra múlva jönnek értünk! Öltözzünk!

Én ruhám:

Flora ruhája:

Rea ruhája:

Jenni ruhája:


Kocsi dudálás hallotunk, kimentünk. Bár akkor még nem tudtuk, hogy a fiúk mire készülnek...

2 megjegyzés: