2012. december 9., vasárnap

3. fejezet Happy end?



-Mi a baj drágám? Nagyon hiányzol és rengeteg mesélni valóm is van.- mondtam
-Lin, figyelj, most kitudsz értem jönni a reptérre?-sírt
-Hogy mi? Te itt vagy?-értetlenkedtem
-Vagy mond meg hol laksz, fogok egy taxit és megyek és mindent elmondok..-egyre jobban sírt Rea
-Jó oké, figyelj keress egy olyan taxist akit Joshnak hívnak, őt ismerem ő tudja hol lakom és ő ingyen elhoz ide téged, siess!-utasítottam
-Oké, köszönöm sietek.-mondta
*Majd letettük a telefont.
Hírtelen megint egy érzelmi hullám fogott el. Elképzelni se tudtam, hogy mi történhetett. Azért örültem neki, hogy Rea itt lesz nálam,
mert én nagyon szeretem őt, legjobb barátnőm, de mégis ott van a kétség, hogy mi a jó **** történhetett....
Körübelül 30perc várakozás után, csöngettek, Rea volt az.

-Úúúúúúúúristen Rea, te hogy nézel ki?-kérdeztem majd megöleltem
-Lakhatnék nálad Lin?- zokogott
-Ezt kérdezned sem kell, persze, gyere menjünk be.

Bementünk készítettem neki, jó meleg teát majd leültünk és mesélni kezdett Rea.

-Na babám, kérlek mesélj el mindent!-kérleltem
-A lényeg az, hogy tudod mennyire rossz volt, hogy te kijutottál ide engem meg nem engedtek ki, azóta a otthoni állapotok borzalmasak.
És miután te kijöttél ide senkivel se beszéltem, még a többi barátőinkkel, sem. Mindenkinek meg volt a saját kis élete, sőőt fel is költöztek Pestre
a lányok. Na de folytatom, szóval mikor te kijöttél, akkor én beadtam a jelentkezésemet az egyik Starbucksba. És pár nappal ezelőtt jött egy email
hogy felvettek, küldtek repülőjegyet, és holnap után kezdhetek is. Mikor ezt otthon elmondtam, azt hittem örülni fognak neki, de nem.
Ordítoztak velem anyuék, olyanokat vágtak a fejemhez, hogy soha többé nem akarnak engem látni....nem értettem miért ilyenek.
Én fogtam magam összepakoltam, hagytam egy levelet és eljöttem... borzalmas érzés.
-Édes istenem Rea ne sírj! Hidd el jobb lesz itt neked, jól fizetnek a Starbucksba, nekem is lett egy állásom, és találtam új barátokat, akiknek te is
nagyon fogsz örülni, nagyon szeretlek tudod!- majd megint megöleltem
*Rea nekem olyan volt mint a testvérem.
-Hogy mi? új barátok? mesélj nekem!- kérlelt Rea
*Reának mindent elmeséltem, és mikor meghallotta azt, hogy One Direction, megint elkezdett sírni, de most örömében, jó volt látni!
-Linnnnnnnnnn basszus, úúúúúúristen mutass be nekik kérlek kérlek!
-Mindent a maga idejében, különben is holnap megismerheted Harryt, mert jön értem, és elmegyünk együtt reggelizni.-mondtam neki
Na ebben a pillanatban ahogy kimondtam hallotam, hogy érkezett twitterre egy levél, amiben ez állt:
                Szia Lin, tudom hogy szinte előbb váltunk el, de nincs kedved találkozni, eléggé unatkozom
xx Hazza

Mikor ezt megláttam nem tudtam mire vélni ezt az egészet...volt is kedvem meg nem is, szerettem volna Reával lenni.
-Lin, ne legyél már ekkora barom basszus, jöjjön át és én is megismerem.- tanácsolta Rea
-Jó oké, de akkor is ahj nem tudom.....
-Na jó akkor én írok neki.- és elkezdett gépelni

Szia átjössz? Most érkezett meg az egyik barátnőm
xx Lin
Majd szinte egyből jött a válasz:
  Máris indulok
xx Hazza

-Reaaaaaaaa ahj miért kellett????Meg hogy nézek ki?-nyavajogtam
-Nézz már te hülye....-mondta
-Most azonnal öltözzünk át!- tanácsoltam
-Na akkor gyere, mellékesen, nem hozza magával Niallt?-és itt elpirult Rea
-Niallt? Tetszik? Hisz még nem is ismered.- mondtam
-Épp ezért szeretném megismerni...
-Mindent a maga idejében, jaaaaa, hogy nem mondtam egy dolgot....
-Lin nyögd már ki!- már szinte kiabált
-Hmm 1 hét múlva hivatalosak vagyunk a 1D házba egy partira, és jössz velem.- ezt úgy mondtam mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga
-Ááááááááááááááááááááááááááááááááá.- ebben a pillanatban kiszakadt a dobhártyám.
-Jó hogy itt vagy Rea, de most nyomás öltözni.-utasítottam mint egy főnök


Én ruhám

Felvettem egy ilyen felsőt.

Rea pedig ezt


Pont mire elkészültünk, jött Harry.
-Heloooo.- húztam a o betűt.
-Szia Lin.- köszöntött Harry egy puszival
-Hahó én is itt vagyok ám!-Rea
-Oh igen, Harry had mutassam be neked a legjobb barátnőmet Reát, mától itt lakik nálam!
-Szia Rea Berecz vagy.- nyújtott kezett Rea
-Szia Harry.- de Harry megölelte Jajj bocsi, de mi szinte mindenkit megölelünk.- mosolygott Harry
-Liiiiiiiiiiiiiin menjünk ki cigizni kérlek!- nyavajgott Rea
-Enyje lányok, cigiztek?-kérdezte Harry
-Hát lassan 3éve....- Rea
-Zavar téged?-kérdeztem
-Dehogy is, soha nem voltam a cigizés ellen, néha partikba én is elszívok pár szálat-Harry
-Na akkor menjünk ki az erkélyre!.-javasoltam

Kimentünk az erkélyre, én és Rea rágyújtottunk, és elkezdtünk beszélgetem hármasban, én nagyon élveztem, szinte majdnem mindent elmondtunk
magunkról, nagyon tetszett.

-Lányok, eljöttök akkor a partiba?-kérdezte Harry
-Persze jön Rea is!
-Na szuper, és még azt akartam mondani, hogy holnap után lesz a parti, mert a hétvégén itt lesz az O2 arénában koncertünk.- Harry
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-sikított Rea
-Rea jól vagy?-kérdeztem
-Igen igen, csak most sikerült felfogni a helyzetet, hogy itt vagyok Londonba, Harry Styles-al ülök és cigizek és megyek a partijukba...Igen...
azthiszem jól vagyok
*Itt Harry és én elröhögtük magunkat.
-Na lányok ha nem haragszotok meg, nekem mennem kell így is késésben vagyok, próbánk lesz...-mondta
-Akkor holnap?-mosolyogtam
-Reggel 9re érted jövök, aztán este 10re pedig várunk titeket.- Harry
-Harry nagyon köszönök mindent.- Rea
-Nem kell semmit megköszönnöd, nem tettem érted semmit- válaszolt
-De igen, a legtöbbet tettétek értem, meghallgattatok engem....- akadozott Rea hangja
*Majd csoportos ölelést tartottunk
-Akkor reggel találkozunk Lin.- *megpuszil és megölelt*
-Oké.-mondtam
-Sziasztok!.- köszönt el Harry

Majd a nap további részét beszélgetéssel és cigizéssel töltöttük na meg pakolással. Majd olyan 22.00 fele elnyomott engem is, és Reát is az álom.

*Másnap

-Úúúúúristen Lin!!!!!!!!!!!!!!- ugrált az ágyamon Rea
-Mi van baszki?
-30perc múlva 9 óra!- sikítozott
-Neeeeee úristen nenenene elfogok késni basszus.- itt pánikba estem.
-Na akkor gyere felöltöztetlek.-mondta

Bementem a fürdőbe letusoltam, fogatmostam, majd enyhén kisminkeltem magam. Majd behullámosítottam a hajam.
-Reaaaaaaa mit vegyek fel?- nyavajogtam
-Amíg te bent voltál, találtam neked egy jó kis összeállítást!.-nyújtotta ki a nyelvét Rea




-Na Rea, jól nézek ki?
-Lin, egyszerűen gyönyörű vagy!- ölelt meg Rea
Ebben a pillanatban dudált valaki, Harry volt az. A szívem már a torkomban dobogott, már hányingerem is volt, szinte már a hajam is fájt
annyira izgultam.
-Rea Rea Rea Reaaaaaaaa szurkolj!-beleugrottam Rea nyakába
-Minden rendben lesz én tudom! Szeretlek!
.Én is téged Rea, majd jövök.

Kiléptem az ajtón, és láttam hogy Harry már ott vár a kocsi mellett.

-Jó reggelt Harry.
-Neked is Lin.- megölelt és megpuszilt.
-Indulhatunk?-kérdezte
-Persze mehetünk!
-Amúgy előbb beszéltem Maryvel és csak holnap kell menned dolgozni.-mondta
-Oké köszi
-Amúgy hm Lin megkell, hogy mondjam hogy nagyon csinos vagy!-bókolt Harry
-Oh köszönöm szépen, de te se panaszkodhatsz.-mondtam
-Jajj Lin ne rontsd már el a pillanatot, én most udvarolni próbálok neked, te majd máshogy udvarolj nekem.- kinyújtotta a nyelvét 
-Te perverz állat.- röhögtemű
-Rossz az aki rosszra gondol...-nem bírtam befejezni mert én félbe szakítottam
-......de hülye aki nem...Harry nem most jöttem le a falvédőről.-mondtam

Az út további részre nagy nevetésekkel és énekléssel telt. Majd megérkeztünk egy kis kávézóba.

-Voltál már itt?-kérdezte
-Soha...de ez gyönyörű-bámultam a kis házat ami egy kávézó volt.

Bementünk rendeltünk, és rengeteget beszélgettünk. Majd elindultunk hazafele. Az út megint nagyon jól telt....addig ameddig haza nem érkeztem..

-Na akkor este találkozunk Hazza.-köszöntem volna el
-Jaj had öleljelek már meg-mondta
Megöleltük egymást, majd én elindultam az ajtó fele...De Harry megfogta a kezem és visszahúzott

-Te mit csinálsz?-kérdeztem
-Figyelj Lin nekem nagyon tetszel már a kezdetektől.....
-Harry, 1 napja ismerjük egymást, ne várd hogy a nyakadba fogok borulni...én nem az a fajta lány vagyok...
-Lin... nagyon akarlak téged mindenhogy....-és itt megakart csókolni
*Én ellöktem magam
-Harry mit képzelsz???
-Én én..nem tudom mi ütött belém...
-Na jó ennek a mai találkozónak itt és most van vége...-majd beviharoztam az ajtón.

*Harry szemszöge
Nagyon megbántam amit tettem, nem tudom mi ütött belém. De nekem annyira tetszik Lin...nagyon...annyira valódi személyiség.
Tudom, hogy rajongók, de mégis... nem hagyta hogy megcsókoljam...nem értem őt, lehet hogy én nem is kellek neki?
Remélem este azért eljön, szeretném vele ezt a dolgot tisztázni, mert nekem már most sokat jelent, 1 napi ismerettség ide vagy oda.. cselekednem
kell.

-Reaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.-kiabáltam
-Mindent mesélj el!.-utasított
Elmeséltem neki, hogy mi hogy volt.
-És Rea basszus, félek elmenni este...ismerem magam, tudod hogyha iszok képes vagyok bármire, félek félek félek ja és félek...
-Lin, figyelj...nem lesz semmi baj, majd én vigyázok rád!
-Rea...ezt most te se gondoltad komolyan...sakál részeg leszel babám!-mondtam
-Hahahahaa, no
-Rea basszus készülődnünk kéne...-javasoltam
-Te, dél van még csak, tudtommal este 10re kell menni, nem?
-Öhm...de igen..-mondtam
-Linnek tetszik Harry, Linnek tetszik Harry.- kiabált és rohangált a lakásban
-Rea fogd be kérlek...inkább nézzünk meg pár filmet...
-Hát jó , de akkor is tetszik neked Harry barátunk.-Rea
Majd hozzávágtam a párnámat, és elkezdtünk filmezni. 4 db filmet néztünk meg de az utolsó film közepén bealudtunk mind a ketten, mikor
felébredtünk az órára néztem, és láttam hogy 18:49 van.
-Lin most már tényleg készülődnünk kéne nem gondolod?
-Rohanok a fürdőbe te addig készítsd ki a ruhákat!- utasítottam
-Jó oké, siessünk!
Bementem a fürdőbe megfürödtem, de mindvégig Harryn járt az agyam, hogy mi fog este történni...De közbe Reán is gondolkoztam, hogy vele
mi lesz ma este, mivel tudom, hogy Niall bejön neki, és Harry elmondása szerintem épp Rea Niall esete..bonyolult egy este lesz az is biztos.
Mikor kész lettem a fürdéssel, behullámosítottam a hajam, kisminkeltem magam, majd kimentem Reához.

-Rea, kész vagy?-kérdeztem
-Igen igen, öltözhetünk?
-Naná gyorsan gyorsan, mert még oda is kéne találni a házhoz...

Én ruhám:


Rea:

-Na csajszi akkor...-mondtam volna de megszólalt a telefonom

-Hallo?!-szóltam bele
-Adelin?-kérdezte egy ismerős hang
-Öhm igen az vagyok, de te mégis ki?
-Jajj helohelo bébi Lou bácsi vagyok.-röhögött
-Lou szia szia, mondjad!
-Jöttök ugye? Mert itt mellettem nagyon várnak titeket, persze én is várlak titeket!
-Persze hamarosan indulunk! De most ha nem haragszol leteszem mert ha most nem indulunk el, akkor soha nem fogunk hozzátok megérkezni.-mondtam
-Rendben babám, siessetek puszi!-köszönt el Louis
-Hali!

-Rea, itt az idő! Induljunk!
-Lin nagyon izgulok...
-El se tudod képzelni én mennyire izgulok...

Majd elindultunk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése