2012. december 22., szombat

15. Fejezet Még több bonyodalom




-Harry mi ez a hang?-kérdezte ijedten

-Én nem hallok semmit-csókolt volna meg
-Nem Harry, én hallok valamit, lemegyek és megnézem.-keltem fel az ágyból
-Megyek veled.-Harry
Majd felvettünk mindketten egy köntöst, csak nem meztelenül kéne lemenni. Mikor leértünk a földszintre, semmi érdekeset nem találtunk.
De hírtelen megpillantottam egy levelet.
-Harry mi ez a levél?-néztem rá már nagyon ijedtem
-Felbontom.
És Harry felbontotta a levelet.
-Őő Lin, ez nem angolul van írva, hanem szerintem magyarul...-fogta a kezébe a levelet
-Hogy mi?-kikaptam a kezéből
A levélben ez állt:

"Adelin. Felbomlasztottad az egész családi életünket. Azthiszed, hogyha a nagymenő Harry Styles a pasid
akkor már híres leszel? Édes kislányom, nagyon el vagy tévedve. Nem vagy szép, alakod egyszerűen pocsék. És még te akarsz modellkedni?
Egy szánalmas kis ribanc vagy! Anyádra ütöttél...Azthittem, hogyha elköltözöl otthonról akkor végre minden jó lesz, de ez nem így történt.
Remélem soha többé nem fogunk találkozni. Hamarosan karácsony, és nem szeretnélek a házamba látni téged. Írni fogok, még neked, mert
szeretném ha megtudnád a teljes igazságot, hogy miért nem szeretlek téged.

Apád "

Mikor olvastam a levelet, nem is a nagy szomorúság, hanem a düh öntött el, de nagyon. A saját apám ilyet ír nekem? Akire kiskoromba felnéztem,
és amikor esti mesét olvasott nekem, nem gondoltam volna hogy ilyet ír nekem, hogy engem nem szeret. Inkább nem is mondom, hova 
kívánom most őt. Ez ez nekem sok.

-Lin, mi van a levélben?-aggódott Harry
-Hagyj most békén.-felrohantam a szobába
 Ledőltem az ágyra, és  elkezdetem zokogni. Bevallom mégis szomorú vagyok nagyon. Én szerettem aput, de ez most mindent megváltoztatott.
Mindent! És mi az, hogy van egy titok? Milyen titok? Azthittem, rendbejött az életem, de sajnos megint pofára kellett esnem, hogy egyáltalán
nincs minden rendben. Lehet, hogy a betörés mögött is az apám áll? Na ne, ebbe még belegondolni is rossz. És hogy csúsztathatta be a levelet?
Na itt valami nagyon nincs rendbe.
-Lin kérlek engedj be!-szólt az ajtó túloldaláról Harry
-Harry most hagyj magamra kérlek
-Nem Lin most azonnal beengedsz vagy feltöröm a zárat.-erőszakoskodott
Megkönyörűltem rajta, és beengedtem.
-Te sírsz? Áruld el most azonnal, hogy mi történt-ölelt át Harry
Lefordítottam neki a levelet. Amit a szemébe láttam, akkor amikor fordítottam neki a levelet, egyszerre volt ijesztő, de megnyugtató is.
-Ne haragudj, hogy ilyet mondom a saját apádra, de ő egy szörnyeteg hogy ilyet mond rád. Ezt nem fogom engedni, hogy egy ilyen személy
miatt sírj. Nem érdemli meg még azt se hogy sírj miatta. Na gyere ide.-és jó szorosan megölelt
-Harry én..én minden elbasztam. Nem kellett volna idejönnöm...és nem szabadott volna beléd szeretnem.-távolodtam el Harrytől
-Lin ezt most fejezd be!
-Nem Harry, ez mind én miattam van, valamit tennem kell...talán ha...
-Talán ha? Ugy nem azt akarod mondani hogy...-csuklott el Harry hangja
-De igen Harry, talán nekünk nem kéne együtt lennünk...bajt hozhatok mindenkire, te nem tudod mire képes az apám, neked olyan lány kell
akinek nincsen semmi baja, és nem árthat neked...
-Lin fogd már be !-emelte fel a hangját
-Nem Harry... ennek itt és most véget kell vetnünk...-csuklott el az én hangom is
-Lin ezt nem teheted velem ! Gondolkozz már el ! Ne legyél már hülye, nagyon szeretlek basszus, nem hagyhatsz itt-fogtam meg a kezem
-Nem Harry, egy ideig külön kell lennünk...-majd gyors felöltöztem
-Ne Lin ne menj el! Hajnali 2 van..-ölelt meg Harry
-Most el kell mennem kicsit mert ez nekem sok...-majd kiléptem az ajtón
Mikor bezártam az ajtót, hallotam még Harry kiabálását, hogy menjek vissza..Sajnáltam Harryt nagyon, mert ő erről az egészről nem tehet,
de nem tudtam jobbat kitalálni.
Elkezdtem London utcáin sétálgatni. Majd rágyújtottam, és rengeteget gondolkoztam. Már vagy másfél órája sétálhattam, mikor megjött az eszem.
Azonnal visszafutottam a házhoz, és fel Harry szobájába. De őt nem találtam ott. Ideges lettem hogy hova tűnhetett. Majd a fürdőszoba felé
vettem az irányt, hogy vegyek egy jó meleg fürdőt, és hátha tisztábban fogom látni a dolgokat. Mikor benyitottam a fürdőszobába eléggé
érdekes látvány fogadott.
-Harry?
-Lin te  visszajöttél?-csillant fel a szeme
Harry a wc-hez támaszkodva fogta a fejét..nagy megsajnáltam
-Harry kérlek ne haragudj rám hogy szakítani akartam veled, te nem tehetsz semmiről, ezeket nekem kell felfognom és megoldanom..
Harry kérlek ne haragudj, nagyon szeretlek!-öleltem meg
-Lin, reméltem hogy megjön az eszed...-csókolt meg
-Na gyere, menjünk aludjunk mert holnap hosszú napunk lesz..-húztam fel a földről
-Remélem tudod, hogy ezt nem hagyjuk annyiban...
-Mármint mit?-kérdeztem
-Hogy apád ilyeneket írogat neked!
-Harry figyelj...nagyon szarul esik hogy így beszél rólam..de tudod szeretném addig élvezni az életet veled ameddig lehet!-pusziltam meg
-Ezt a lány szeretem én nagyon!-csókolt meg
Csókunkat a telefonom csörgése akadályozta meg.

-Szia Lin, ne haragudj hogy most hívlak!-szólt bele Mira
-Mira, szia, nem haragszok
-Akadt egy kis gond...-szomorodott el Mira hangja
-Mi történt?
-Nem tudok holnap menni...
-Ne már, ahj pedig holnap lesz Rea meglepetés szülinapi partija, és itt kellett volna lenned..Mikor tudsz jönni?
-Kb. 1 hét múlva
-Az is jó, nagyon várlak, de addig tartsuk a kapcsolatot! Na de további szép estét! Puszillak
Neked is Mira, Puszi!

-Ki volt az bébi?
-Mindent elmondok neked, de ezt most még egy kicsit titokba kell tartanom!-adtam puszit a homlokára
-Milyen kis titokzatosak vagyunk, na de pár órával ezelőtt hol is hagytuk abba?-kacsintott
-Te Harry...akármi történik neked mindig csak az jár a fejedben-nevettem el végre magam
-Lin, szerelemem-könyörgött
-Na Mr. Bombastic aludjál.-adtam puszit a szájára, átöleltem és úgy aludtam el.

Reggel hamar felkeltem, mert ma van az én édes Reám szülinapja. 19éves lett a csajszi. Flora direkt kivett szabadságot, hogy mindent megtudjunk
szervezni. A fiúk mindenről bevannak avatva. Rea este 7re ér haza, és kezdődhet a parti. Bár Mirát nagyon sajnálom hogy nem tud eljönni.
Reggel Flonak mindent elmeséltem...nagyon ideges lett...érthető.
-Flo babám, mesélj már mi a szitu Zaynnel?-dugtam ki a nyelvem
-Nem tudom basszus, mert hát ugye nem egy ágyba alszunk, de én már annyire lennék vele...és nem csak testileg..hanem úgy mindenhogy.
És egyre jobban szeretem...félek..-közbe a kávéját itta
-Figyi, hülye lenne Zayn ha hagyna téged elmenni...na érted hogy értem..gyönyörű vagy és ma megbeszéled vele a dolgokat, oksi?
-Remélem igazad lesz...-ölelt meg
-Egy cigi?-kérdeztem
-Alap babám
-Úú de siessünk mert mennünk kell vásárolni meg készülődni !
Kimentünk a kertbe rágyújtottunk, és utána felöltöztünk.

Én ruhám:

Flora ruhája:


Harry itthon hagyta nekem a kocsiját és elindultunk. Rengeteg mindent vettünk. Csomó kaját, piát, pár dekorációt. Isteni parti lesz.
Útközbe megálltunk a Nando's-nál ebédeltünk. Pár kislány odajött hozzám, hogy Harrynek én lennék-e a barátnője. Nagyon édesek voltak.
Kellemes csalódás volt. De sietnünk kellett haza, mert már 3at mutatott az óra.
Gyorsan feldíszítettük a házat, gyönyörű lett. 

Majd hamarosan a fiúk is megérkeztek. A kis Niall annyira izgul, hogy Rea mit fog szólni az ajándékához, ugyanis Niall elvisz Reát
3napra Párizsba. Annyira tökéletesek. Imádom őket.

*Flora szemszöge
Nem bírom már azt, hogy mindennap látom Zaynt, és nem érhetek hozzá. Nem bírom már. Lépnem kell.
-Öhm Zayn beszélhetnénk?-szólítottam meg, de gyomrom görcsbe volt
-Persze mond!-jött közelebb Zayn
-Öhm izé....-nem bírtam belekezdeni
-Hallgatlak Flo, de gyors mert öltöznöm kell, hamarosan itt lesz Rea
-Öhm tudod mit, mindegy is..majd este megbeszéljük oké?-zavarodta össze
-Akkor csak nem lehet olyan fontos, de oké Flo-féloldalas mosolyra húzódott a szája
Istenem! Miért nem mondtam el neki? Miért halasztottam el ezt a jó pillanatot? Hát én tiszta hülye vagyok, nem vagyok normális...utálom magam.
De este megmutatom neki hogy mit veszíthet!

*Zayn szemszöge
Nem értettem Flo mit akarhatatott tőlem? Lehet azt akarta, hogy inkább legyünk barátok? Én azt nem szeretném...lehet hogy ma lépnem kéne
az ügy érdekébe...

*Én szemszögem
Mindenki nagyon izgatott volt. Jenni is megérkezett. A srácok haverjai is eljöttek, Rea munkatársai is. Rengetegen voltunk. 
Viszont Reának a ruháját őgy oldottuk meg, hogy azt mondtuk, hogy jöjjön haza felöltözve mert elmegyünk partizni. Végülis ez félig igaz is.

Én ruhám:

Jenni ruhája:

Flora ruhája:

Rea ruhája: 


 Be kell vallanom mindenki nagyon gyönyörű volt. Majd hallotuk, hogy kopog valaki az ajtón. Mindenki szépen beállt lekapcsoltuk a lámpákat.
Odamentem az ajtóhoz, hogy kinyassam. Ki is nyitottam de nem Rea állt velem szembe...hanem valaki más...

1 megjegyzés: