2012. december 13., csütörtök

8. fejezet Gratulálok magamnak...



-Miért zártad be az ajtót?-néztem nagy szemekkel
-Azért, mert fontosat akarok veled megbeszélni, és nem szeretném, hogy bárki is megzavarjon minket.-mondta teljes komolysággal
-Hát akkor kezdj bele.-mondtam
-Tehát, nehéz belekezdeni mert rég mondtam már ilyet. Tehát nagyon tetszel nekem, de szerintem ezt tudod. Megtennék érted bármit...
De tudom, hogy ez neked gyors meg minden. Ezt szeretném hogy tudd. 
-Ezt eddig is tudtam, vagyis hát sejtettem...ez lett volna a nagy beszélgetés, ami miatt bekelett zárni ajtót?-kérdeztem és közelebb léptem hozzá
arra várva, hogy hátha megcsókol...sose szerettem én kezdeményezni. 
-Öhm izé nem....-pirult el
-Hanem akkor?-néztem mélyen a szemébe arra várva, hogy hátha lekap...
-Zayn és Flora...-mondta majd nyelt egy nagyot
-Ohh hát oké...- oké beégtem mondtam magamba
-Tehát..-kezdett bele a mondandójába Harry majd leült egy székre
-Hallgatlak...-mondtam kicsit flegmán
-Zayn már szinte szerelmes Florába, pedig nem is ismeri, de Zaynnel az a baj, hogy ő mindig a rossz fiús oldalát mutatja, és néha már elég perverz
módon akarja meghódítani a lányokat..és ahogy elnézem, Florát is így akarja megkapni-mondta
-Megkapni?? Na álljunk meg egy szóra, Flora nem egy tárgy akit csak úgy szimplán meg lehet kapni...
-Nem úgy értettem.
-Hanem hogy?-kérdeztem
-Zaynt már rég láttam ilyennek, pedig elég jól ismerem. Flora Zayn számára elég különleges lány, és így még perverzebbül fog hozzá közeledni...És nem tudom
hogy Florának bejön-e Zayn, vagy na érted...
-Igen igen értem. Aranyos tőled, hogy így szólsz. De, ahogy én ismerem Florát már pedig eléggé jól ismerem, így tudom azt is, vagyis hát
érzem, hogy bejön neki nagyon Zayn... és Florának szerintem biztos tetszeni fog az, hogy egy ilyen pasi mint Zayn ilyen módon akar hozzá
közeledni. Végülis az ilyen dolog nekem se volt soha ellenemre...-mondtam
-Óó milyen rosszkislány vagy...tetszik..-mondta kacéran
-Nem ez nem rosszkislányság, hanem egy életstílus...-mondtam
-Na örülök, hogy ezt sikerült megbeszélni.-mondtam majd megölelt
-Igen igen, viszont nem kéne a többieket megkeresni, mert hát hamarosan menni kéne inni, nem?-kérdeztem mosolyogva
-Na gyors összepakolok és mehetünk.

Majd segítettem Harrynek összepakolni, és elindultunk a többieket megkeresni. Elsőnek Liam-et találtuk meg, aki eléggé ki volt akadva.

-Liam, mi a baj?-kérdeztem
-Semmi Lin, semmi...-próbálta tagadni
-Ne hazudj nekem Liam, látom rajtad, hogy nem vagy valami jó formában...
-Nem akarok én neked hazudni, de most olyan egyedül érzem magam..-mondta a földet bámulva
-Egyedül? Dehát mi itt vagyunk neked..-megöleltem
-Igen tudom, és ez jó érzés, de... hiányzik már nagyon egy olyan lány az életemből aki szeret és mindig mellettem van...
-Ja így már minden másabb...figyelj, ma partizunk egyet, és holnap megbeszéljük ezt oké?-mosolyogtam
-Köszönöm Lin!
-Na gyere tesó menjünk megkeresni a többieket!-szólt közbe Harry

Majd szembetaláltuk magunkat Reával és Niallel, hogy kéz a kézben jönnek velünk szembe, hát Liam Harry meg én is elég nagyot néztünk.

-Hát ti?-kérdezte Harry
-Mi együtt vagyunk!-mondta Rea meg Niall
-Rea úristen nagyon örülök.-ugrottam Rea nyakába és megpusziltam
-Niall te pedig nehogy megbántsd az én barátnőmet!
-Ezt a lányt és soha nem tudnám megbántani!.-mondta és átölelte Reát
-Amúgy Zayn merre van?-kérdezte Niall
-Őket keressük mi is tesó.-mondta Harry
-Srácok itt vagyunk!-kiabált hozzánk Zayn, aki mellett ott jött Flora..eléggé mosolyogtak mind a ketten
-Na indulhatunk?-kérdezte Rea
-Louis merre?-kérdeztem
-Elmentek Ellel kajálni, majd csatlakoznak hozzánk, hamarosan.-mondta Liam

Ezután el is indultunk egy 'Buddha' nevű szórkaozóhelyre. Mikor megérkeztünk kiszálltunk a kocsiból, és láttuk hogy a fiúk a VIP bejárat felé
tartanak..nagyon féltem, mert nekik volt VIP kártyájuk de nekünk nem...
-Harrrry várj basszus!!-kiabáltam
-Baj van?-kérdezte
-Hát nekünk nincs belépőnk... és hát a kidobóknak nem igazán őszinte a mosolyuk..mondtam
-Gyere fogd meg a kezem és magabiztos besétálunk oké?-mondta és ezzel a lendülettel megfogta a kezemet, és besétáltunk. Majd követtek minket a 
többiek. Mikor beértünk a helyre, tátva maradt a szám. Nagyon modern volt, és nagyon jó zenék mentek! A fiúk elmentek piákért mi pedig
leültünk egy kisebb körasztalhoz. Majd megláttuk Liam-et ahogy közeledik felénk, 3 hatalmas pohár csokis valamivel. Kicsit elkeseredtem
mert én már nagyon beakartam volna rugni, meg persze a lányok is..és nem csokit akartam inni...

-Te Liam, ez mi?-néztem rá
-Kóstolj be, és megtudod!
-Hát jó, na akkor lányok háromra!
1 2 3! IGYUK
 Mikor lenyeltem elkezdett égetni...majd a végén kiderült, hogy valami hihetetlen erős pia és csoki összevolt keverve...csodás.



Majd jöttek vissza többiek is, én nem poharakban hozták a piákat hanem üvegben.
-Hmm van pénz szarásig...-szólalt meg Rea
Erre persze mindenki elkezdett szakadni a röhögéstől. Igen ez Rea.
Majd szépen elkezdtünk iszogatni. Mindent össze-vissza ittunk. Vodka, bor, pezsgő, whiskey, likőrök fúú és még sorolhatnám 6523millió évig.
Mindenki elég szépen berugott. De hát ezért jöttünk ide.

*Rea szemszöge
-Nialllllll gyere táncolni léééégyszi bébi!-kérleltem
-Megyek bébi.-és nagy nehezen felállt
Elkezdtünk elég erotikusan táncolni, de hihetetlen jó érzés volt. Rengetegen bámultak minket, hát persze Niall Horannel táncolok és smárolok,
hát miért ne néznének... Majd kezdtem érezni, hogy a "kis Niall" nagyon szeretne kitörné...khmkhm...
-Öhm Niall...izé...-majd kihúztam a levegőre mert rágyújtottam
-Igen igen tudom...de pasiból vagyok.-mondta és dőlöngélt jobbra-balra.
-Hála az égnek pasiból vagy..-elnevettem magam majd eléggé heves smárolásba kezdtük
-Öhm Niall...-szakítottam félbe a csókunkat
-Mi az?
-Nem itt kéne...
-Gyere van egy ötletem
Majd Niall egy kis eldugott szobába vitt, és bezárta az ajtót. Kezdtünk józanodni, csak azt vettem észre hogy átjárja a testemet az az érzés, hogy
"basszus akarom" . Majd találtunk egy ágyat...a többit a fantáziátokra bízom ;)

*Flora szemszöge
-Basszus Lin, nagyon kész vagyok.-röhögtem
-Nekem ne mondd nem élek, nincs életem- szegény Lin mindenen röhögött
-Flora bébi gyere táncolni!- hívott Zayn
-Ő inkább izéljünk már...
-Izéljünk? Hát nekem nem kell kétszer mondani.-kacsintott
-Ne félrteérted na, izé cigizzünk mááááár
-Gyere cica.- és megfogta a kezem
-Kérsz?-nyújtotta a cigis dobozt Zayn
-Ja, kössz
-És hol alszol ma?
-Ez milyen kérdés már?-néztem rá, bár szinte 200 Zaynt láttam de sebaj majd elmúlik
-Olyan kérdés amire azt kell válaszolni, hogy " nálad alszom Zayn"-majd kinyújtotta a nyelvét
-Figyelj, Zayn... nálad alszom.- jéézusom miért válaszoltam ezt? szentisten
-Hmm egyre jobban tetszel te nekem bébi...-majd magához húzott
-Zayn izé...itt van a szám előtt a te szád...és ebből nem lesz jó...-kapkodtam a levegőt
-Hm igen?-felhúzta a szemöldökét
-I....gen...-majd egyre jobban közeledett hozzám
-Hmm bébi...-majd a szája már szinte az enyémen volt, de én hírtelen belefújtam a szájába a cigifüstöt
-Ezt most miért cica?-nézett szomorúan Zayn
-Nem elég hogy nálad alszom?-kérdeztem
-Bébi, tartozol nekem...-mondta
Majd a történtek után visszaültünk a helyünkre és folytattuk az ivászatot.

*Én szemszögem
-Harry basssszod basszod Harry ki vagyok jézusom.-röhögtem és fogtam Harry kezét, hogy miért én sem tudom
-Liiiiiiiiiiiiiin szeretem a cicákat.-röhögött
-Én meg izét szeretem, tudod a hogy is hívjákot, jaaa tudom már ! Szerettem a matek tanárom.-röhögtem
-Én meg a hörcsög nevű hörcsögömet szerettem.-majd sírást szimulált
-Gyere sírj a vállamon, a másik oldalon..-kezdtem énekelni magyarul
-Ez mi? kínaiul beszélsz ?-nézett a szemembe
-Magyarul te észlény, teee Harold figyi már...-néztem én is a szemeibe 
-Súgd a fülembe, azt felizgat.-mondta
-Teee te perverz állat.-ütöttem meg a vállát
-Tudom, hogy szeretsz...
-Akkor foglak szeretni ha hazaviszel, ja nem lehet ittál..-röhötem el megint magam. Na de akkor én most elindulok mert se Florát se Reát nem látom.
-Hát Florát Zaynnel láttam előbb elmenni...-húzogatta a szemöldökét Harry
-És Rea?
-Őt meg Niall vitte a hátán.-mondta
-Ahjjj kibaszott jó baszki, istenek a lányok gratulálok. Itt hagytak engem, és akkor most séltáljak haza egymagam ebbe a sötétbe, útközbe 
remélem megerőszakolnak aztán 9 hónap múlva jön a kis Lin, aztán még aludjak egymagam a sötét lakásba, és még izguljak, hogy mi van a 
lányokkal......istenem miért bűntetsz?-keltem ki magamból, mert elég ideges lettem.
-Héhéhé, cshh Lin, aludj te is nálunk, és most meg elindulunk hozzánk oké?-fogta meg a kezem
-De Harry, ittál így nem vezethesz..-mondtam
-Nem lesz baj, tudok magamon uralkodni.-mondta teljes nyugodtsággal
-És a rendőrök?
-Ismerem Londonnak ezt a környékét, ilyenkor nincsen rendőrök, meg eldugott helyeken megyünk majd oké?-nyugtatott
-Bízom benned.
Majd levettem a magassarkúm, és úgy sétáltunk a kocsijához. Még megkell szoknom, hogy itt a másik oldalon van az anyósülés...mindig beégek
mert a vezető oldalára akartam megint ülni.. Csak gratulálni tudok megint magamhoz. 
Majd elindultunk. Harry tényleg nagyon óvatosan vezet. És ahogy vezet, olyan kibaszott szexi.
-Lin úristen paparazzik...-kiabált Harry
-Hogy mi? Ne úristen basszus most mit tegyek??-kérdeztem idegesen
-Csak ülj nyugodtan, és nem lesz baj, viszont arra készülj fel, hogy holnapra már mindenki azt fogja hinni, hogy mi együtt vagyunk.-mondta
-Az kemény...na de bízom benned...-mondtam
Majd hírtelen elvakítottam a vakuk...hát ilyet mégegyszer nem nagyon szeretnék átélni...és eléggé ittas is a fejem.
Szerencsére pár perc múlva a paparazzik elmentek, és én felnéztem út közbe twittere, mert a többi barátnőimmel ott tartom a kapcsolatot. Erre
mit látok?

" Harry Styles-nak új barátnője van? Pár perce a fotósunk lencsvégre kapta, ahogy egy szórakozóhelyről
tartanak hazafele a fiatalok. Ki ez a titokzatos lány? Lehet, hogy csak barátok? De lehet, hogy kialakulóban van
valami? Nem tudni. De az biztos, hogy hamarosan kifog derülni"

Mondhatom, gyönyörű vagyok a képen. Grat magamnak, ismét...
Majd felolvastam Harrynek.
-Te erre nem mondassz semmit?-kérdeztem
-Már megszoktam ... a sztárság ezzel jár...-mondtam majd sóhajtott egyet
-Hát az oké, te sztár vagy, de én meg senki...-mondtam
-De mivel velem vagy most, ezért addig nem fognak erről a témáról leszállni, még én nem megyek be, egy rádióműsorba vagy tv műsorba
és mondom el én az igazságot.-mondta
-Jogos..igazad van.

Majd meg is érkeztünk Harryékhez. Majd felmentünk Harry szobájába, és Harry elkezdett a földön megágyazni magának.

-Öhm Harry, nem kell a földön aludni.-mondtam
-Akkor mégis hol?
-Hát te is aludj itt az agyon.-mondtam
-Igen? Biztos?-kérdezte
-Harry a mai este után bízom benned.-mondtam és ráhúztam az ágyra.
-Na akkor jó éjszakát Lin.-adott egy puszit az arcomra.
-Neked is Hazza.
Majd elaludtunk. Hosszú nap volt ez a mai...de azért élveztem. Majd elnyomott az álom.
Mikor reggel felkeltem Harry nem volt mellettem amit azért kicsit sajnáltam. Aztán lesétáltam a földszintre, ahol egy lapot találtam.

"Jó reggelt lányok. Nekünk elkellett menni, mert Paul most szólt nekünk, hogy a huga ma megyek férjhez,
és persze nekünk kötelező a megjelenés. Azt is mondta, hogy nem lenne rossz ha valakit vagy valakiket
magunkkal vinnénk. Mi egyből rátok gondoltunk. Öltözztek fel csinosan, és 14.30ra legyetek készen és megyünk értetek. 
ZaynHarryNiall xx

-Láááááááányok gyeretek le!- kiabáltam
-Lin mi a szar van?-jött le Rea
-Na bébi látom hosszú volt az estét...de esküvőre vagyunk hivatalosak
-Hogy mire?-jött le Flora
Odaadtam nekik a papírt amit a fiúk hagytak itt hogy olvassák el.
-Úúúristen Niallel együtt fogok mutatkozni, de jó.-ugrált Rea
-Apropó..Lin...láttam twitteren rólad képet ahogy Harryvel a kocsiba ülsz...-mondta Flora
-Ne is mond...megláttak minket a paparazzik...
-Na lányok, 10óra van, mit veszünk fel???-kérdeztem
-5percet adok magunknak hogy felöltözzünk és elmenjük gyorsan vásárolni, oké?-Rea
-5perc múlva itt találkozunk.

Szinte mind a hárman, egy farmer rövidnadrágot, egy bő haspólót, és tornacipőt vettünk fel, na meg persze napszemüveget.
És elindultunk. Rengeteg boltot körbejártunk. Volt pár tinilány, aki felismert és hát elég szúrós szemmel néztek engem..de hát ha a One Directionnal
barátkozok, akkor erre számítanom kell.
Majd az utolsó boltba, mind a hárman megtaláltuk az álom ruhánkat. Gyorsan megvettük és elindultunk, haza fele. De most már nem a One Direction házba.
Mikor hazaértünk, gyorsan letusoltunk és felöltöztünk.
Rea csinált rólam, és Floráról egy képet készülődés közbe...
http://weheartit.com/entry/45684476/via/1Dwithcake

Flora ruhája:

Rea ruhája:

Én ruhám:

és a cipőm: 


14.26-ot mutatott az óra amikor dudált egy kocsi, kinéztem és a srácok kisbusza volt az. Gyorsan felvettük a táskánkat és elindultunk. De akkor
még nem tudtuk, hogy az este milyen meglepetéseket tartogat számunkra...

2 megjegyzés: