2012. december 12., szerda

7. fejezet


-Lin?- futott hozzám Harry
-Igen igen úgy hívnak.-majd megöleltem
-Te mit keresel itt? Nem otthon kéne lenned?-nézett nagy szemekkel
-De igen ott kéne, lennem de nagy bajok vannak otthon, apám szószerint leribancozott, anyu jobbnak látta, ha visszajövök...-majd megint elkezdtem könnyezni
-Ne ne ezt ne csináld.-majd megölelt
-Amúgy had mutassam be a barátnőmet, Florát, Paulnak fog dolgozni.-mondtam
-Igen tudjuk, Paul érte küldött ki minket ide, és ezért lepődtem meg, hogy vele vagy.-mondta Liam
-Sziasztok Flora vagyok.-mutatkozott be
Majd szépen mindenki bemutatkozott egymásnak.

*Flora szemszöge
Hihetetlen érzés volt, Londonba lenni, és a legjobb baránőm mellett, na meg emellett az öt szívdögleztő pasi mellett. Bár nekem az egyik se az esetem,
de megkell hagyni, hogy ez a Zayn gyerek..húhú eléggé beindítja a fantáziámat. De most a munkára kell koncentrálnom, és nem egy pasira.
Nem voltam szerencsés a szerelmi életben. Sok embert megkaphattam volna, de nekem nem kellett senki. Azért nem fogok összejönni egy pasival
csakhogy legyen valakim...nem nem. Én várok az igazira.

*Zayn szemszöge
Örültem, hogy Lin visszajött. Igaz nem volt távol sok időt, de Hazzának nagyon bejön, és rossz látni mindkettőt, hogy odavannak egymásért
de mégse jönnek még össze...talán ez lenne a szerelem?! Nem tudom. Viszont, Linnek ez a Flora nevezetű barátnője...Mikor megláttam, bevallom
eléggé imádkoztam, hogy ő legyen Paul asszisztense... Rég volt már igazi barátnőm...Jézus miről beszélek én? Barátnő?? Hisz még nem is ismerem.

-Héhé, Zayn?-kérdeztem
-Ööö izé Vas Happenin?
-Nagyon el vagy kalandozva...Flora!! Te is a Földön vagy még ?-kérdeztem Florát is
-Őhm ja, igen minden oké.-kicsit zavarba jött.

Majd elindultunk, de kiderült, hodgy Flora nem tudott lakást szerezni, ezért hozzám költözött ő is. Bevallom nagyon örültem neki hogy mi hárman
Rea, Flora és én együtt lakunk. Szeretem őket. 

*1 hét múlva
Számomra ez az 1 hét nagyon lassan telt, és rosszul. Flora elkezdett dolgozni Paulnak, eddig még csak papírmunkákat intézett. Rea Starbucksban
dolgozik még mindig. Én pedig most kezdem újra a bébiszitterkedést, mivel Mary adott 1 hetet hogy pihenjem ki magamat.
Azért is volt rossz ez az 1 hét, mert nem találkoztunk a fiúkkal. Állandóan interjúkra jártak. Párizsban, Berlinben, Milánóban voltak, folyton utaztak.
Néha néha beszélgetem Harryvel twitteren de szinte még pisilniük se volt idejük. De ma jönnek vissza Londonba, mert koncertet adnak.
Mi pedig meglepjük őket. Paul adott három jegyet nekünk, és már nagyon izgatottak vagyunk, hogy eljutunk egy One Direction koncertre. 
Érdekes, régebben az volt az álmom, hogy eljussak egy One Direction koncertre. Fura, hogy előbb csókolt meg Harry Styles, minthogy
láttam volna egy koncertet. 

-Láááányok!.-kiabált Flora
-Basszus elfogunk késni.-sikítoztam
-Lin, figyi, bizots jól vagy és van kedved ma egy hatalmasat bulizni, és úgy berugni, hogy holnap fel se tudsz kelni?-kérdezett Rea
-Lányok, nem gyászolhatok egész életemben. Nem áll meg az élet. Tudom, hogy mama is azt szeretné ha élném az életem, és boldog lennék.
Sose szerette azt ha szomorúak vagyok, akkor most milyen mérges lehet, hogy miatta vagyok szomorú.-majd elmosolyodtam
-Na ez a beszéd csajszi!.-öleltek meg a lányok
-Viszont, öhm....Zaynnek van valakije?-kérdezte a szemétlesütve Flora
-Flora bébi!-szólt Rea
-Tetszik Flora?-kérdeztem
-Csak érdekel...-mondta
-Nem, senkije sincs.-mondtam
-És Rea, közted meg Niall között mi a helyzet?-Flora
-Igazából, faszom se tudja... Alig beszéltünk ezalatt az 1hét alatt...és nem vágom hiányzik nagyon...-mondta
-Héhé lányok, ma este egy rossz szót se szeretnék hallani. Ja és sírást se és szomorúságot se fogok elviselni.-mondtam
-Igenis asszonyom!.-mondták a lányok
-Na most viszont irány készülődni, mert pár óra múlva kezdődik életünk legjobb estéje!.-mondtam

Majd elkezdtünk készülődni. Tusolni sminkelni és hasonló dolgokat csináltunk. Persze közbe bömböltettük a zenét, meg azért egyszer kétszer
kijártunk az erkélyre cigizni...hát nem is mi lennénk. Hihetetlenül imádtam ezeket a pillanatokat.

Én ruhám:

Rea ruhája:

Flora ruhája:


-Na szerintetek, jól nézünk ki?-kérdezte Rea
-Lányok, azthiszem ma hódítani fogunk!-mondtam
-Nem akarlak titeketek elkeseríteni, de 30perc múlva kezdődik a koncert!!!!-mondtam
-Úristen azonnal induljunk!!-Flora

5perc alatt odaértünk az arénához, ahol több ezer lány volt. Majd megláttuk Pault ahogy integet nekünk. Majd a hátsó ajtón beengedett minket.
Megkértük Pault, hogy a fiúknak ne szóljon, mert meglepetés lesz. Majd odavezetett minket, egy nagydarab biztonságiőr az első sorba.
Pár tinilány, eléggé oltott minket. De igazából nem nagyon izgatta egyikünket sem. Majd elkezdődött a koncert. Az Up all night-tal kezdtek a fiúk,
és mikor megláttak, minket az első sorba, az a mosoly az arcukon letörölhetetlen volt. Nagyon édesek voltak.
Majd jött, a Little Things, amibe Ed Sheeren is szerepet kapott. 

-Emberek, most pedig mind az öten kiválasztunk egy-egy lányt, és felhívjuk őket a színpadra.-Liam
Mindenki elkezdett őrjöngeni, valaki azt kiabálta, hogy ' Harry Harry gyere szülök neked gyereket' Hát oké....
Louis, egy anyukát hívott fel a színpadra, nem vártunk mást Louistól. Liam, egy 5 év körüli kislány hívott fel. Írtó édes volt.
Majd következett Niall, nem vártam mást tőle, rámutatott Reára..hát igen... ez már tényleg mindjárt szerelem. Szegény Rea azt se tudta, hogy most 
mit kezdjen az életével. Zayn jött. Majd ő azt mondta, hogy előbb Harry válasszon. Majd kiesett a szívem a helyéről, mert ha nem engem választ,
akkor oké, nem akar tőlem semmit... De mikor rám mutatott, és rámkacsintott...ott helyben összeszartam magam. Na jó nem, csak hihetetlenül 
boldog voltam. Majd Zayn csak annyit mondott : " Flora, gyere kérlek"  És rámutatott Florára. Rengeteg lány elkezdett sírni.
De ahogy felértünk a színpadra, a rengeteg ember...meg azok a fények, és persze a fiúk... Majd leültettek minket egy székre, és mindegyik lány
mellé leült 1-1 pasi. Elkezdtek énekelni. Olyan extázisba estem, hogy az felfoghatatlan, semmilyen érzéshez nem fogható.
Majd a dal végén kaptunk 1-1 puszit. És visszatértünk a helyünkre.
A koncertnek vége lett és bementünk a fiúk személyes öltözőjébe.

*Rea szemszöge
-Niall! Szia!.-köszöntem
-Kicsim, úristen nagyon hiányoztál.-majd megcsókolt
-Niall figyelj. Én nagyon össze vagy zavarodva. Úgy viselkedünk mintha együtt lennénk...de mégse kerestél. Bezzeg Harry kereste Lin, de ők még
együtt sincsenek érted??!!!-törtem ki
-Héhéhé shh.-csitítgatott
-Niall engem te ne csitítgass, nem teheted meg..-mondtam
-Nem tehetem meg? Igen?!-emelte fel a hangját
-Mert szerinted bármit, megtehetsz attól, hogy te Niall Horan vagy?-emeltem fel mégjobban a hangomat
-Ohh... kössz..-szomorodott el
-Basszus Niall...nem fogod fel...-mondtam
-Mit nem fogok fel? Azt, hogy kibaszottul szeretlek?
-Hogy mi? Mondd mégegyszer-én
-Szeretlek, érted szeretlek? És egyre jobban...de te...-nem engedettem befejezni mert megcsókoltam
-Niall, nagyon szeretlek téged, érted?-mondtam.
-Rea, figyelj, nagyon szeretném ha a barátnőm lennél...
-Niall, nagyon szeretném ha mindig mellettem lennél
 Majd megöleltük egymást, és elég heves smárolásba kezdtünk. És igen, a mai naptól kezdve Niall Horan barátnője vagyok

*Flora szemszöge
Épp Zayn öltözője felé tarottam, mert Liam az anyukájával beszélgetett, Louis meg Ellel volt. 
Megérkeztem Zayn öltözője felé, kopogtam, de egy hang se jött ki. És benyitottam.
-Úristen, ne haragudj.- benyitottam és Zayn anyaszült meztelenül állt előttem. Azonnal becsuktam az ajtót. Még az a test te jó isten.
-Flora, gyere be most nyugodtan.-szólt ki Zayn
-Szia, izé ne haragudj, de ez most nagyon kínos volt nekem....-mondtam szégyenkezve
-Héé nem baj, nem vagy szégyenlős.-mosolygott, még az a szexi mosoly te szent isten
-És öhm izé...-próbáltam megtörni a kínos csendet
-Eléggé szexi ez a ruha...-mért végig Zayn
-Köszi.-mondtam egy féloldalas mosoly kiséretében
-És, barátod van?-kérdezte
-Óó még csak most beszélünk először, de már a pasikról beszélgetünk?-kérdeztem
-Csak tudni, akarom hogy miként közeledjek hozzád...-mondta
-Hogy mi közeledni hozzám?-kérdeztem
-Ezt majd este a partiba megbeszéljük Flora
Hogy mi? Zayn Malik közeledni hozzám? Nagyon izgulok mi lesz este.

*Én 
-Harry? Itt vagy?-kopogtam
-Gyere Lin!-szólt
-Sziiiiiiiia!-majd felugrottam szinte a nyakába
-Ezt most miért kaptam? Gyönyörű vagy-nézett elég kacéran
-Örülök neked és köszönöm.-mondtam
-Hát még én....-mosolygott
-Este berugunk?-kérdeztem
-Hahaha ez nem kérdés! Amúgy elmeséled, hogy mi történt otthon?-kérdezte és leültetett egy kanapéra
-Harry, figyelj ne rontsuk el ezt a napot az én otthoni problémáimmal, oké? Ma csak szórakozzunk és felejtsünk el legalább pár órára minden rossz
dolgot, oké?-mondtam.
-Ezt szeretem én benned.-majd felállt és bezárta az ajtót....

Folytatás hamarosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése