2012. december 23., vasárnap

17. Fejezet. Minden jónak rossz a vége?!




-Hallod Mira, valamelyik nap nem akarod, hogy elvigyelek bemutatni a várost?-kérdeztem
-Benne vagyok Louis!-mosolygott
Be kell vallanom, isten vagyok. Elég nehezen kezdeményezek lányoknál. 

*Én szemszögem
Mivel mi a parti végéről eltűntünk Harryvel, így pontosan nem tudom, hogy mikor lett vége.
Mikor reggel felkeltem, és belenéztem a tükörbe, hát nem azt láttam a tükörbe akit szerettem volna. A hajam 552965 millió fele állt, az arcomról inkább ne is beszéljünk.
Harry még édesen aludt, nem akartam felkelteni, mert tudtam, hogy nekik ma szabadnapjuk van. Viszont nekem nem, mert ma fogom elkezdeni a modellkedés. Hihetetlenül várom.
Lesétáltam a földszintre, hogy egyek valamit. Mikor leértem...azthittem elsírom magam. Minden szanaszét..szerintem ide hívni kell egy takarító brigádot.
Gyors megreggeliztem, és felmentem készülődni, mivel nem szeretnék már az első napon elkésni.
Ezt vettem fel:


Majd elindultam gyalog. Épp ráakartam volna gyújtani amikor egy riporter megakadályozta ezt.
-Szia, te lennél Harry Styles barátnője és az új Victora's Secret modell?-nyújtott egy diktafont közel a számhoz
-Helo, igen én lennék az.-nyújtottam kezem
-Én Lily vagyok, és egy internetes újságnak dolgozok, válaszolnál pár kérdésemre?
-Hát ha lehetne akkor gyorsan mert már ígyis késésben vagyok.-pillantottam az órámra
-Ígérem gyors leszek. Akkor az első kérdésem az lenne, hogy Harryvel megvagytok?
-Teljes mértékben. Nagyon szeretjük egymást.-adtam rá a határozott választ
-Szuper, akkor a következő. Találkoztál már a szüleivel?
-Még sajnos nem, bár már nagyon megismerném őket, Harry sokat mesél róluk.
-Hamarosan karácsony, Harryvel fogod tölteni?
-A karácsonyt, azokkal töltöttem eddig akiket szeretek, és Harry közéjük tartozik.
-Köszönöm szépen, ennyi lett volna, és gratulálok hozzád és Harryhez, igazán szép pár vagytok. Na meg persze a modellkedéshez pedig sok sikert!
-Én köszönöm, szia!-köszöntem el
Kellemes csalódás ért most. Végre egy normális riporter. Viszont nagyon sietősre vettem a tempót mert nem akarok sokat késni. Szerencsére pár perc múlva meg is érkeztem.
-Úristen, ne haragudj Georg!-mentem be az irodájába
-Semmi gond Lin. Na de gyere vágjunk bele!
-Fúú izgulok!
-Ne izgulj, de holnap viszont már bele doblak a mély vízbe.
-Hogy mi??-néztem nagyot
-Kérlek szépen, holnap egy hatalmas divatbemutató lesz, rengetegen jönnek, és persze te is hozzad a barátaidat akiket akarsz adok nekik VIP kártyát.-mondta
-Hogy mi?? Én??? De még egy napja se dolgozik itt, mi van ha béna leszek?-idegeskedtem
-Azért vagy ma itt, hogy elpróbáljunk mindent.
-Georg úristen, félek!
Majd bevezetett egy hatalmas terembe, ahol rengeteg lány volt. Betanították a koreográfiát, meg szinte mindent elmagyarázták. Nagyon nagyon félek.
5órás volt a próba, nagyon elfáradtam már alig élek. Ez egy hatalmas lehetőség lesz nekem. Nagyon félek. Viszont nagyon örülök annak, hogy összebarátkoztam pár lánnyal.

*Otthon
-Sziasztok!-köszöntem
-Hiányoztál.-futott hozzám Harry és megcsókolt
-Te is nagyon, viszont gyertek ide mert szeretnék mondani valamit.
Leültettem őket a kanapéra, én pedig eléjük álltam és elmondtam, hogy holnap min is fogok résztvenni, és hogy szeretném hogyha mindenki eljönne.
-Lin nagyon büszkék vagyunk rád!-mindenki felállt és odajöttek megölelni
-Akkor mit mondtok eljöttök?-néztem rájuk
-Ez egy hülye kérdés, első sorba ott fogunk ülni!-mondta Zayn
-Ennek nagyon örülök, viszont most egy kis pillanat felkell hívnom Jennit, hogy jöjjön ő is!
-Ő erre semmi szükség..-szólalt meg Liam
-Szia Lin!-jött le a lépcsőn Jenni
-Hát te meg?-röhögtem
-Hát izé..Liam áthívott, filmeztünk meg elmentünk ebédelne ketten.
-Óó fiatalok, csak ügyesen!-néztem Jennire és Liamra
-Akkor nem Jennit, hívom fel hanem anyut.

-Szia anyu! Nagyon hiányzol!
-Szia drágám, te is nekem. Minden oké?-kérdezte
-Hát lenne pár dolog amit elkell majd mesélnem, de ezt majd később..-itt apura gondoltam
-Akkor mi a helyzet?
*Majd elmeséltem neki mindent, a Harrys kapcsolatomat, és a modellkedést is. 
-Édes kislányom...hihetetlenül büszke vagyok rád! Harryt szeretném megismerni, oké?
-Ez természetes anyu, viszont most lekell tennem mert holnap hosszú napom, lesz és annyira sajnálom hogy te nem lehetsz ott...
-Én is sajnálom elhiheted, de ami késik nem múlik! Szeretlek!
-Én is szeretlek, szia!-tettem le a telefont

-Lin, gyere menjünk el kettesbe vacsorázni, meg ünnepelni, oké?-fogta meg a kezem
-Igen igen, erre vágyom most a legjobban, köszönöm!-pusziltam meg
-Akkor gyors öltözzünk fel és induljunk!
Gyors felmentünk és átöltöztünk.

Ezt vettem fel:


-Gyönyörű vagy!-fogta meg a derekam Harry
-Te sem panaszkodhatsz Harold!-pusziltam meg
Elköszöntünk mindenkitől, és elindultnuk. A kocsiban, olyan jó érzés fogott meg. Biztonságban éreztem magam. Imádom ezt a pasit.
Mikor megékeztünk, kinyitotta az ajtót előttem Harry, és leültünk egy asztalhoz. Igazán elegáns étterembe hozzot. De nagyon tetszik, jó hangulatú volt.
Majd jött a pincér, és rendeltünk.
-Annyira jó hogy vagy nekem, Harry! Köszönök mindent!-mondtam
-Lin, el se tudod képzelni mennyire szeretlek téged, és kérdezni szeretnék tőled valamit.
-Hallgatlak!
-Tehát...mivel a szüleid messze laknak, apuddal nem jó a viszonyod, töltenéd velem és a családommal a karácsonyt? Igaz még egy kicsit odébb van, de szeretném ha a családomhoz tartoznál.
-Harry én nagyon örülnék neki! Mindent veled akarok tölteni!
-Na reméltem, hogy ez lesz a válaszod!
Kihozták, az ételt, megettük és elindultunk haza. Nagyon szép estét töltöttünk végre kettesbe.
Mikor hazaértünk...az a látvány ami fogadott...
Mindenki a kanapén alszik, és közbe megy egy horror film...Mira Lou vállán aludt, Zayn és Flo a földön aludtak el, Jenni és Liam ölelkezve aludtak annyira édesek voltak.
Niall és Reát nem láttuk, ott de hallottunk pár érdekes hangot, és levágtuk Harryvel azonnal, hogy ők most az alvásnál valami élvezetesebb dolgot művelnek a szobájukba, inkább nem is zavartuk őket,
hanem szép csendesen felmentünk a szobába,és mi is betettünk egy filmet, és az ágyból néztük. Kb a film közepén elnyomott az álom, és Harryn aludtam el.

*Eközben Mira szemszöge
Nem rémlett volna, hogy én a film közbe elaludtam volna Louison...de mikor felkeltem...Ilyen szép ébredésem még sosem volt. Annyira jó illata volt.
Úristen miket beszélek?! Alig ismerem 1napja, és már róla álmodok. Fel se fogom,hogy mi történik épp velem...

*Zayn szemszöge
Annyira jó volt végre Florával lenni. Hihetetlenül boldog vagyok vele. Nagyon nagyon szeretem! És lesz egy kis meglepetés a számára...

*Másnap délelőtt
Mikor felkeltem, hihetetlenül görcsbe rándult a gyomrom, nagyon izgultam. Életem egyik legnagyobb lehetősége elé nézek. Ami még boldoggá tesz, az az, hogy ott lesznek azok a személyek
akikért ölni tudnék. Talán ez lesz életem legjobb napja.
-Harry drágám, kelj fel! Hamarosan mennünk kell, mivel nektek is kell jó pár interjút adni. Öltözzünk. Jenni hozza hamarosan a ruhátok!-nyaggattam Harryt
-Jó reggelt cicus!-puszilt meg
-Ahj gyere már ide!-húztam magamhoz Harryt
-Úristen te ennyire izgulsz? Mindjárt kiesik a szíved.
-Hogyne izgulnék..hihetetlenül izgulok...mi lesz ha nem fogok senkinek tetszeni?-kérdezte
-Na jó Lin, most fogd be a szád!-szólt rám Harry
-Fogd be te!
-Hát jó !-és hosszasan megcsókolt
-Hm... na gyere készülődjünk mert indulás !-mondtam

Én ruhám:

Jenni ruhája :

Rea ruhája:

Flora ruhája:

Mira ruhája:



Mikor mindenki kész volt, elindultunk. Azt tudni, kell, hogy London egyik legnagyobb csarnokába mentünk. És ez még nem is az amerikai show, hanem a brit, és ha ez ekkora felhajtás,
akkor Amerikába mi történhet? Úristen...Egész végéig Harry kezét szorítottam. De a kocsi megállt, és amikor megláttam azt a rengeteg embert inkább meghaltam volna.
Mikor kiszálltunk a kocsiból, rengeteg paparazzi futott oda hozzánk, a vakuk szinte elvakítottak minket. De ez még nem lett volna elég....Megláttam egy személyt közelíteni felénk...
Szinte dührohamot kaptam....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése